1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

náhrada motorového oleje (17)
Mr Dickson Nero
31/1/2014 03:34:11
Jste v nouzi soukromých nebo podnikatelských úvěrů pro různé
Účely? Pokud
Ano, Kontaktní dickson_nero@blumail.org Mr.Dickson Nero přes
Jméno:
Věk:
Částka potřebná:
Doba trvání:
Země:
Účely:
Mobilní číslo:
Poznámka: Všechny odpovědi musí být zaslány TÉTO NAŠÍ SPOLEČNOSTI
SOUKROMÉ ADRESA dickson_nero@blumail.org
vaha Profil uživatele
10/8/2005 10:19:12
Tak to je přesně to, co jsem pane Jančík, chtěl před časem slyšet. U bronzu
jít nad cca 1:40, byť se syntetikou, je šílenství. Nebo ne šílenství, ale
pak se nikdo nesmí divit tak malému kilometrovému proběhu motoru. Jak jsem
již několikrát zde uvedl, bronz rok 1966, bez problémů najeto 120 000 km,
poměr dodržován dle manuálu, žádně přetěžování motoru, tím myslím přetáčení
atd.
Ivosh Profil uživatele + foto
10/8/2005 09:46:41
> vec konstrukce motoru, provoznich podminek a odvahy. Nejlepe by bylo
> vypacit
> odpoved z Ivose nebo Habra. Ja osobne "dojizdim" motor (tusim 97000), mazu
 
Pavle, myslíš, že jsem až takový "expert"? :-) Na to, aby někdo mohl na toto
dát spolehlivou odpověď, by musel mít 100 nových motorů, velkou halu a
provádět dlouhodobý zátěžový test. Což šlo v dobách výrobce trabantů, asi to
tak nějak dělal výrobní závod. Dnes to bude už jen otázka zkušeností. A na
tom se moc stavět nedá. Takže můžu doporučit jít s lepším olejem tak do těch
1:60, víc bych já sám nedával. Ovšem jen na jehly, na bronz bych nešel nad
1:40 v žádném případě. Dobrých motorů ubývá a jak sám píšeš, nákladově koupí
lepšího oleje a menším poměrem neušetříš.
 
Před 14 dny mi říkal jeden servisman, že trabantí motor je z tohoto hlediska
pěknej šmejd. Tvrdil, že některá ojniční ložiska (ne všechna, ale to je
jedno), co soudruzi používali, jsou z nějakého velmi měkkého materiálu, snad
hliník, nebo nějaká směs, a nevydrží tu zátěž, takže ať člověk chce nebo
nechce, po 60-100 kkm jde motor stejně do kytek. Tady pomůže jen víc mazat,
a třeba i lepším olejem, a naučit se jezdit tak, aby se motor šetřil, pak to
může vydržet i těch 120, když máte nový nebo hodně dobře jetý motor. Ale kde
jej dnes vzít.
 
Wartburgy jsou na tom podstatně lépe. Není problém, aby jejich motor najel
200-250 kkm. Celkově, materiálová a konstrukční kvalita práce v Eisenachu a
Zwickau byla dost nepoměrná. Holt, jiná třída.
Pavel JHB Profil uživatele
7/8/2005 15:31:55
> Castrol Super TT
> - Vysoce výkonný motorový olej JASO FB speciálně vyvinutý tak, aby
> poskytoval dlouhodobou ochranu motoru. Působí rovněž preventivně proti
> zapékání pístních kroužků po celou dobu životnosti motoru

Diky tomu sqelemu oleji jsem videl jiz mnoho zadrenych motoru!!! Ja sam jsem
s nim taky jednou namazal pri prvni delsi jizde (po 48km) se mi pridrel
motor. Nastest jen na pistu, zamazl se krouzek, takze me to stalo jen 260
penez za novou sadu krouzku (jednotlive se neprodavaji).
Pavel JHB Profil uživatele
7/8/2005 15:15:45
Tomas> oni ty misici pomery vychazeji vetsinou tak, ze to pak vyjde cenove
temer nastejno (drazsi olej a vetsi pomer a naopak). Kolik dat je z casti
vec konstrukce motoru, provoznich podminek a odvahy. Nejlepe by bylo vypacit
odpoved z Ivose nebo Habra. Ja osobne "dojizdim" motor (tusim 97000), mazu
M6A 1:50. Az se zmuzu na novej motor budu mu urcite podstrojovat necim
lepsim :-))
Jinak v dobach zavodeni jsem se drzel "pri zdi" a ac byl doporuceny pomer
1:50, mazal jsem 1:27-1:30. Preci jen pist=2 vejplaty, vybrus 1 vejplata,
klika 8 vejplat atd.. Motor pri prechodu z pomalobezneho rezimu do kvapiku
(11500 ot) sice trosku zakuckal ale ty penize....
Jinak kamos z Prahy najel na motoru ve svem sedivem kombicku 80000 mazano
1:70 M6AD. Motor sel porad jako novej.... Pak sel chudak trabi do sveta,
jelikoz se mu rozrostla rodina a navic vazne onemocnela manzelka presel po
zrale uvaze na W353 tourist.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/8/2005 15:33:30
:)
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2005 15:32:02
> Dakujem za chvalu :)
 
OT: Tak to sis spatne vylozil.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/8/2005 15:29:36
Dakujem za chvalu :) Este dodam, ze ak ma niekto motor po vybruse a je extremne-sportovo zalozeny jazdec, doporucujem mu Shell Advance Ultra 2, alebo dokonca Shell Advance Racing X SAE 50. Ja som ten posledne menovany skusal v motocykli a poviem vam ze to bola naozaj sila!!! Motor som vytacal na maximum, vobec sa neprehrieval a siel krasne hladko. To co slo z vyfuku nebol smrad dvojtaktu, ale nadherna vona syntetiky a co sa dymivosti tyka, ta bola NULOVA, nebolo vidiet vobec nic, len ste poculi krasny zvuk, niekedy som sa normalne divil, ci vobec z toho vyfuku nieco ide....horsie je to uz s cenou za liter.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
4/8/2005 07:44:28
Na lepsi se rychle a dobre zvyka...
Ale opravdu MrKuj ma v tomhle pravdu... M2T je zrejme pozustatek zadymenych
silnic vychodniho bloku a zrejme kazdy jiny olej je LEPSI nez M2T... A co
jsme na nej vsici nalitali kilometru...
Ivosh Profil uživatele + foto
4/8/2005 07:15:08
Co já na to? :-) Nejsem žádný expert na mazání. Ale je to asi poprvé, co zde
budu veřejně souhlasit s Mrkujem. Také používám Shell Advance SX2. Osobní
zkušenost mám tu, že když občas z finančních důvodů (nebo není k dispozici
"šelka") vynechám a namažu M2T, slyším na chodu motoru, hlavně ve vyšších
točkách, že to není ono. Nechce se mu a je kapku hlučnější, nevyrovnanější.
Mažu 1:50 až 1:60, nedokážu přeně říct, jen dávám oleje "o něco málo" méně.
V tomto nechci experimentovat.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/8/2005 19:04:50
Ja jazdim na Shell Advance SX 2, vrele doporucujem, hlavne pre starsie motory a pre ludi ktory tam nechcu liat polosyntetiku alebo syntetiku kvoli odkarbonovaniu. Je to mineralny olej, ale je naozaj kvalitny, oproti M2T je to poriadny rozdiel. Cena v obchodoch 107SK/1L (na benzinkach SHELL stoji az 220SK!!!!). Co sa pomeru tyka, davam menej nez 1:50, neviem to odhadnut, mozno 1:60, bez problemov. Ak by ste mali zaujem niekto si pozriet prehlad olejov SHELL v slovencine, tu je odkaz:
[URL]
Vít
3/8/2005 15:57:22
To Ivosh_ Co Vy, Ivoši, na ty zmiňované mísící poměry syntetik a polosyntetik?
Tomas BB, SK
3/8/2005 15:29:31
To Peky: syntetika = polosyntetika. Plna syntetika to nie je (ta je dvojnasobne drahsia - cca 400 Sk/1l). Casom sa mozno dostanem na 1:60, viac si netrufnem. S plnou syntetikou by som isiel na 1:75 max. 1:80.
peky
3/8/2005 15:21:36
To TOMAS: Durablend 2T jazdim uz 2 roky, staci pomer l:75, dialnica 120-130 km/H
le pozor, je to syntetika (teda zmes syntetickych nizkodymivych olejov..)
Tomas BB, SK
3/8/2005 11:44:23
Uz cca 2 mesiace (4000 km) beham na polosyntetike Valvoline durablend 2T (200 SK/1l) v pomere 1:50. Motor mal nabehanych 43 000 km na minerlnych olejoch, prechod na polosyntetiku absolutne bez problemov. Trochu lepsia akceleracia a spotreba, max. vykon a max otacky neviem (neskusal som). Ze by to menej dymilo - neviem, nic svetoborne, mozno trochu. Kazdopadne lepsia ochrana proti zadretiu, snat vyssia zivotnost. Ale aj naklady na 1 km. Ja som sa toho trochu bal aby sa nerozpustil karbon a nezadrel som, ale nic take sa nestalo. Motoru to iba prospelo. Spominany olej vrele doporucujem.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
3/8/2005 09:33:32
Castrol Garden Synthetic 2T
- Vysoce kvalitní syntetický motorový olej vhodný pro všechny dvoudobé
motory v zahradní technice, jako jsou travní sekačky, řetězové pily,
křovinořezy aj.
 
Castrol Garden 2T
- Vysoce kvalitní olej vhodný pro všechny dvoudobé motory v zahradní
technice, jako jsou travní sekačky, řetězové pily, křovinořezy aj.
 
========================
Coz o to, zkusit to muzes, ale radeji bych vsadil na vyzkousene... Sam
jezdim na Castrol TTS a muzu jen chvalit. Prekazkou jsou vyrazne vyssi ceny
za 1L... Jako variantu M2T na bezne jezdeni bych volil M2TS nebo M2TSF...
========================
 
Castrol R2 Racingbike
- Vysoce výkonný syntetický olej API TC, JASO FC, ISO L E-GD do dvoudobých
motorů, který zajišťuje zvýšení výkonu a akceleraci motoru. Má rychlejší a
čistější spalování, zlepšuje akceleraci a umožňuje jezdit se stroji s
využitím maxima jejich potenciálu.
 
Castrol TTS
- Syntetický olej API TC, JASO FC, ISO L E-GD do dvoudobých motorů, který
byl vyvinut tak, aby zajišťoval dokonalou ochranu i kriticky zatěžovaných
součástek. Reaguje na změny provozní teploty motoru, ke kterým často dochází
ve vysoce výkonných dvoudobých motorech, zajištěním speciální ochrany.
Dosahuje vynikajících výsledků při vysokootáčkových a vysokoteplotních
testech.
 
Castrol Super TT
- Vysoce výkonný motorový olej JASO FB speciálně vyvinutý tak, aby
poskytoval dlouhodobou ochranu motoru. Působí rovněž preventivně proti
zapékání pístních kroužků po celou dobu životnosti motoru
 
Castrol Act>Evo 2T Scooter
- Vynikající syntetický olej API TC, JASO FC, ISO L E-GD, TISI do dvoudobých
motorů skútrů, který zamezuje usazování škodlivých karbonů vznikajících v
motoru při spalování, chrání motor, výfukový systém a prodlužuje životnost
zapalovacích svíček. Zajišťuje snížení tvorby usazenin na pístech a ve
spalovacích komorách.
jirka
3/8/2005 09:21:40
Slyšel jsem o náhradě oleje M2T za blíže nejmenovaný syntetický olej se silikonem.Prý se používá do motorových pil,sekaček na trávu ap.Poradí někdo značku,případně sdělí zkušenosti? Děkuji Jirka.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: náhrada motorového oleje

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist