1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
blinkry (11)
Pavel JHB Profil uživatele
24/5/2007 07:58:05
Mr_Kuj> neni uplne pravda, pokud se daji na slabsi vetsi zarovky blika
pomaleji (bimetal se dele chladi), obracene to vadit mozna bude (hlavne u
6V) u 12V to blika rychleji, ale vse je plne funkcni.
Pavlik
7/7/2005 00:44:38
Mam 6V Trabika a taky mi to delalo-na pravem blinkru a hlavne za deste a spatneho pocasi-byl to zoxidovany kontakt na páčce blinkru, stacilo to trosku ocistit a postrikat kontoxem
VlaVla Profil uživatele + foto
30/6/2005 16:04:33
Také jsem měl na šestivoltovém Trabiku podobné problémy. Kontox sprej na nějakou dobu většinou pomohl, hlavně byly problémy s kontakty na spínači varovných světel, přes které proud prochází i když se "normálně" bliká. Nakonec jsem švagrové do jejího šestivoltového Trabika namontoval originální německý elektronický přerušovač blikačů a ten to také vyřešil.
Pavel JHB Profil uživatele
30/6/2005 15:37:57
1./Nekde je spatna zem, zkontrolovat.(99%)
2./Uvolneny sroubek v prepinaci blinkru.(1%)
RadimPRW
30/6/2005 14:47:18
Pokud nepomuze vycisteni objimek zarovek, bude problem ve velkych prechodovych odporech konektoru kabelaze. Presne lokalizovat zavadu je dosti obtizne, byvaji castecne oxidovane veskere zalisovane spoje autokonektoru v obvodu blinkru, spatne dotazene spoje svorkovnice pojistek, oxidace drzaku pojistek atp. Pokud by sis s tim mel moznost pohrat a vyhledal veskere spoje a konektory v obvodu blinkru, nalisoval konektory nove nebo nejak propajel lisovane spoje, zavada by se urcite odstranila. Muze byt take velky prechodovy odpor v prepinacich kontaktech spinaci skrinky a nebo packoveho prepinace blikacu, na cas pomaha prostriknuti Kontoxem. Pokud mas v Trabiku spinac varovnych svetel, ktery do obvodu prinasi dalsi prechodove odpory, velmi pomuze jeho vyrazeni. Je to zkratka problem sestivoltove elektroinstalace kdy sebemensi prechodove odpory znamenaji velky ubytek napeti a tim vyse uvedene problemy. Pokud byl vuz novy, prechodove odpory byly mensi a problemy nebyly tak markantni jako u nasich 20, 30 i vice let starych vozu. Presto jsem ja sam priznivcem originalni sestivoltove elektoinstalace a nikdy bych vuz na dvanact voltu neprestavoval. Original je zkratka original...
Jara 600
30/6/2005 14:02:48
to Libor: bude stacit vycistit vsechny kontakty u zarovek. Mohou byt zanesene (zkorodovane) - urcite to pomuze :-)
Libor Vyhnal
30/6/2005 12:24:30
Kolegové, mám problém s blinkry, se kterým si nevím rady. Po zapnutí blinkrů kontrolka dvakrát až třikrát blikne a pak přestane. Blinkry ale blikají, i když se mi zdá malá svítivost.
Výměna cyklovače ani žárovek nepomohla. Neobjevil jsem ani žádný svod na kostru. Při vyšším napětí - vyšších otáčkách motoru bliká kontrolka o něco déle, pak ale stejně zhasne.
Po vypnutí a ihned zapnutí blinkrů zase dvakrát blikne. Můj trabík je 6 Voltový.
Pokud by někdo věděl, co s tím, budu vděčný.
Libor
Ivosh Profil uživatele + foto
29/4/2004 09:28:37
Hmm. To by asi vysvetlovalo vsechny nase predchozi debaty. Povinnost
zajistovat dily je opravdu 10 let.
 
I.
 
VlaVla Profil uživatele + foto
29/4/2004 09:25:15
Jak dlouho po ukonceni vyroby musi automobilka zajistovat nahradni
dily? Deset let? Rekl bych, ze v te krabicce se prodavaly ty blinkry
jako nahradni dil. Neni to prece novy dil monotvany v te dobe do
nejakeho auta, ale nahradni dil v krabicce. Nevidim v tom problem.
 
Vlada
 
> 01/73? No, cekal jsem druhou polovinu 60. let, ale 1973? To uz se v te dobe
> jako novy dil snad dalo montovat jen na barkase. Co o tom soudite Vy?
> Myslite, ze ta krabicka patri k tem blikacum?
 
> I.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/4/2004 09:19:12
01/73? No, cekal jsem druhou polovinu 60. let, ale 1973? To uz se v te dobe
jako novy dil snad dalo montovat jen na barkase. Co o tom soudite Vy?
Myslite, ze ta krabicka patri k tem blikacum?
 
I.
Prager Profil uživatele
29/4/2004 08:51:49
Ahoj,
 
Zde je tedy odpoved od prodejce prednich blinkru:
 
Ahoj Vladimire, dekuji za tvuj zajem o blinkry. To, ze je na nich vyrazeno datum vyroby, jsem dosud nevedel. Dekuji ti za tip. Dva blinkry jsem tedy rozmontoval, oba jsou z 01/73 a ruzne jednotlive dily /podlozky/, ktere k tomu jeste mam, jsou z 87/88. /...vypada to, jakoby k tem blinkrum mel jeste neco navic.../ Myslim si, ze blinkry z 60. let byly ne tak vystouple a mozna ze skla. Pokud neco takoveho shanis. Doufam, ze ti budu moci dale nejak pomoct. Mfg...
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: blinkry

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist