přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaveterán (45) |
---|
Lahodný Jaromír 26/7/2015 10:39:40 | ...nabízím veterána Škoda 105 S.typ 85,nový v r.1984,najeto 57 000 km,vše původní STK provedena 20.7.2015,jsem první majitel | Honza BK 9/9/2013 21:03:44 | Informace je asi poněkud nepřesná. Je 7 kategorií. | Stryc 8/9/2013 21:06:48 | 30 let, historická testace (původnosti) je nutná. Mimochodem nalézt to v Googlu trvá asi 15 vteřin... | Pavel 7/9/2013 12:28:27 | Dobry den chci se zeptat jak stare auto je mozno postavit na veterancska cisla moc dekuji
| Tomáš 16/9/2012 11:29:48 | Dobrý den,
mám doma trabanta a chci se zeptat, zda jsou nějaké regule pro výběr vhodných kousků jako veterána. Nevím, zda ho prodat či zda má smysl ho někde uložit? Díky | marian 25/6/2008 19:27:07 | Ahoj Trabik P 50 je na vrakovisku v LONDINE tak neviem ci sa to da vykupit a za co.a tak isto neviem na 100% ci je to P 50.tak ze je to dost komplikovane.foto zde. | Židuu 25/6/2008 13:58:20 | Ahoj odkial si? nemas foto? ja som zo Ziliny..mam zaujem..aka je cena ak je teda na predaj? :D | marian 25/6/2008 11:20:30 | ahoj viem o Trabante P 50 .nevie niekto aku to ma hodnotu ,nema prednu kapotu a ma rozbite svetla..tak neviem co s nim. | Ivosh  16/6/2008 09:55:45 | První trabanty 601 jsou opravdu poměrně vzácné. Je jich málo, proto kdo má solidní vůz k prodeji a ví to, může nasadit vyšší cenu. To, že se takové prodá, svědčí o poptávce. Takže "můžeme proti tomu protestovat, nesouhlasit, ale to je tak vše". :-)
Pozdější ročníky mají samozřejmě také cenu. Nicméně člověk, který chce trabanta tzv. "na veterána", musí uvážit, co vlastně myslí slovem veterán. Může to být vozidlo s FIVA testací, může to být vozidlo s klubovou testací. Může to být vozidlo s běžnými značkami, které se mně líbí, je staré, a říkám mu "veterán". Pak záleží hlavně na majiteli, co se mu líbí, k čemu má vztah, jaký ročník si vybere. Novější ročníky ještě mezi veterány nezapadly, je jich stále dost a klasikové je prostě mezi sebe pustit nechtějí. O něco lepší je to s šestistovkami, neboť je jich u nás nesrovnatelně méně a jsou jaksi "víc veteránem" samy o sobě, jelikož nejmladším je dnes již 43 let.
Takže veterán ano, ale vždy si položte otázku: "Na co vlastně toho veterána chci?" | mack  16/6/2008 09:26:00 | Hledal jsem, hledal a našel tohle. [URL] Jen mě zaráží jak mám udělat aby vozidlo nebylo registrováno, ekologicky likvidovat ho fakt nebudu. | Jirka 13/6/2008 20:24:03 | Zdravím všechny příznivce trabantů, jsem překvapen, jak rychle se dostávájí trabanty zpět na výsluní a z dříve vysmívaných vozítek se stávají po zásluze žádaní veterání. Cca 14 zpět se na internetu prodával trabant r.v.65 a když jsem druhý den volal, byl už prodán. Cena za původní vůz byla 25 tis. , takže na trabant ne zrovna málo a zmizel téměř hned. Opravdu jsou to tak vzácné kusy? Auto chci jako veterána, má tedy cenu shánět i pozdější ročníky? Počítám že roků 65 -66 asi u nás už moc nebude. Díky Jirka | honkom 7/2/2006 10:28:45 | Takže kamarád mi prozradil další indicii: Klub který může schvalovat histroickou věrohodnost musí být registrovaný u UAMK nebo ABA. Bohužel ani jedna asociace na internetu neuvádí o HV nic. Dále je to na krajsekém (okresním) klubu a ministrestvu dopravy, které přiděluje (i po půl roce a déle) značky. | honkom 6/2/2006 10:07:29 | Ještě formulář žádosti... trochu lépe provedený.
[URL] | honkom 6/2/2006 09:39:10 | Mám pár nejasností v tom jak vlastně vozidlo, které splňuje požadavky na stáří i původnost stavu přivést na veteránské značky. Prostě kuchařka "how to". Máte s tím někdo více zkušeností?
Který Trabant klub má pravomoc schvalovat historickou věrohodnost případně má napojení na FIVA?
Jaké jsou ceny uvedení veterána na značky a následné poplatky/periodicita a povinnosti?
Jak se postupuje v případě že chci značky používat na více HV?
Kodex FIVA v češtině a dodatkem: [URL] | Pavel JHB  5/2/2006 11:55:28 | Drtikol> na RV samozrejme nezapominam, ale napr silentbloku na vyfuk jsem jiz kvalitni nevidel cca 5 a vice let. Sehnat cokoliv gumoveho je tragedie atd. Dalsim problemem je jak jsem psal cena. Proc je to tak, je mi taky jasne... | Drtikol 4/2/2006 13:01:02 | to Pavel JHB: Dle mého nazoru je na trabiky nahr.dílů dostatek a kvalitních na to, že se už od r.91 nevyrábí nesmíš zapomínat, že Fiat 126 se přestal vyrábět ted to nevím přesně myslím v roce 2003. | Pavel JHB  3/2/2006 20:13:12 | Tomas BB> castecne mas pravdu, castecne ne. Trabant je na ubyte hlavne proto, ze je dost velky nedostatek ND, popr mizerne nahrazky. Potom proto, ze je casto "likvidovan" ruznymi na-ctiletymi specialisty. U nas je klub, kterej se zabyval trabantama, zel se vse rozplynulo do mlhy. Seftechnik ale ma a mel malucha, takze se zameruji jiz mnoho let na ne. Dobre se zname, obcas pohovorime. ND neni zadny problem, kazdej sroubek mas (oproti trabikovi) za par korun nejpozdeji do tydne na krame. Jeho syn ma zelenyho malucha v brutalnim tunningu, kdyz jsem nad tim stal a chrochtal blahem za stale chvaly jeho sikovnosti zacal se tlemit jak pitomej a v zachvatu smichu mi rekl, ze veskere dily neni problem koupit, nemusi se pro ne jiz nekolik let jezdit do Polska, normalne ti je objednaj na krame! Ceny jsou takove, ze jsem neveril Nejdrazsi bylo tusim kridlo s brzd. svetlem (1200,-) na srazu jsi byl :-)), takze vis, za kolik se prodavaji polotovary zaluzie, kridla atp. na trabose..... Jednoho peknyho pridavam... | Drtikol 3/2/2006 17:31:39 | Lepší jak maluch je poctivá italská 128-mička jenže ta se těžko shání...Trabik je ale větší kult. | Tomas BB, SK 3/2/2006 13:08:51 | Ano, na slovensku su maluchy o dost popularnejsie nez trabanty. Je to kultove vozidlo ako VW chrobak. Trabos je zatial v pozicii menej zaujimaveho brata. Pevne vsak verime ze sa nam podari zvratit situaciu a preklopit misku popularity na nasu stranu. Fiatkari maju dobry klub, zaoberajuci sa predajom ND, Tuningom, bazarom, servisom a masmedialnou komunikaciou pod jednou strechou (vo Zvolene). A navyse tu uz posobie dost dlho. Su trocha "komercny" ale mozno aj prave preto podstatne uspesnejsi a hlavne viditelnejsi nez my. Myslim ze ciastocne vacsiemu rozvoju trabantizmu brani 2T motor, ktoremu vacsina obyvatelstva nevie prist na chut. Bude este treba vela prace aby sa z trabanta stalo naozaj kultove vozidlo. Snat sa nam to podari. | Tommy FORSAGE 3/2/2006 09:10:28 | to IVOSH: Nevím jestli si pamatuješ dva zbloudilé Maluchy, které navštívili nevědomky sraz v Bánskej Bystrici??? Měli na sobě reklamy na www.126fan.sk a tak jsem mrknul na jejich web a zjistil jsem, že jsou minimálně stejně postižení jako my:-) | VlaVla  2/2/2006 21:13:21 | S tím tak docela nesouhlasím, stejně jako my opečováváme naše Trabanty, tak jsou jistě i v Česku lidi co mají podobný vztah k Maluchům (doufám, že to je to prodávané auto). Já bych zkusil takové auto nabídnout na stránkách takových fandů, nebo na vetránských stránkách (třeba veteran.cz) | Pavel JHB  2/2/2006 17:23:15 | Zdaleka ne a pokud je to provedeni se starym topenim, tak se bude muset najit hooodne velkej mamlas co ho koupi. Tzn prodavat idealne nekomu, kdo jde po vzhledu a vubec danemu vozu nerozumi. | Ivosh  2/2/2006 13:26:09 | Z obecného hlediska záleží především na roku výroby. Jsou různé kategorie historických vozidel, lidově to splývá pod označení veterán, ale klasifikace je poněkud odlišná (veterán je jen jedna z kategorií hist. vozidel, asi 1905 až 1930, v české terminologii se kapku plete třída veterán a vintage).
Ale z hlediska prodejního to záleží hlavně na vnímání daného vozu. Třeba Fiat 126 mi zatím moc jako veterán nepřipadá, třeba na Ecce Homo jsem ho myslím vloni neviděl. | marf 2/2/2006 11:43:33 | Mam prosbicku,tchan na Polskeho Fiata,tusim oznaceni 126? v naprosto vynikajicim stavu,nikdy to nevidelo snih a zimu,motor vypada jak z tovarny,po kazdym desti to umyl a navoskoval,o interieru ani nemluvim:)Da se tohle auto uz prodat jako veteran?Poradite mi nekdo?Diky | Karel 6/10/2005 13:56:19 | Tak to je nadhera, už se těším. |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|