1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zástavba motoru z Wartburka do TRABANTA (75)
FINANCOVÁNÍ
22/11/2017 16:28:38
FINANCOVÁNÍ • Mám kapitál, který bude použit pro zajištění dlouhodobé sumárně v rozmezí od 2000 do 8,500,000 EURO EURO za vše, co se vážně chtějí pro tuto půjčku. 2% úrok ročně Importo druhý úvěr, protože je zvláště neporušuje opotřebení maximua úkon je možné zaplatit o 3 na 25 let, v závislosti na výši úvěru. Je to pro platby do něj několik měsíců. Ptám se jako uznání dluhu písemné osvědčení o ruce a některé dokumenty • proporcionar.conctatti: daniellafinancia@gmail.com • conctatti: alberto.juan023@gmail.com
Přílohy:  8185a1173d9315bc6324d8b4a8129f8e_l.jpg (52,9 kB)
Tomáš
20/11/2016 13:46:54
kejbys
čau také toužím po zastavbě motoru z wartasa do trabiho ale každy mi říká že je to sožitý a finančně náročný. je možno mi prosím poslat na můj email více info o této zástavbě děkuji trabik-tomas@seznam.cz
pavel
22/7/2014 22:02:01
ahoj potřeboval bych radu jak má bejt široká příruba mezi waraním motorem a převodovkou trabant ? díky
standa117
15/8/2010 14:53:41
díky za odpověd
Karl
25/7/2010 21:53:13
Musela bych být převodovka stejná.
standa117
21/7/2010 11:07:57
Kdybych tam dal motor wartburg tak bych musela být jaká převodovka
Karl
10/6/2010 00:05:45
Motor "jibý" bych si tam nedal.
habr Profil uživatele
8/6/2010 14:16:45
To lol: zajímavá myšlenka, a to by nějak šlo?
lol
6/6/2010 01:56:29
byse vyndat motor z trabanta a hodit tam jibý
karos
13/1/2009 22:41:22
Wartburka mam doma kombika
Vrbis Profil uživatele + foto
20/1/2008 08:08:50
Mrkněte sem [URL]
Vrbis Profil uživatele + foto
3/12/2007 09:22:34
vzpěru tam mám, je to jen pevnostní ocelový profil, který je přichycený za listové pero a ke karoserii. Listová pera jsem naopak ubral a to 3tí shora a mezi jednotlivými listy je 1mm bronzový plech.
Karl
2/12/2007 19:56:00
Super, díky. Máš ještě nějaké foto, celkový výsledek? Jde mi o tu diskutovanou vzpěru. Jak jsi řešil lisťák? Kolik jsi přidal a jakých listů. Dík za info. KKU
Vrbis Profil uživatele + foto
1/12/2007 21:59:14
Motor podruhé
Přílohy:  100_1453.jpg (758,2 kB)
Vrbis Profil uživatele + foto
1/12/2007 21:55:58
Motor poprvé
Přílohy:  100_1452.jpg (799,0 kB)
Vrbis Profil uživatele + foto
1/12/2007 21:54:10
Převodovka
Přílohy:  100_1452.jpg (724,3 kB)
Vrbis Profil uživatele + foto
1/12/2007 21:49:02
jasně jenom to někde vyhrabu a pošlu, BTW celá sestava (motor po GO, převodovka, rám a další díly mám na prodej) pak hodím i inzerát
Pavel Hahndorf Profil uživatele
30/11/2007 15:37:02
Mam na prodej tuto zastavu vyndanou z trabant.Pomocny ram upravena prevodovka do rychla.Upraveny motor ale spatny(k tomu motor barkas po Go v DDR).Priruba chladic vyfukove potruby.
Karl
29/11/2007 17:16:22
Můžeš poskytnout nějaké foto? Třeba i soukr na mail ...., známe se, máš ode mě ty podložky pod elektrony.
Vrbis Profil uživatele + foto
29/11/2007 13:47:31
Můj první waran jezdí kdesi v německu a druhého ještě mám. Rozdíl je jen v tom, že můžeš brzdit motorem :)
Karl
29/11/2007 10:52:02
2 Vrbiš, tak dík. Ty toho svého traburga ještě máš, nebo jsi ho už prodal? Jaká je jízda se zavařenou volnoběžkou? Když jsem měl wartburga, tak jsem se snažil jezdit bez volnoběžky, ale brzo jsem to vzdal a volnoběžku zařadil.
Vrbis Profil uživatele + foto
29/11/2007 10:18:22
"Normální" převodovka má u W motoru tu nevýhodu, že motor jde potom příliš do otáček (sice to rve asfalt i na 4ku) ale to není ono. Skok tam je, ale motor má tolik síly že to při troše praxe není ani znát, stačí motor trochu víc vytočit a ta 4ka už si to pobere a srovná
Karl
29/11/2007 09:21:05
2 Vrbiš, to jsem se chtěl právě ještě zeptat, jestli je dobré překopat převodovku "do rychla". Mám doplňující dotaz, zda-li pak není příliš velký skok mezi 3. a 4. kvaltem, dík. Karl
Vrbis Profil uživatele + foto
28/11/2007 17:04:39
Jo ještě k těm rychlostem ... bez problémů 170km/h
Vrbis Profil uživatele + foto
28/11/2007 17:02:47
To Kajda
 
S tou převodovkou je menší problém, vydrží, ale chce to generálku a zavařit volnoběžku, kterou jinak na 100% strheš. Osvědčilo se mi ještě upravit převodovku tzv. do rychla
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Zástavba motoru z Wartburka do TRABANTA

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist