1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Ošetření spodku vozu (46)
rachia
12/7/2019 09:57:41
nabídka úvěru mezi jednotlivci
Potřebujete financování pro svůj domov, pro vaše podnikání, pro nákup automobilů, pro nákup motocyklů, pro vytvoření vlastního podniku, pro vaše osobní potřeby, více pochybností. Osobní kredity uděluji od 5 000 € do 50 000 000 € s nominální úrokovou sazbou 2% bez ohledu na výši. Uveďte prosím v žádosti o úvěr přesnou částku, kterou byste chtěli, a její splatnost.
Pro více informací nás kontaktujte pouze na této e-mailové adrese: dkp985@post.cz
Číslo Whatsapp: +33756897336
Přílohy:  images.jpg (3,7 kB)
Michal
10/6/2016 10:44:27
cau mam Bmw e 318 POTŘEBUJI NĚČÍM ZAMASKOVAT ZREZLOU PODLAHU ABY UDELAL TECHNICKOU PORADITE MI PROSIM ČIM TO ZATŘÍT NEBO JINAK
honza.bk Profil uživatele
27/2/2016 20:48:05
To jsem našel:
 
Odrezovač REZOL 2000, 0,5kg
Kontakt
COLOR SPECTRUM a.s.
Anenská 317/1
Hodonín
69501
prodejna@colorspectrum.cz
+420 517 810 963
Dusan
27/2/2016 17:12:56
Kamarati, ten Rezol2000 co tu spominate - [URL]
 
To je priamo firma, kde maju obchody neviem... na ich webe vyhladavanie nefunguje (aspon mne nie).
 
Osobne som nasiel tento Rezol2000 v pivnici, expir. 2014 :) nie na Trabiho. Uvolnil som s nim hrdzavy spodok, vyfuk a cast nosnika. Krasne do cista to vypalil. Pouzivat rukavice (ja som mal kozenkove), zere to kozu. Okolo EGR ventilu som s tym uvolnil svinstvo. Vyborna vec. Bez oplachu vodou a nie je to agresivne voci gume (hadice).
 
Nasiel som tuto diskusiu nahodou, tak sa touto info zapojim :)
 
Roman
6/2/2016 13:32:36
Dobry den prosim vas mel bych dotaz. Mam po dedovi trabika 601 a s dedou jsme ho renovovali asi pted ctrmi lety. Deda natrel nejspis podvozek gumoasfaltem a trabos stal vicemene v garazi. Ted ho jeste dodelavam. Obcas se projedu kdyz to jde. Ale na netu jsem se dozvyedel ze natrit auto ze spoda gumoasfaltem je pry to nejhorsi co muze byt. Mel jsem trabiho v servisu a tam mi delali dutiny prahu dveri a podlahy voskem a spodek mi poovilin fNeim cim ale p ry to neni gucmoasfalt. Jenze to opravili protoze senanos gumoasfalt loupal. Tak to podle me prestrikli tim lepsim novym naterem na spodky. Tazu sse jestli mam nechat udelat cely sodek jeste jesnou aby mi neshil spodek trabika. Dekuju za rady.
JIRI
3/11/2011 18:52:51
UVAZUJI O NASTRIKU ZKORODOVANEHO SPODKU AUTA? MA TO CENU ALESPON ZKORODOVANY SPODEK STABILIZOVAT? DIKY ZA REAKCE
pepa z depa
30/9/2011 21:28:21
Jednoznačně nejlepší je Wurth.Vtvoáří silnou pružnou vrstvu a vydrží řadu let.Rezistin,tlumex body je potřeba obnovovat max po dvou letech.Mně stál nástřik podvozku a dutin 3000kč profi firnou a jsem max spokojen.
pepa z depa
30/9/2011 21:27:41
Jednoznačně nejlepší je Wurth.Vtvoáří silnou pružnou vrstvu a vydrží řadu let.Rezistin,tlumex body je potřeba obnovovat max po dvou letech.Mně stál nástřik podvozku a dutin 3000kč profi firnou a jsem max spokojen.
Tomas BB, SK
8/9/2005 08:10:17
Vacsina odhrdzovacou funguje na baze kyseliny fosforecnej, mrkni na obal a ak je napisana v zlozeni pripravku, je to ono... Kazdy smrdi po tej kyseline, cim viac smradu, tym viac kyseliny a snat aj vacsi ucinok. Osobne pouzivam ktorykolvek co kupim v obchode, podla navodu miesto ocistim a dalej klasika - zakladovka+2xsyntetika. Natierat odhrdzovacom by sa malo iba hrdzave miesto, na zdravom plechu vrstvicka nedrzi (belava vrstvicka je hrdza kyselinou premenena /tusim/ na fosfat zeleza, a kde nie je hrdza, nema sa aky fosfat vytvorit). Pouzivajte VZDY ochranne okuliare !
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2005 15:26:02
> Ale v podstate pri kontakte s pokozkou to trosku pali...
 
To bych řekl je to nejmenší, spraví to okamžitý proud vody. Některé
odrezovač vyvíjejí tak silné výpary, že ti to rozleptá sliznice i mozek,
pokud to budeš dělat v zavřené garáži dost dlouho. Divím se, že ti třeba
toto nevadí... Znám případ lakýrníka, který stříkal bez roušky v zavřené
garáži. Nechtěj vědět, jak dopadnul.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
7/9/2005 15:18:26
Ivosh ma pravdu, existuje viac druhov odhrdzovacov, ja osobne som skusal minimalne 3. Kedze moje zdravie je uz aj tak v prd... tak mne je jedno aka silna to je kyselina :) Ale v podstate pri kontakte s pokozkou to trosku pali... Inak odporucam odhrdzovac REZOL 2000, neviem ci este existuje, davno som ho nikde v obchode nevidel.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2005 12:14:54
to Julo 601 > pokud máš foto toho odstraňovače, pošli. Ale ta věc, kterou
mám na mysli já (ta silnější) je opravdu odrezovač. Koupil jsem to na
doporučení paní v drogerii (prý to je nějaké silnější novum a chlapíci si to
chválí). Má to na sobě napsáno odrezovač, vekým písmem, tak nemám důvod si
myslet, že to odrezovač není. :-) Vyfotím to a pošlu, je to takové oranžové,
jako zvratky to nevypadá. Normální čirá oranžová "sodovka". Akorát to
příšerně smrdí a mám strach s tím dělat, protože to je fakt svinstvo...
 
Ale je dost možné, že by to odstranilo i lak, používal jsem to i jako
uvolňovač šroubů a docela úspěšně.
Julo 601 Profil uživatele
7/9/2005 11:22:24
to Ivosh: podla toho co si napisal sa mi zda, ze bud predavaju velmi podobnu alebo identicku vec s dvoma nazvami urcenimi na dva rozne ucely alebo je problem s poskodenym popisom. To prve co si opisal je klasicky - petrolejovy odrezovac. Po zaschnuti zfialovie a zanecha ochranny film. to druhe - ten maglajz co vyzera ako zvratky stareho ozrana a je na tom plno roznych varujucich napisov a ikon mi pripomina odstranovac starych naterov. Je to velmi silna zieravina. Nic silnejsie som zatial nezazil. Pri pajkovani pouzivam kyselinu ale v porovnani s odstranovacom je to malinovka. Je pravda, ze po zaschnuti a zoskrabani zanecha mierny ochranny film ale na osetrovanie korozie by som to urcite nepouzival. Iba za predpokladu, ze chces odstranit aj staru farbu, pod ktorou predpokladas hrzu. Potom by som to miesto ocistil riedidlom a natrel odrezovacom. Ten je urceny prave na to a ma zaruceny ucinok. Dufam, ze netrepem mimo ale podla popisu by to malo sediet.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2005 09:12:59
> Odrezovac se pouziva jenom na rezava mista.
> Kdyz potres i okolni plech tak pozaschnuti se ma otrit hadrou.
 
Toto se mi nějak nezdá. Mám doma dva odrezovače. Jeden je lihový a po
natření zfialoví. Druhý je oranžový a je to nějaké brutální petrochemické
svinstvo, polepené lebkami a zkříženými hnáty a textem, jak to může člověka
při použití dostat na invalidní vozík nebo do hrobu. Na obou se ale píše, že
to zanechává na povrchu kovu ochranný film, na který se má po zaschnutí
aplikovat základovka. Že pak výborně drží. Což jsem také udělal na několika
místech kastle a na opískovaném zadním ramenu a barva nejevila tendenci
nedržet, spíš naopak. Takže usínám s klidným svědomím, že jsem to udělal
dobře.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
6/9/2005 18:33:03
A v podstate mam na hrdzu nazor ako som pisal - pokial je nieco mastne, hrdza sa tam vytvorit prakticky nemoze (pokial tam nebola predtym). Skus si vziat dva rovnake kusy cisteho plechu, jeden natri napr. BODY-ckom na cisty plech a druhy namasti poriadne vazelinou, olejom a co ja viem cim vsetkym. Nechaj oba kusky plechu povedzme mesiac vonku na zemi a uvidis ktory to vydrzi...:)))
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
6/9/2005 18:29:10
To Ivosh: A zas sme pri tej Slovencine...samozrejme ze som to nemyslel tak, ze teraz chytis uz hotovy a nastriekany podvozok a zacnes ho znovu cely cistit...to by bola najvacsia hlupost na svete :) Len som pisal, ako by som ti ja radil robit podvozok...Inak pozri si temu o podvozku na trabi.me.cz, je to tam aj nafotene...
majatrabi Profil uživatele
6/9/2005 17:50:02
TO Ivos:Klidne bych tam ten resistin nechal a nato striknul to body, nebo neco podobneho. Pokud bys to chtel sundat tak bych to sundl jenom po tovarni zakladovku.
Odrezovac se pouziva jenom na rezava mista. Kdyz potres i okolni plech tak pozaschnuti se ma otrit hadrou. Protoze na cistem plechu vytvori bilou slupku, ktera nedrzi.
Ivosh Profil uživatele + foto
6/9/2005 07:36:22
> Byt tebou, tak na poriadne ocisteny, odhrdzovacom,
> zakladom natrety podvozok pouzijem BODY 930.
 
Diky moc, Tomáši. Dám tedy o víkendu dolů ten Resistin a myslím, že si dám i
tu práci a sundám tři vrstvy ochranného nátěru a snad i tovární základovku,
abych se dostal na kov a mohl aplikovat ten ohdrzovač. Určitě to bude stát
za to...
 
PS: Pro Mariána Brondoše -- je to přesně naopak, ML je na dutiny. Resistin
Car je opravdu na spodek vozu.
Marián_Brondoš Profil uživatele
5/9/2005 20:02:40
To: Ivo Jancik
 
Mam taky cudny pocit, ze Resistin Car je urceny na dutiny a na povozok je
Resistin ML, ci tak nejako sa to vola.
Ono kazdy z nich ma svoje vyuzitie.
 
Maros BA-028GG
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
5/9/2005 16:33:51
To Ivosh: Byt tebou, tak na poriadne ocisteny, odhrdzovacom, zakladom natrety podvozok pouzijem BODY 930. Nanasat bez riedenia, teda hrubu vrstvu. Zle sa s tym robi, minies ho ovela viac nez ked ho pouzivas neriedeny, ale stoji to za to. No a na to daj este povedzme nejaky tekuty Resistin alebo nieco polo-mastne a nie je sanca ze sa k podvozku cokolvek dostane :) Hoci moj podvozok uz ked som ho kupil nebol v bohvie-akom stave, ale natrel som ho poriadnou vrstvou 930-tky, vystriekal dutiny tak, ze bol z toho mastny aj cely podvozok a je to! Dodnes mi sem-tam z auta nieco kvapne :), podvozok je poriadne mastny, ale hrdza nikde a ani nevidno, ze by sa chystala od niekial prist :))) Ale to je len moj nazor, kazdy ma ine skusenosti s inymi pripravkami.
Tommy Forsage
5/9/2005 11:41:43
to Ivosh:Nevím zdali to jde míchat, ale zkus to na kousku a uvidíš...Sám jsem nevěřil, že na ten Tlumex chytne ten Motip?! Chytil a dokonce udělal pevnou a silnou vrstvu. Ramena a i celá přední i zadní náprava půjdou přes zimu ven z auta, některé části pozinkovat a něco natřít nejpíš Hammeritkou.
Ivosh Profil uživatele + foto
5/9/2005 11:08:04
Jinak -- k této diskuzi o ošetření spodku mám ještě jeden příspěvek, který
jsem zmínil i na víkendovém rekreačním setkání členů realizačního týmu
Trabant.cz. Na četná doporučení jsem použil na konzervaci spodku svého
renovovaného šestikila Resistin Car. Teď je asi 3 týdny po zaschnutí a
myslím, že to opravdu nebyla nejlepší volba. Už při slabém zarýpnutí nehtem
do vrstvy je možné se dostat až na podklad. Mám tedy strach, že kamínky
budou vadit. Jedno místo, kde je potřeba kvůli navařenému plechu silnější
vrstva, jsem zkusmo natřel přípravkem Body, který nám zůstal z nějaké
opravy. Nutno říct, že je MNOHEM pevnější. Teď zvažuji, zda jako druhou
vrstvu pokačovat v Resistin Car, nebo raději koupit pixlu Body. Myslíte, že
to lze míchat?
Ivosh Profil uživatele + foto
5/9/2005 11:03:07
Mám dotaz. Proč jsi nestříknul i zadní ramena?
Tommy Forsage
5/9/2005 10:57:08
a ještě foto potřebných výrobků...
Přílohy:  p9040044.jpg (279,3 kB)
Tommy Forsage
5/9/2005 10:56:30
Psal jsem tady 10.8., že chci ještě celý podvozek nastříkat "Body", ale vše nakonec dopadlo trošku jinak...Tatík si nechal vyvařit svého Fiata a proto se rozhodl, že tento již uplynulý víkend vystříká dutiny a ošetří podvozek. Přinesl si na to všelijaké přípravky a sledoval jsem v sobotu jeho počínání:-) Výsledek mě velmi překvapil a rozhodl jsem se udělat na svém Trabikovi to samé. Takže na řádně očistěný podozek od bahna jsem nastříkal Motip Bitumen v kartuši, ale jelikož k tomu nemám vhodnou pistoli, přelil jsem obsah do pistole s hliníkovou nádobkou a velikou tryskou. Poté jej malinko naředil Universálním ředidlem OBI a jal se do stříkání. Výborně to krylo a chytalo na již předtím použitý Tlumex. Výsledek uvidíte na fotce. Pak jsem vzal Motip Bitumen (verze na štětec) a natřel jím nejvíce zasažitelná místa,tj. lemy, podběhy, límečky, vlaštovku, prahy atp. Na závěr byl použit další přípravek od Motipu a to ML Antiroest na dutiny. Vše dopadlo na výbornou a teď budu sledovat jak se to bude chovat a chránit podvozek. Vypadá to jako reklama na Motip, ale není a všechny výrobky zakoupíte v OBI nebo tomu podobných obchodech. Cena je cca 150,- ks + ředidlo, takže podvozek mě vyšel na 360,- a to je dost slušná cena, ne?!
Přílohy:  p9040040.jpg (269,4 kB)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Ošetření spodku vozu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist