1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Spouštěč (11)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/1/2007 12:02:32
Ako tak citam to co pisal Mikus TN, tak to je znamy problem, ktory sa vyskytuje hlavne pri pouziti 6V starterov na 12V. Po nejakom case pouzivania sa medeny "pliesok" mierne ohne a zacne mat zly kontakt, pretoze pri 12V je kotva pritahovana vacsou silou a tym padom ma vacsie narazy, ktore sposobuju jeho ohnutie. Idealne je predradit kusok odp. drotu medzi tenky kablik a cievku.
pruserar
3/1/2007 11:16:01
Ahoj potřebuji pomoct:nemá někdo něco o spouštěči s perm.magnetem
Jsem autoelektrikář už tři roky ale s tímhle jsem se ještě nesetkal
Mikuš TN
15/8/2005 00:26:55
Mal som podobný problém a po patraní a vylúčení chybe v baterke kábloch som dospel k cievke odletoval som kontakty a rozobral zistil som že kotva cievky nedosadá na kontakty
tie som podložil fibrovým tesnením /obidva/ a fungovalo to už dobre
Pavel JHB Profil uživatele
6/8/2005 12:37:50
Mr_Kuj> pozor se skodnou to nesrovnavej, tam je to jinak udelany a problem
se starterem se tam deje uplne jinak a kvuli necemu jinemu. Pripadnym
zajemcum z rad majitelu Schadewagen kdyztak vysvetlim. :-)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/8/2005 15:19:27
Tak toto je stary znamy problem, stalo sa mi to uz x-krat, este aj na Skodke, tak isto aj na trabiku....to co pise Vlada nemusi byt pravda. Ak otocis klucikom, kontrolka sice moze zhasnut, ale vada nemusi byt v baterii!!! Moze skratovat napr. cievka starteru, typ padom kontrolka zhasne a bateria moze byt aj nova. Mne sa toto iste stalo raz na zraze, ked som sa pokusal nastartovat startovacimi kablami z kamaratovho auta (on ho mal nastartovane), po otoceni zhasla kontrolka nielen mne, ale zacali zhasinat kontrolky aj jemu...:) Vadna bola cievka starteru. Podobne problemy som mal aj na Skodovke a aj spominany kamarat na Favorite. Vzdy to bola vadna cievka stateru. Poradim ti toto: skus zaradit 1-vy kvalt, trochu s autom pohyb dopredu-dozadu a potom vyrad a skus nastartovat....sem tam to pomaha. Ak to nie je vada v baterke, tak je to to co pisem na 601 percent, teda treba vymenit cievku.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2005 08:07:00
> Pokud spinac cvakne a dal se nic nedeje vede to podle meho jen k jednomu
> zaveru.
 
Ne, kdepak, opravdu muze byt zavada i ve starteru. Z vlastni zkusenosti, i z
cizi, stava se to. Baterka je OK, ale jen to lupne a nic. Mne na nejaky cas
pomohlo starter vyzkratovat a nechat ho delsi dobu tocit. Ale jen na cas, po
case opet jakoby zatuhl a nasledovala vymena.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
4/8/2005 07:59:59
Pokud spinac cvakne a dal se nic nedeje vede to podle meho jen k jednomu
zaveru.
 
Baterie nema jiz dost kapacity (pri snaze odebrat maximum proudu poklesne
napeti mezi svorkama na minimum) aby roztocila studeny motor. Napeti staci
tak na sepnuti spinace, kdy jeste odber proudu neni tak velky, ale jakmile
ma roztocit starter, uz to proste nejde...
 
Rozehraty motor se otaci o dost lehceji, takze po "dobiti jizdou" starterem
otoci... Samozrejme za predpokladu minimalnich prechodovych odporu...
 
Petre, jak mas tu baterku starou?
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2005 07:51:22
Nemusí to být podle mne nutně baterkou. Souhlasím s Vláďou, může být vadný
spínač na startéru. Taky mi jednu dobu cvakl a pak nic. Jak se zahřál motor,
většinou pak šel. Pomohla výměna startéru. A ještě doplním možný minoritní
problém -- když to budeš kontrolovat, mrkni na tlustý kábel od baterky ke
startéru. Jestli je dobře utažený a není nikde zlomený.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
4/8/2005 07:42:24
Zkus si nekde vypujcit zatezovy voltmetr a ten ti ukaze nemilou pravdu -
baterku na odchodu... na 100%...
;o(
VlaVla Profil uživatele + foto
3/8/2005 23:50:14
A zhasne ti při tom cvaknutí kontrolka dobíjení? Jestli zůstane svítit, tak je vadný startér, jestli zhasne, tak baterie. Taky je dobré si alespoň orientačně změřit baterii voltmetrem.
Petr
3/8/2005 21:45:35
Potřeboval bych poradit, když startuju je slyšet jak elektromagnet klapne, ale spouštěč motorem neotočí. Domníval jsem se, že je slabá baterie, ale po dobití se motor neotočí a nenastartuje. Při roztlačení chytne. Po ujetí asi 20 km nastartuju motor klíčky, ale po 6 hodinách se opakuje problém se spouštěčem. Je závada ve spouštěči nebo se baterie tak rychle vybije přes nějaký skrat?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Spouštěč

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist