1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Závodní Trabant - poraďte (35)
Petr TRT
12/2/2007 20:43:07
Přátelé, kdo z Vás by měl odvahu a chuť si zazávodit si v Trabantu mrkněte na stránky www.trabantcup.cz . Najdete zde všechny důležité informace, základní návod na úpravu Traboša na rallye i nějaké fotky z předchozích sezon.....Sportu zdar :-))
Vlastimil Burian
10/10/2005 17:47:36
Zdravím a všechny zvu na letošní poslední závod TRABANTCROSSU do Sedlčan a to v sobotu 22.10. od 10:00 hodin. Určitě se bude na co koukat, protože až poslední závod rozhodne o mistrovi letošní sezóny.
PS: Můžete samozřejmě prohlédnout i nafotit naše nadupané stroje :-)
KArel
8/9/2005 16:40:09
Bere ae :-)))
zajda
8/9/2005 07:22:59
nějak to vymyslíme, klidně zavolej :o)
KArel
7/9/2005 21:09:04
Ahoj Zajdo, začnu netradičně, měsíčně mám cca 50 hodin odchozích hovorů, nepočítám příchozí a tak by mne ani nenapadlo volat takhle vytíženému člověku jako jsi ty, protože by mne trápilo, že ho o ten čas připravuju ..., ale jestli to myslíš upřímě, tak já bych Ti teda zavolal a možná se i zastavil na pokec, kdyby to třeba šlo ...
zajda
7/9/2005 07:25:46
Přesně jak říká Pavel, stačí vzít telefon a zavolat :o)) číslo jsem psal níže. je tolik možných variant a problému, co se motorů, podvozků a všeho ostatního týká, že stejně nejde nikam napsat všechno. je třeba popřemýšlět co chci a za kolik to chci a pak se dá něco vymyslet. jedna věc je stavět auto podle nějaké homologace a druhá postavit si třeba "jako" závoďáka.
 
To Pavel : do Světlý nejedem, letos je to nějak špatný s časem, budu muset asi některé aktivity omezit :o). měli bychom jet na podzim Kramolín a Volný pohár bychom rádi jeli příští rok, pokud to klapne a bylo by nás víc. jinak volný pohár jedou 2 Trabanti, tak předpokládám, že kluci pojedou i Světlou.
Pavel JHB Profil uživatele
6/9/2005 19:31:38
Majatrabi> Ja nevim, ja jsem na tenhle zpusob trosku alergickej, takze
sorry... Ale pokud neco napsal do teto konf. tak ma asi k dispozici net.
Staci zagooglit a veskere zavodni upravy a homologace je mozno stahnout z
netu. Kvalita scanu je sice dost mizerna, je videt, ze je to brano z 150
kopie, ale pouzitelny to je. Pak sednu, opru si hlavu do dlani a popremyslym
na co z uprav mam love a technicke vybaveni. Udelam si nejakej Fahrplan no a
nez zacnu "nicit" valce kliky a pisty tak zvednu foun, zvolam Radkovi nebo
Vitovi a sjedu na konzultaci. Vezte, ze patri do kategorie lidi, kteri toho
o teto problematice v republice vi asi nejvic. Jeste jsem mel kdysi spojeni
na byvale zavodniky jeste starsiho provedeni nez ja, ale zel jsem cedulku
nekde ztratil. Byli nekde od Plzne nebo Rakovnika. Popr. neni problem
navstivit libovolny podnik rallye, kde je prihlasenej trabant a ptat se....
HOWGH
---
Dotaz na Radka: jedes v patek do Svetly???
majatrabi Profil uživatele
6/9/2005 17:55:01
Dotycny chtel vedet kde nebo kdo mu rekne jak postavit zavodniho trabanta. Co proto musi udelat aby ho postavil, kde najde planky, navody atd. Na nasich webech nic takoveho neni. Nebo jsem spatne hledal?
zajda
6/9/2005 15:04:08
To Ivosh : tak i to je možné, nevím :o) každopádně ostrá závodní historická auta se posuzují úplně jinak než klasický veterán a zároveň spadají i pod jinou mezinárodní i českou sportovní autoritu. co se týká jízd pravidelnosti, k té mají blíž právě veteráni, než závodní auta a jsou tam úplně jiná měřítka.
Ivosh Profil uživatele + foto
6/9/2005 14:49:04
To Zajda> myslím, že je hodně pravdy na tom, co říkáš. Nicméně jsem slyšel
už i takové názory, že na Ecce Homo pouští poslední dobou i méně kvalitní
vozy. Je pravda, že je tam kvidění občas i oktávka, embo nebo W311 v poněkud
horším stavu. Letos slibují ke stému výročí podstatné zvýšení úrovně, včetně
toho, že součástí podzimních jízd bude i regulerní závodní podnik, něco jako
je na jaře (kromě jízd pravidelnosti).
 
No, příští rok (nebo ten další) vám to vyložím přesněji, hodlám po dokončení
renovace T600 proniknout hlouběji do veteránského dění, začnu tím, že se
stanu členem AMK Ecce Homo a projedu se po domovské trati jednou i za
asistence diváků. :-)
zajda
6/9/2005 14:39:43
To Ivosh : přesně tak :o)) na různých sranda závodech jezdí ledacos, ale na štenberk Tě bez správnýho auta s původem nikdo nepustí :o))
zajda
6/9/2005 14:37:14
To Jara 600 : věř mi, že z 90% je to tak :o)) na tyhle závody žádný komisař nepustí žádné auto, které nemá nějakým způsobem prokázaný sportovní původ z té doby, do které je danou kategorií zařazen. jelikož dnes už je starých kastlí v dobrém stavu málo, obecné se nad širokým sloupkem a novými poosami přimhuřují oči, ale vizuelně musí auto vypadat jako historic, včetně dodržené homologace :o)
Ivosh Profil uživatele + foto
6/9/2005 14:34:17
Díky za osvětu, už je mi jasné, cos myslel. Vidět, že se v závodech vyznáš.
Ten trabík z obecného pohledu spadá spíš totiž do kategorie 80. roky. Je
možné, že je to napodobenina kopcového nebo okruhového trabíka z 60. let na
nové kastli. Svědčilo by pro to i to, že jel na EH Historic.
zajda
6/9/2005 14:27:51
podle výfuku a stupně úprav bych v tom autě motor 800 ccm nepředpokládal. ale poznáš ho jednoduše podle válců a sání, jsou jiné než u 600 ccm. stupně úprav záležely na různých homologacích podle roku a zároveň podle toho, jestli se jednalo o auto na rallye, okruhy nebo kopce. ten rám je úplně ten nejstarší, který se montoval, dříve se jezdilo bez rámů, přístrojovka odpovídá také prvním homologacím a kola jsou Trabantí, tzn. také podle jedné z prvním homologací, protože později se jezdily buď ráfky W 353, převařáky, převařáky ASK nebo elektrony. no a světla mají 6V paraboly, takže podle mě to auto má patřit do kategorie historiků někde do roku 1965 nebo 1970.
Jara 600
6/9/2005 14:26:21
to zajda: tak tenhle vyznam bych v tom tedy opravdu nehledal :-) Klaviatura se prestala delat myslim nekdy v prubehu roku 1967 a ze by vuz mel nejake dalsi veci z tehle doby... nic jineho jsem nevidel.
Ivosh Profil uživatele + foto
6/9/2005 14:09:03
To Zajda> to moc nechápu. Na rámu, kolech a světlech nevidím nic
veteránského. Ta klaviaturka je snad jediné retro, které to auto má. :-)
Myslím, že zde je to spíše retro imidžovka, nebo doma nebylo nic jiného po
ruce. Nebo myslíš, že stupeň úprav odpovídá tomu, jak se kdysi jezdily
rallye?
 
Bohužel, o vozu vám nic bližšího neřeknu. Jen to, že měl úžasně ostrý zvuk
motoru, který bral za srdce. Pokud přijede ta paní opět letos na Ecce Homo
Historic (už za 12 dní, hurá!), můžu se pokusit zjistit další info. Ale je
to Němka, tak nevím, jak se s ní dorozumím. Každopádně mám soukromý úkol
zjistit, zda motor náhodou není 800 ccm.
zajda
6/9/2005 14:02:28
To VlaVla : díky :o))
zajda
6/9/2005 14:01:40
významů to může mít více :o) jako ten nejpodstatnější bych viděl ten, že podle přístrojovky, rámu, kol a světel je to auto postavené jako veterán, byť už má novou kastli a nové poloosy, a tudíš jsou tam v co největší míře dobové prvky, aby odpovídalo dané historické kategorii.
VlaVla Profil uživatele + foto
6/9/2005 13:59:50
Koukám, že tady chybí odkaz na stránky Radka Zajíce repektive VZ motorsport. Takže tady je [URL]
Jara 600
6/9/2005 12:53:40
Mě na těch fotkách od Ivoše docela překvapil "piano" spínač světel a stěračů a vlastně celá stará palubka. Má to nějaký (pro mě tedy utajený) význam?
zajda
6/9/2005 08:32:08
zdravím všechny závodníky :o) konečně diskuze na správné téma :o))) pokud bys potřeboval jakoukoliv informaci nebo radu, tak mi zavolej nebo se pak můžeš i přijet podívat. jinak Pavel už něco napsal :o) Radek Zajíc - 607 805382
Totalman
5/9/2005 10:03:57
Pěkné fotky. Trabant vypadá opravdu dobře. Je však velká chyba že je v něm pouze jednoduchý rám. Tudíž jezdec není příliš chráněn v případě važnější havarie (moc kotrmelců, boční náraz dveřmi do stromu a pod..) Asi by se ten předek v případě havarie pokrčil jako papír.
Ivosh Profil uživatele + foto
5/9/2005 07:56:35
Konečně jsem se dostal k fotkám závodního trabíka, který se vloni objevil na
Ecce Homo. Jedná o speciální závodní úpravu, současně tímto odpovídám na
dotaz Mrkuje z jíného vlákna ohledně vestavěného rámu, myslím, že je dobře
patrný.
Přílohy:  tp9110897.jpg (147,4 kB)  tp9110898.jpg (168,3 kB)  tp9110929.jpg (141,3 kB)  tp9110930.jpg (160,0 kB)  tp9110931.jpg (116,7 kB)  tp9110932.jpg (113,3 kB)  tp9110933.jpg (172,1 kB)  tp9110934.jpg (130,4 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
12/8/2005 14:36:58
Laaaci> Nikde delaly se akorat petikvalty. Za komunistu staly 2-3 slusny
vejplaty. Hodne se sypaly a byly co kus to original. Takze pokud ji nekdo ma
a je funkcni urcite ji neda :-)
Pavel JHB Profil uživatele
12/8/2005 14:26:52
W353 brzdy ta, das bez problemu. Opatris si komplet pr. brzdy, odbrousis
nyty na trabim a prisroubujes brzdovy stit z W353. Ze stareho trabantackeho
unasece udelas podlozku pod buben a jedes.
Odstranovani oblozeni ma smysl jen u brzd simplex, nemecti inzenyri nespali,
takze jsou tam duplexy a ty brzdi jak maji. Ja to nemam vyzkousene, ale
kluci (teda spis dedci) z Plzne, co jezdili rallye tvrdili, ze bubnovky
brzdi lip nez kotouce. Hlavne se da lepe davkovat brzdny ucinek.
Co se tyce provedeni te zrejme zajima toto:
[URL] Ten nejvic vlevo je
IMHO vybaven motorem W353, vedle nej jeho duchovni otec Vita Holkup.
nebo tohle [URL]
nebo tohle [URL]
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Závodní Trabant - poraďte

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist