1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Konzervace listových per (31)
Svedectvo úprimnej a vážnej úverovej ponuky ..
29/11/2017 11:40:29
Dobré ráno.
Som Marie Diana, už som neveril v požičiavanie peňazí, pretože všetky banky odmietli môj súbor; naozaj som bol uviazol mojím brenom. Ale jedného dňa mi priateľ odporučil konkrétneho veriteľa, ktorý mi dala e-mail. Snažil som sa s ním zaslaním e-mailu a to fungovalo. Mala som správneho človeka úprimného jednotlivého veriteľa, ktorého som dlho hľadal. Dostal som svoj úver, ktorý mi umožňuje žiť dobre a pravidelne platia mesačné platby. Môžete ho kontaktovať, ak potrebujete pôžičku z rôznych osobných dôvodov. Dvaja moji kolegovia tiež bez problémov dostali pôžičky. Tu je jeho e-mail: Geraldeheine @ gmail.com, Povedzte mu, že ste prišli z Marie Diana a vy sa vám podarí za bezpečnú cenu.
 
Veľa šťastia
Přílohy:  urlaubaufdembauernhof1b8c09d9.jpg (6,5 kB)
Mailo
1/9/2005 21:39:15
Pokud chceš, tak v Českým Krumlově je chlápek, kterej se zabývá opravou zvláště trabantů. Má dostatek náhradních dílů a je velice možné, že se ukáže na srazu na Lipně. Pokud chceš, napiš mi na email a já ti dám na něj kontakt.
Ivosh Profil uživatele + foto
1/9/2005 08:42:27
Tak to zkusím: Hledám trabantistu z okolí ČB, ČK nebo JH, který pojede na sraz do Lipna a byl by ochoten převzít po cestě jedno přední listové pero a předat ho pověřené osobě. Odměnu nechť sám navrhne. :-)
Ivosh Profil uživatele + foto
1/9/2005 06:58:37
Diky za foto. Povrchova koroze se zbrousi, myslim, ze by pero stalo za
hrich. V CK nikoho neznam. Zkusim neco vymyslet, zatim pero nevyhazuj. :-)
Pavel JHB Profil uživatele
31/8/2005 19:33:59
Ivosi tady je nafoceny to brko. Pokud se ti bude do sestikila hodit, je
tvoje. Akorat je treba vymyslet jak ho dostat k tobe. Ja se zel pohybuju po
republice minimalne. Kazdy mesic jedu do CK (pres CB) a jeste cca 3x jedu do
Prahy. Pokud teda mas v techto krajich nekoho, kdo to vyzvedne hodim ti ho
tam. Akorat u ty Phy nemam nikdy cas, takze bych uvital nekde na dalnici
posla, kterymu to hodim do kufru a mazu dal :-))
Přílohy:  pero1.jpg (92,9 kB)  pero2.jpg (96,6 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
30/8/2005 07:50:07
Super. Dik. Tesim. Jen nevim, jak se dostanu do Budejic... :-(
Pavel JHB Profil uživatele
30/8/2005 07:49:27
ivos> Vcera vecer jsem se konecne dival, jeste se tam vali. Az prijdu ze
skoly, nafotim to ho.
Ivosh Profil uživatele + foto
30/8/2005 07:23:27
Tak co, Pavle... Jak dopadlo kouknuti pri ukladani k nocnimu spanku? Jedno
pero uz mam zamluvene, ale bohuzel je to zadni. Predpoklad, ze ma stejne
listy, se bohuzel nepotvrdil, jen jeden lze pouzit. Takze -- mas opravdu
doma nekde pero s listy do spicky? Predni?
Pavel JHB Profil uživatele
25/8/2005 18:16:21
Na 601% jsem ho mel doma, ale nevim, jestli nepadlo za vlast pri lonskem
uklidu. Az budu vecer ukladat auto k spanku koknu a dam vedet.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
25/8/2005 07:59:29
A na obou sadach?
Ivosh Profil uživatele + foto
25/8/2005 07:51:40
Ajta. Tak jsem včera narazil. Zjistil jsem, že na předním peru mám dva listy
zlomené. To jsem ještě neviděl. Nemá někdo navíc pero? Ale ne ledajaké, musí
mít konce listů seříznuté do tupé špičky (ne válcované, jak má většina
trabíků). Foto moho poskytnout. Dík. Zkouším napřed fórum, pak zkusím
inzerci, když to nevyjde.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
25/8/2005 07:38:23
Andre: jeden list to urcite nevyresi, spis jeste uskodi... podivej se nekde
po novy sade brk... Jeste jsou... poznas to i na jizde...
Andre Profil uživatele
24/8/2005 22:31:22
To Pavel & Ivosh: Opravdu, prostě po odšroubování matky na sobě ty jednotlivý listy s naprostym klidem ležely. Už aspoň nemusim hamrovat ;-D No, ale taky to potom tak vypadalo, když jsem vyndal ty dva listy...předek je v poho, ale zadek mi (v klidu!!!) sedí na těch gumovejch špalíčkách, co jsou přichycený na karoserii :-/ Budu muset jeden list přidat...
Pavel JHB Profil uživatele
24/8/2005 12:12:57
Andre> ja kdyz jsem ho rozebiral tak se rozskocilo, ale aby to vytlouklo
zuby, k tomu to bylo daleko. Pro montazi jsem ho zase musel stahnout
truhlarskou sverkou.
Ivosh Profil uživatele + foto
24/8/2005 11:07:55
To Andre: to je zvláštní. Listy pera by totiž po rozbalení měly mít mezi
sebou uprostřed alespoň 5 cm vůli. Vypadá to opravdu na ty hodně vyskákaný
lisťáky.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
23/8/2005 23:26:57
Nech uz mazes pero akoukolvek zmesou (olej + vazelina + xxx...) urcite tam primiesaj petrolej. To iste aj ked konzervujes dutiny. Lepsie sa cela zmes rozpusti a lahsie sa dostane aj na zle pristupne miesta. To co som tu cital, tak asi najviac sa (vynimocne) stotoznim s Tomasom BB. Ja sice davam len prevodovy olej + A00 (alebo AKxx???), uz sa nepamatam + petrolej. Drzi to super (aj po dlhej dobe), pero nevrzga a vyzera stale namazane...:)
Andre Profil uživatele
23/8/2005 17:21:00
To Ivosh: Já teda nevim, možná jsem měl nějaký hooodně vyskákaný lisťáky, ale žádnej problém s demontáží nebyl :-) Stačilo je jenom dát vzůru nohama do svěráku (chytit hlavici toho centrálního šroubu), a vyšroubovat matku. Žádný střílení ani fackování ze strany pera neproběhlo, ani náznak něčeho takovýho :-) Oni ty listy na sobě na středu jen tak ležej, bez jakejkoliv vůlí.
Pavel JHB Profil uživatele
23/8/2005 16:41:58
Pokud jsou opravdu na vyhozeni, tak ho vypalim a venkovni trubku pak
vydloubu, vysekam.
Ivosh Profil uživatele + foto
23/8/2005 16:00:40
Zacinas mne nahlodavat. :-) Uz jsem to delal, kdyz jsem repasoval byvalyho
deluxaka. Slo to jednoduse, akorat si musel clovek dat pozor, aby ho to
nestrelilo. Koneckoncu bych rad mel z sestikila poctivy dilo, jeste to
zvazim. Ted jsem si vzpomnel, ze jsem jel jen se zadnim perem, predni mam z
jineho vozu (nebylo origos) a s tim jsem nejel, buhvi, co to bude.
 
V prednim musim navic vymenit silentbloky, toho se trochu bojim, aby sly
dostat ven, budou urcite slusne zarezly. Nemate po ruce nejaky trik?
Pavel JHB Profil uživatele
23/8/2005 15:52:17
Ja osobne bych je rozebral. Zadna slozita ani namahava prace to neni. Pak
vycistit dratenym kartacem ve flexce a kdyztak, pokud jsou nekde zuby
prebrousit. Pekne namazat a slozit. Uvidis, ze se ti hned budou vic libit
:-)
Ivosh Profil uživatele + foto
23/8/2005 15:19:52
To Julo > díky, díky. Mám pera na T600 sundaná, ale přiznám se, že se mi
nechce je rozebírat. Očistil jsem je a nevypadají na rozborku. Navíc když
jsem na autě jezdil, nic nevrzalo. Doporučili byste i přesto pera rozebrat?
julo600
23/8/2005 15:03:38
Ahojte. Zapojim sa svojou troškou: myslim ze sa bezne na dnesnych veteranoch(mam na mysli autach z 30tych i 60tych rokov) vo vyrobe listove pera neosetrovali farbou. Pri renovacii sa odporuca pera rozobrat, ocistit (obrusit) v pripade potreby prekovat a pred poskladanim namazat zmesou: grafitova vazelina zmiesana s ciostym grafitovym praskom, ktory sa da zohnat v zeleziarstve i predajniach s farbami, pouzivanym na lestenie platni na sporakoch (pieckach) U nas sa vola ten pripravok Tuhalesk a stoji asi 20,- sacok (je tam toho asi 0,1l - je v praskovej, nie tekutej forme) To je ale (mozno najlepsie - z hladiska historickeho, funkcneho i vzhladoveho riesenie) pre demontovane pera. Neriesi to vsak udrzbu pera nedemontovaneho z podvozku (tazko sa tato zmes dostane do skar medzi listami pera)
Pavel JHB Profil uživatele
23/8/2005 14:32:25
Ivos> Jo, uhodls :-)) Odzkkousene to ale nemam, naposledy, kdyz jsem nazal
brko, tak jsem ho mel rozebrane.
VlaVla Profil uživatele + foto
23/8/2005 14:13:31
Našel jsem, že Penetrating byla směs mazacích olejů a rozpustidel. [URL] Něco s názvem Penetrating Oil vyrábí Texaco viz odkaz [URL] Návod na náhradu Nezmara je na stránkách TK Brno [URL] Jiný návod jsem našel na stránkách Gazklubu - vaselina A 00 asi 50% - grafitová podíl asi 10% - olej převodový 75W-90 Paramo (hustější jsem neměl) 40%.
Ivosh Profil uživatele + foto
23/8/2005 14:08:51
Tak to by bylo fajn, neni problem si neco takoveho namichat doma. Ten
petrolej je tam kvuli lepsimu vzlinani mezi listy?
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Konzervace listových per

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist