1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Papírování (139)
Petra
27/11/2006 17:02:04
Ahoj
tak ten doklad je pořád potřeba, dokonca už na úplně včecko co má motor. Jo a ten doklad si vymyslelo ministerstvo životního prostřední v zákoně o odpadech.
Petra
Jarda
16/11/2006 20:41:19
Ten Trabi je rocnik 1984, na ty papiry je uz jednou menena kastla a dvakrat motor
Tomáš Kouřil Profil uživatele
16/11/2006 15:52:46
Papírování:
 
Po koupi Multicar 22 jsem se začal schánět, jak na to udělat doklady, resp vydat duplikat (tyhle auta se nikdy neregistrovali) Postup správný jak má byt je tento.
- pořídit si ZTP od státního ustavu pro zemedelské , stavební...atd stroje
- absolovat evidenční prohlídku
- jít na uřad a tam dostabu dle techto dvou papíru nove doklady.
 
Vypadá to snadně, jenže u nás V Benešově, jsem s tím byl na ůřade asi 5x a stále problémy a nejde, a pod (cpali to do kategorie N1, a chteli dat SPZ atd..)
 
Tak jsme jeli s tím do prahy, a za správní poplatek 100 kč mám nové doklady na auto. A víte proč to v benešově nešlo... ? protože mi z kapsy nekoukal žádnej palackej.
Andre Profil uživatele
14/11/2006 13:30:37
Bohuzel, porad sme tu jak u debilu :-(
mp Profil uživatele + foto
14/11/2006 12:23:04
Jak je to teď s likvidací auta? Pořád platí, že si ho majitel musí nechat ekologicky zlikvidovat a na ND může zapomenout, nebo už dostali rozum?
Hoda Profil uživatele
13/11/2006 22:19:03
Jaký je to rok ty doklady.díky.potřebuji 1964 nebo 1966 limusínka.
Jarda
13/11/2006 21:18:37
Mám zkorodovaného trabiho, který by potřeboval zlikvidovat, má ale papíry s TK do 2/08 a tak řeším jak to elegantně udělat, aby ty papíry někdo ještě využil a přepsal si na ně svého trabiho bez papírů. Z našeho trabika bych chtěl obrat bakelit a šasi dát do šrotu. Můžete mi někdo poradit, jestli to takhle jde udělat, případně neznáte někoho, kdo by si ty papíry za přepis vzal?
Peter
11/10/2006 20:08:39
To znamena asi tolko ze ked nejdem tak 2-3-dni tak sa z hadic odpari a musim doliat pod 1a 2 sviecku.Motor nastartuje a az potom si zacne samovolne tahat z nadrze.Inac ked som pri tom ako je to u Vas so startovanim- pocul som ze je dobre dat pri teplom motore sytic a pridat plyn a hned zhasnut motor.A este nieco ked ho je menej v nadrzi tak do kopca nejde dobre trha to!
P.S.:Zavierate benzin ?-ja musim lebo benzin preteka
tomik
11/10/2006 20:00:14
Potreboval by som vysvětliť, co peter mysli tim "... system dotekania benzinu v lete ked sa odpari a nejde nastartovat?" Mal bych sa neceho obavať?
Peter
11/10/2006 16:45:01
Ked idem po asi 2-3-dnoch nastartovat tak po otvoreni benzinu (mozno ho nezatvarate) nenastartuje. Ked asi za pol hodiny dotece do karburatoru (pocul som ze by to mohla byt vzduchova bublina v hadici a nepusti benzin) az potom naskoci.Je to prerobene na 12V -zapalovanie je perfektne nastavene- so vsetkym co ma byt no aj tak nejako sa bojim -odpajam baterku- neviem jako to mam prekontrolovat ci je to dobre!
Ivosh Profil uživatele + foto
11/10/2006 16:24:07
> Zdravim jako zacinajuci by som potreboval vedet co je vlastovka.
 
Příčný nosník v přední časti podlahy, z nějž směrem dozadu plynule vycházejá podélné nosníky (též se jim říká prahy). V přední části na ní sedí pomocný rám, který nese hnací blok.
 
> Jo a este ma caka vymena motora co mam urobit v TP?
 
V ČR bys měl s motorem na emise a pak na evidenční kontrolu, následně na evidenci vozidel, kde Ti zapíší výměnu motoru (měl bys mít k motoru doklad, tedy nejlépe papíry původního vozu). Lepší postup je nechat si provézt výmaz č. motoru z TP, pak ty kroky absolvovat nemusíš (resp. na emise bys zajít měl). Jestli je postup stejný i na Slovensku, nevím.
 
> ... system dotekania benzinu v lete ked sa odpari a nejde nastartovat?
 
Jaký máš typ karburátoru? Mně se toto ještě nestalo. Myslím, že to bude souviset s jinou příčinou. To se Ti děje na studeném motoru nebo teplém? Slyšel jsem, že toto dělala kombinace "malé cívky + 6V elektroinstalace + teplý start".
Peter
11/10/2006 16:05:08
Zdravim jako zacinajuci by som potreboval vedet co je vlastovka.Jo a este ma caka vymena motora co mam urobit v TP?
P.S.:Jako mate vyrieseny system dotekania benzinu v lete ked sa odpari a nejde nastartovat? Diky za odpovede moc je potrebuji
Pavlik
11/10/2006 15:30:57
Podle mne je reseni otazky s kartickou ME a policejni kontroly zbytecne, nebot ji u kontroly nevyzaduji, ne? Aspon po me dycky chteli obcanku, ridicak, maly technicak a doklad o pojisteni...
Dada260 Profil uživatele + foto
9/10/2006 10:54:21
Ivosh má pravdu. Je to sumak. Cislo pojistky je stale stejne. Hlavne ze souhlasi VIN.
Co se týče zmeny SPZ ( RZ ) při dohlašeni do jineho kraje. Hodne záleži na tom, na koho na okynku naraziš. Přehlašoval jsem starou škodovku a majitel nechtel ty hnusne RZ, tak se to nechalo na tech puvodnich.
Vláďa
8/10/2006 14:57:54
to ivosh: tak v tom případě by to mělo být ok, díky.
 
NA ME mám spz, nějaké číslo motoru je tam také, ale nevím jestli je to ono, protože se dělal výmaz motoru z techničáku, takže je klidně možné, že na kartičce ME je jak jiná spz, tak jiné číslo motoru, ta karta je asi 8 let stará, takže s sebou budu zřejmě muset vozit i velký techničák, abych dokázal, že to mělo dříve tu původní spz... ach jo, ten systém ůřadu a papírů je u nás opravdu.... :-(
Ivosh Profil uživatele + foto
8/10/2006 13:00:05
Podle mne -- povinne ruceni je zalozeno na smlouve mezi tebou a pojistovnou. Pokud existuje tento smluvni vztah a je platny, je auto pojisteno. To, ze mas na karticce jine spz, tento smluvni vztah nerusi. Ja jsem si s tim tedy zadne problemy nedelal a jezdil jsem tak. Je to pochopitelne a jsi v pravu, policajt by to mel akceptovat.
Karel Profant Profil uživatele
8/10/2006 09:55:06
Petro, to s výměnou SPZ jiného kraje není tak úplně pravda. Já jsem prodal z Jížních čech Peugeot 205 příbuznýmu na Moravu. Nechtěl platit za nové SPZ, tak jezdí po Moravě s Jihoč. SPZ
Vašek D.
8/10/2006 08:26:03
Vláďa> Na kartičce o ME není SPZ auta, ale jen jeho VIN a typ motoru, teď jsem na to koukal.
Vláďa
7/10/2006 20:28:01
jo a ještě jsem si teď vzpomněl, já na kartičce o měření emisí mam taky tu starrou značku, je to taky problém při policejní kontrole????
Vláďa
7/10/2006 20:24:04
to pavelJHB: díky moc.
 
S tou pojistkou, já jsem žádal písemně poštou, takže mě nic takového nevydali, ale mohl bych eventuelně vytisknout ještě jednu tu žádost, i když to by zas nemusel být takový důkaz...Teoreticky mam v techničáku (velkym), že to auto tu značku mělo, ale těžko říxct, jestli se změnou značky nestává pojištění nepllatným...
Pavel JHB Profil uživatele
7/10/2006 19:30:46
Vystrceny pousti, zastrceny zavira.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
7/10/2006 18:53:48
Mal som podobny problem, omylom my miesto Trabant 601 napisali na poistku Trabant 60 :) Tak som bol v poistovni a poziadal o vymenu karticky....chvilu to nozaj trva, ale jazdit mozes, poistovna mi dala doklad o tom, ze mi menia tu karticku, teda ze som o tom poziadal.
Vláďa
7/10/2006 18:28:24
Ahoj, Mám otázku.Přihlásil sem trabanta, dostal new značkyy. Můžu jezdit s povinym ručenim, které jsem uzavřel před výměnou značek kvuli přihlášení, a které má tedy jeeště starou značku, ale čostatní čísla souhlasí, již jsem zažádal v pojišťovně o změnu, ale trvá jim to dlouho a já bych už potřeboval jeuzdit. Bude toto u policie problém? nebo to tolerují? A když náhodou mě někdo nabourá, nebude pojišťovna odmítat platit?
No druhý dotaz jen doplňkový. Jak je u trabanta teplý a studený vzduch: já mám tři vytahovací knofliky, prostřední je jestli ten vzduch de k okýnku nebo na nohy. Krajní je jeden opro teplý a jeden pro studený vzduch. Ale nevim, jestli jde teplý když je kohout s červenou šipkou zastrčený neb o vystrčený. Děkuji za odpověď.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
5/10/2006 16:30:29
škoda mluvit o tom pojištění, měl jsem cca 2 měsíce prošlé pojištění, nezaplacené, tak jsem to zrušil(značky v depu) a ještě mi přišlo 500kč zpět.
Pavel JHB Profil uživatele
5/10/2006 14:34:06
Ivos> ja bych byl mozna klidnej, pojistoven je fura, vzajemne propojeni -
temer nula, schopnost vyuzit/pracovat s SW nulova. Ja potreboval dolozit
bezskodnost a CSOB neumi vubec dohledat data z prevzateho registru IPB, coz
hovori za vse. Stejne jako nedokazala Podnik. poj. zjistit, proc jsem
neplatic, kdyz jsem normalka zaplatil. Nahoda je ale samozrejme blbec.
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  další další

Odepsat na: Papírování

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist