1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Elektronické zapalování (39)
maria
24/1/2019 17:10:34
Nabídka úvěru
 
Dobrý den, pane / paní, dovolte mi, abych vás kontaktoval v tento den. Ráda bych vás informovala, že jsem jednotlivec, který nabízí finanční půjčky na pomoc těm, kteří to potřebují. Nejsme si vědomi toho, že krize na našem kontinentu oslabila naše banky a finanční instituce. Ráda bych vám řekla o mé nabídce úvěru nebo půjčky peněz mezi jednotlivci, tento úvěr je v dosahu všech, ať už nezaměstnaných, zakázaných nebo bankovních spisů. Také se věnuji lidem, kteří potřebují, a hledají finanční pomoc, aby viděli své projekty nebo aby splatili své dluhy. Nabízím vám půjčku komukoli, kdo je může splácet s úrokem ve výši 3% ročně pro každého, kdo má zájem mi napsat, žádná vážná osoba, zdržet se. Jen upřímný a spolehlivý. kontakt:
fsbd37315@gmail.com
Přílohy:  fd034a0e386354aabeda22b3eb8f5d16_xl.jpg (627,3 kB)
maria
23/1/2019 14:20:49
Získejte půjčky s penězi
 
Já jsem jedinec, který nabízí mezinárodní půjčky. S kapitálem, který bude použit pro poskytnutí půjček mezi jednotlivci v krátkodobém i dlouhodobém horizontu v rozmezí 3 000 až 2 500 000 všem vážným lidem, kteří chtějí tento úvěr, je úroková sazba 3% až 5% ročně podle částka půjčená, protože je zvláštní Nechci porušovat zákon o lichvě Můžete splatit nejvýše 1 až 30 let podle částky půjčené. Kdy se na měsíční platby vrátí ke svému volnému výběru. Děkujeme vám za důvěru.
 
fsbd37315@gmail.com
Přílohy:  fd034a0e386354aabeda22b3eb8f5d16_xl.jpg (627,3 kB)
maria
21/1/2019 13:34:52
Nabídněte peněžní půjčku mezi jednotlivci rychle za 72 hodin
 
Byl jste odmítnut v bance, protože váš kredit nesplňuje jejich standardy? Sen o vlastním vlastním domě, ale byla vám odepřena hypotéka kvůli nedostatečnému úvěru? Vaše podnikání se za rok nezlepšilo. potřebovali jste peníze na rozšíření svého podnikání. Zda jste měli vysvětlitelné zpoždění při plateb, nadměrné zadlužení, rozvod nebo ztrátu zaměstnání nebo jiné. Mohla byste mít druhou šanci na konkrétní kredit. Na Vaši žádost předkládáme věřitele, kteří jsou ochotni přehodnotit vaše finanční řešení. půjčky jsou od 5000 eur do 500.000.000 Kč pro více informací kontaktujte nás emailem.
fsbd37315@gmail.com
Přílohy:  fd034a0e386354aabeda22b3eb8f5d16_xl.jpg (627,3 kB)
Eda Profil uživatele
8/11/2014 19:42:21
Fotka je velice mizerná. Je na ni jen část elektronického zapalováni EBZA, montované na poslední vozy. Celé zapalováni má za cívkami ještě krabičku s elektronikou, ta je propojení se spodkem třemi dráty : hnědý 31 kostra, černý 15 přívod 12V, zelený 7 impulz. Nad touto deskou na fotce se pohybuje magnet, který ovládá snímač a elektronika to vyhodnotí a hodí jiskru. Bez krabičky nahoře to nepůjde.
mafian
8/11/2014 18:49:48
Dobrý den zakoupil jsem na domamont motor z trabanta na motoru bylo toto zapalování nevím jak zapojit či nastavit děkuji za radu
Přílohy:  webcamtoyfotka11.jpg (58,5 kB)
Milan
18/11/2012 19:44:38
Zdravím vás milovníky dvoutaktů.Touto cestou prosím ty kterí mají zapalování EBZA o zaslaní schématu zapalování a seznamu součástek,které jsou aplikované v zapalování.Nikde to nemůžu najít.Chtěl bych tohle zapalování upravit a aolikovat např.Jawa 250..čz 175 a podobně.Předem vám všem děkuji za odpověď.Odpovědi prosím posílejte na mail Milca12@seznam.cz
Jiří Pek
29/4/2012 12:03:13
Dobrý den pane Čahoun, mám známého, který - by se s Vámi poradil ohledně zapalování tabantu. Byl by ste tak moc hodný a napsal mě na sebe kontak, kamarád se s Vámi spojí a poradí se ohledně auta. Děkuji L. Kalová
Duin
12/7/2010 13:36:28
Ahoj Vazeni clenove Trabant klubu, obracim se na Vas s dotazem jestli by byl zajem o elektronicke zapalovani podobne jako nabizi IMF soft ale se spoustou vylepseni, levnejsi a s pouzitim kvalitnejsich soucastek. Zapalovani je momentalne ve vyvoji, myslim ze na zacatku pristiho roku by bylo k dispozici. Primarne je zapalovani vyvijeno pro motocykly Jawa ale bude mozne je osadit az 3mi budici indukcnich civek takze je mozne pouzit pro dvoutaktni stroje s 1, 2 nebo 3mi valci. (Jawa 250/350, trabant, wartburg, DKW, ...)
 
Planovane vlastnosti jsou:
Magneticke snimani polohy klikove hridele,
Nastavitelny predstih v celem rozsahu otacek,
Uzivatelsky SW pro konfiguraci na PC (pokud bude zajem tak i pro PDA),
pripojeni k PC pres USB nebo bezdratove pomoci bluetooth,
online sledovani stavu zapalovani (otacky, predstih, teplota, palubni napeti),
jednoducha motorova brzda,
regulace vykonu jiskry,
integrovany stroboskop pro snadne nastaveni horni uvrati,
montaz namisto klasickych kladivek, zadne dalsi extra zmeny v elektroinstalaci vozidla, pouziti beznych indukcnich civek,
predbezna cena < 2000 Kc.
 
S pouzitim tohoto zapalovani by melo dojit k naprosto presnemu casovani zapalu jiskry, regulace predstihu podle otacek se priznive projevi na vykonu a pruznosti motoru.
Samozrejme odpada jakekoliv serizovani kladivek, jejich opalovani atd.
 
Pro dalsi informace ci podnety piste na mail pavel.prochazka at volny.cz. Hardware i Softare vyvijime sami, takze je mozne dodelat neco navic co by se trabantum mohlo hodit.
václav zach Profil uživatele + foto
2/8/2009 11:30:51
ahoj koupil jsem starší bezkontakt.zapalování na trabiho míval jsem ho v závodním trabantu ale skončil jsem v r.1992 už si nepamatuju zapojení drátů a ještě s jednou věcí bych potřeboval poradit nevím zda mám kompletní zajíštění magnetky mám matičku a k tomu jen jednu podložku ale myslím že by tam měla být ještě nějaká na zajištění matičky?dávám to do rogala tak trochu víc dbám na spolehlivost.díky mendžos
lado
23/3/2009 10:26:47
da sa to pouzit na motocikel jawa 250 6 volt.aka by bola cena. vaclav. 0948 800365 moj tel.
laaaci Profil uživatele + foto
21/11/2005 19:11:59
Mne to tiez robilo.Zavada moze byt aj v tom ze komunikacny port na doske sa ti opiera o tu povodnu kovovu dosku na ktorej boli kladivka.Treba ho podlozit nejakym nevodivym materialomInac ja som to zapalovanie vratil pretoze prelakovali cely snimac a teda nefungoval.Ale minuly tyzden mi ho poslali spat len neviem kedy sa k tomu dostanem
VlaVla Profil uživatele + foto
21/11/2005 13:34:18
A "Čahoun" ví o čem mluví. Má ho totiž v autě. :-)
Jinak jsou nějaké postřehy z montáže a nastavování na těchto adresách. [URL] [URL]
Cahoun Profil uživatele + foto
21/11/2005 11:55:52
Doporučuji dle navodu nastavit spravnou rychlost portu COM.
Pepa
19/11/2005 22:44:43
Já bych taky potřeboval poradit, dneska jsem to zapalování dal do trabiho, eletriku zapojil podle návodu, a když jsem to spojil s počítačem a snažil se s tim něco dělat, tak mi to ukázalo NEKOMUNIKUJE. Byl bych vděčnej za každou radu. Díky
laaaci Ke Profil uživatele + foto
31/10/2005 19:59:35
Poslal som to zapalko zpatky, ze vraj je to ich chyba pri lakovani zapalovania.Takze uvidime ako dopadne druhy pokus ked mi ho poslu spet
Cahoun Profil uživatele + foto
24/10/2005 11:28:53
Jelikož jsem uspěšně "napoprve" namontoval toto zapalovani a vyzkoušel, kroky ohledně např kabelů jsou nutnosti. Zatim jezdim na degault nastaveni HW. 30° nastaveni stinitka od oka je sice pěkná záležitost nicméně při změření nastavení předstihu by jste se mohli divit. Takže doporučuju přepočítat na mm a nastavit přesně! Je to hodně znát, je to přeci dvoutakt.
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
24/10/2005 10:07:05
TO laaaci Ke: Koukni se na www.ifa.cz. Je tam recenze k tomuto zapalování + postup montáže i s detaily, na které si musíšdát pozor. Kdyžtak se zeptej přímo Címoše, ten ti poví víc....
laaaci Ke
22/10/2005 19:02:13
Dneska som sa snazil nainstalovat zapalovanie od spolocnosti Imfosft.Bohuzial neuspesne.Urobil som vsetko podla navodu, jedine co mi islo ,bola zelena diodka ktora sa rozsvietila pri pootoceni klucika a nasledne zhasla, co je v poriadku ale iskru to nehadzalo ani nahodou.Neviete mi niekto poradit?
wolfucker
9/9/2005 07:43:13
tak panove tohle bylo na jawamanii:
Elektronické zapalování
Adam Zapalování
Chlapi mám 634. Dávno jsem komunikoval s lidmi z společnosti IMFsoft (stránky www.imfsoft.com). Poslali mi nové zapalování určené přímou montáž místo kladívek Jawy a CZ. Montáž byla velmi snadná stačilo oproti stávající el.instlaci natáhnout jeden drát pro napájení z induček (15). Předstih jsem nastavil na 37°, s rotujícím stínítkem je to hračka. A jak motorka jede vám raději ani nebudu povídat. Startuje a jede že bych brečel. Hoj ...takze to vidim tam ze milej adamek je z imfsoftu a ze delaj reklamu na neco co asi stoji za hovno, kdyz tomusej prodavat takhle uboze...no chtel sem si to koupit, ale tyhle double prispevky mi to docela znechutily
Adam Choleva
24/8/2005 15:48:54
Nastavení jsem dělal pouze s běžícím motorem, zapalování totiž umožňuje nahrávání křivky předstihu přímo za běhu motoru navíc je zde online vizualizace a akcelerační brzda, která poskytne dobrou informaci o vhodnosti předstihu. Mám pouze jeden vstup pro přepínání mezi dvěmi křivkami předstihu. Všechny analogové a digitální vstupy obsahuje jiné zapalování Direct Ignition od firmy IMFsoft , ale to stojí kolem 3 tis.kč. Motor chodí výborně jen se mi ukroutila poloosa takže teď než to spravím jezdit nemůžu.
Vrbis
23/8/2005 17:57:37
To all: dig. ekonoměr a palivoměr byl po delší době skutečně vyroben (5 ks od každého typu) ale u těchto prototypů se vyskytly celkem vážné problémy v používání v automobilu. U palivoměru se musel vyřešit problém se stabilizací hodnot z bezplovákového snímače hladiny (při drncání se měnila hladina paliva a měření nestálo za nic) a u průtokoměru byl problém s měřením malých hodnot průtoku (od 0l/hod - 2,5l/hod). Tyto problémy jsou již sice vyřešeny, ale jsou stále jen v podobě opravených schémat na papíře. Jak již zde bylo uvedeno, tak jsem se stěhoval do vlastního baráku a navíc do všeho přišla i změna pozice v zaměstnání takže se většina mého času rozpustí mezi rekonstrukci baráku a zaměstnání. Před nástupem zimy bych měl dokončit hlavní etapu rekonstrukce a i v práci by mělo být "volněji", takže se můžu opět plně vrhnout do práce pro trabantí obec. Jinak pro informaci ... opravy a výroba elektroniky pro automobily (nejen T601 a W353) běží dál a vnezměněné podobě (citelně se zkrátila doba čekání na opravené zařízení (změna dodavatele náhradních dílů prospěla :))) Jinak projekt OBEZA (či VEBZA jak ho tu někteří pojmenovali :) je ve svém finálním stadiu ... po otestování v praxi v zimním období a pokud bude vše v pořádku, bude OBEZA volně dostupná ke koupi (předpokládaná cena cca. 1200,- Kč). Toť tak ve zkratce vše co můžu říci. Na závěr mi pouze zbývá omluvit se všem, kteří si ode mne a mé práce slibovali něco více a nebyl jsem schopen dostát svým závazkům .... doufám že mne pochopíte :)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
23/8/2005 13:36:26
Vcera vecer jsem se s firmou IMFSOFT dohodl na poskytnuti jednoho kousku
zapalovani. S tim, ze se budu snazit objektivne zmerit vsechny mozne
hodnoty. Emisni i vykonove. V soucasnosti nemaji na sklade ani kousek, ctyri
testovaci jsou jiz pryc. Seriova vyroba se rozbehne nejpozdeji pocatkem
zari. Nekdy v polovine mesice zari bych mel mit uz snad namerene a
zpracovane hodnoty z emisniho pracoviste. Budu se snazit i o mereni vykonu
na motorove brzde... Vse by melo byt shrnuto v recenzi, ktera bude vsem
volne k dispozici... Drzme palce, at se vse povede podle planu a predstav...
Soucasti (pokracovanim) nasi spoluprace by melo byt dlouhodobe testovani v
ruznych podminkach a pri ruznych nastavenich...
Julo 601 Profil uživatele
23/8/2005 13:16:13
to: Adam Choleba - mohol by si podrobnejsie popisat svoje skusenosti s tym obvodom? Vyuzil si pripojenie PC? Ladil si to pri nastartovanom aute? V popise sa pise o viacerych konektoroch napr. na snimanie teploty. Je to ale zavisle od verzie. Ako je to u teba?
 
to all: sam som si objednaval veci od Vrbise. mal som zaujem o ekonomer - prietokomer. Velmi rychlo mi dosla odpoved o zaneprazdneni a mnozstve inych veci, ktore musi stihnut skor ako sa pusti do vyroby. Z vlastnej skusenosti viem, ze Trabant nie je vzdy to najdolezitejsie a aj ked je, clovek si musi dat najskor svoje veci do poriadku a az potom pracovat pre druhych. Pri cenach za ktore predava tovar to moze byt dobry privyrobok no peniaze nie su vsetko. A este raz k cenam. Komu sa tie ceny nepacia nech to nekupuje. Ak sa niekomu zda, ze sa jedna iba o niekolko diod a odporov, nech si to postavi sam. Ceny by mozno mohli byt nizsie, no mne to za to stoji a radsej si to objednam. On sa tomu bude venovat a stravy pri tom hromadu casu. A kedze den ma len 24 hodin, cas je velmi drahy.
Petr Vaverka Profil uživatele
23/8/2005 09:30:59
...asi jsem si zadělal na nepříjemnosti co?
Petr Vaverka Profil uživatele
23/8/2005 09:30:14
S tou cenou jsem měl na mysli např. LEDkovej ekonoměr,nebo otáčkoměr. 500-600 za 12 LEDek a dva šváby+pár odporů... Jinak je borec pokud dává dohromady i hybrid v ebze. Nic proti němu nemám... Jen bych se jeho výrobků nedočkal.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Elektronické zapalování

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist