1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Tramp (23)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
2/8/2005 12:43:55
Jedno takovy auticko se pred tydnem prodalo u nas, v HK... Cena byla tesne
kolem 50kKc
VlaVla Profil uživatele + foto
2/8/2005 12:42:43
Mám pocit, že tenhle inzerát vychází v Annonci už delší dobu. Ani bych se nedivil, kdyby se jednalo o to auto co bylo na sraze v Kladně
Ivosh Profil uživatele + foto
2/8/2005 12:20:03
A jeden Tramp je teď koukám k mání i u nás. Našel jsem v annonci tento
inzerát:
Trabant prodam veteran trabant tremp cena 45ooo kc na sms nereaguji Tel.:
607 640 754
KArel
1/8/2005 22:50:18
Teď je zrovna jeden tramp v rozebraném stavu na ebay.de za cca 400 Ojro ...
Pavel JHB Profil uživatele
31/7/2005 15:31:39
=IFA F9 (pokud se nemylym)
Pavel JHB Profil uživatele
31/7/2005 15:13:49
Ano, to je ten pravy problem, kvuli mistu uz jsem se musel vzdat uz tolika
lakavych nabidek (naposledy 4ks Fiat panda 4x4, jedna na papirech za 6000)
Petr
30/7/2005 15:59:13
Jo to je přesně to , co jsem viděl v tom bazaru. Chtělo by to ale šikovný ruce a něco málo náhradních součástek.
VlaVla Profil uživatele + foto
29/7/2005 22:59:37
Máš na mysli IFA F9? Viz příloha. To je přímý předchůdce W311, taky moc pěkné auto...
Přílohy:  f9-2.jpg (19,0 kB)
Petr
29/7/2005 21:43:32
V Trutnově na Bojišti v bazaru mají starou IFU , taková kulatá něco jako Brouk. Je v horším stavu , cenu neznám.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
28/7/2005 23:37:12
Nemohol som si nevsimnut o com sa tu bavite a tak pridam aj ja. Na www.oldtimer.sk je na predaj nadherny W311 v originalnom stave s originalnym lakom, nieco tak krasne som v zivote nevidel!!!! Nechce sa mi verit ze niekto to auto dokazal takto zachovat! Tych 311-tiek je tam viac, ja myslim toho tmaveho s SPZ MT - 500BD. Zaujalo ma to, pretoze som z okresu MT.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
28/7/2005 12:15:26
By mohli...
VlaVla Profil uživatele + foto
28/7/2005 12:04:01
To Honza Cimr Já zase vím o někom, kdo nějakou pěknou W311 shání. Možná by to ti dva mohli dát do kupy ;-)
Karel
28/7/2005 11:57:42
No, i kdyby byl nakonec třeba za 10 000 Ojro, tak je to supercena, bo jsem ho viděl v originál naleštěném stavu za 95 000, ..... Ojro
Honza Cimr Profil uživatele + foto
28/7/2005 11:09:08
Bude to hodne OUT OF TOPIC, ale vim o nekom, kdo se chce zbavit dvou W311
taky za 6000... Ale v Kc, auta bez papiru, z 99% komplet... Jen je mit kam
postavit...
Ivosh Profil uživatele + foto
28/7/2005 10:37:21
> Pro zámce uvádím, že na ebay.de je právě W313 v rozloženém stavu za cca
> 4000 Eu
 
Pobrečel jsem si. Už je zdá se přes 6000 ojro...
KArel
28/7/2005 10:26:10
Často sleduji nabídku aut a dílů na netu, tak jednou za rok se stane, že na mobile.de někdo nabídne skelet na trampa, cena tak do 500 euro, skelet pak snadno dozbrojíš na celé auto. Pro zámce uvádím, že na ebay.de je právě W313 v rozloženém stavu za cca 4000 Eu ....., jo a na ebay.de se dá splašit někdy tramp komplet za cca 1500 Euro ...., tak držím palečky.
VlaVla Profil uživatele + foto
27/7/2005 23:12:44
Sehnat se dá lecos, ale z Německa to bude asi docela drahý. Myslím, že větší problém by byl právě s tou plechařinou. V bočních plechách jsou prolisy, které celou karosérii zpevňují, protože Trabant bez střechy jaksi moc nedrží tvar. Proto se při přestavbě na kabrio vyvařuje kvůli zpevnění rám, jinak by nešly otevírat dveře. U Trampa žádný takový rám není a zpevnění konstrukce podle mně zajištují právě ty boční plechy, které maji kruhové prolisy na vnitřní straně. Nový pár těchto plechů na jednu stranu (vnitřní a vnější) jsem viděl letos ve Cvikově, nezpomínám si přesně na cenu, ale byla minimálně 150EUR.
Petr
27/7/2005 21:24:36
Na Trempa se dájí sehnat doplňky, jako je plachta na střechu nebo její konstrukce, ale musí se hledat na německejch webech. Něco to stojí, ale originál je originál.
VlaVla Profil uživatele + foto
27/7/2005 20:26:19
To Ivoš: tedy s tímhle naprosto nesouhlasím! I kdybys našel nějakého extrémě šikovného klempíře a zaplatil mu spousty peněz, tak si dovolím tvrdit, že to _nikdy_ neudělá tak aby se to nepoznalo. Už jenom mechanismus střechy by jistě musel dělat spíš kovář. Viděl jsem jednoho takového dělaného Trampa letos na srazu v Kladně. Při detailním zkoumání bylo"samodomo" nepřehlédnutelné. Zvlášť když člověk ví, jak vypadá originál.
 
To Petr: když se podíváš na naše silnice, tak přihlásit se dá lecos. Pochybuju, že by to ale šlo legálně, tedy bez "tlačenky". A i potom bys asi měl problémy na technické a s dopravními kontrolami.
Petr
27/7/2005 18:35:48
Dal by se pak přihlásit na techničák třeba od kombíka? Nebo jak jsem už psal, že bych musel žádat o veteránské RZ?
Ivosh Profil uživatele + foto
27/7/2005 12:42:38
>U nas bohuzel takovato moznost neexistuje...
 
Krome veteranskych znacek, na kterych je provozovan znamy brnensky
Kubel/Tramp.
 
Nevim, zda lepsi nez vymyslet vymyslene neni dovezt nejaky kousek primo z
Nemcka, zalezi na financich. Sikovny klempir urcite udela podle jednoho
trampa druheho z normalniho trabanta tak, ze to nikdo nepozna. Problem bude
asi to zapujceni trampa ke kopii, snad zkusit se domluvit s nejakym
majitelem na vikendovem zapujceni za ucelem vytvoreni know-how.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
27/7/2005 12:30:09
U nas bohuzel takovato moznost neexistuje... Teda legalni cestou... Na
papirech z klasickeho Trabanta jde provozovat ledacos...
Milan
27/7/2005 12:22:32
Dobrý den, mám možná pro vás zkušené trapný dotaz. Existuje reálná možnost přestavby T601 (limuzina) na Tramp? Reálná myslím z hlediska stávajících právních předpisů, materálu apod. Dal by se k tomu sehnat nějaký kit, popř. dokumentace + materiál, popř. dělá to někdo profesionálně? Diky za odpověď
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Tramp

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist