1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Podivný hnědobílý drát (6)
Pavel JHB Profil uživatele
12/8/2005 22:28:48
Myslis spravne :-) Nahoru sviti, dolu nesviti.
Tommy Forsage
11/8/2005 10:59:57
Honzíku, tak to mohla být kontrolka sjetých paken, taky to měli někteří Trabici a spíná se to spínačem u pedálu brzdy...
Honza Cimr Profil uživatele + foto
11/8/2005 10:20:25
Az tak jsem to nikdy nezkoumal, ale asi mas pravdu. Ted jsem delal na jednom
aute a neustale mu svitila oranzova kontrolka nahore v budiku a svetla nemel
sklopeny...
Ivosh Profil uživatele + foto
11/8/2005 09:31:24
Myslim, ze to bylo naopak. Kontrolka svitila, kdyz byla svetla vyklopena
nahoru a nesvitila, kdyz je clovek sklopil. Stejne to ma i Wartburg.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
11/8/2005 07:40:36
Mas to dobre... U novych "hrncu" byla moznost sklopit svetlomety prepnutim
packy pod parabolou... Sepnul se kontakt a rozsvitila se kontrolka v
budiku...
Kajda Profil uživatele
10/8/2005 23:20:10
Mám problém. Elektrika -> světla -> zapojení. Všechno funguje, všechno svítí, přesto jeden drát přebývá a já nevím, kam s ním. Mám Trabanta, původně 6V, předělávka na 12V, kabeláž převzata z DeLuxe Combi. Na schematu zapojení je to jakoby nějaký přepínač na světle (parabole, hrnci, ...?). Jedná se o hnědo-bílý drát, jehož druhý konec vede ke kontrolce na (jak je to správně?) sdruženém ... hm rychloměru (to je asi blbost, co? :) ). K oběma světlům vede tentýž drát (to jako barevně).
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Podivný hnědobílý drát

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist