1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Tripoid (14)
Mikeš Profil uživatele + foto
26/7/2008 16:27:36
Mám dotaz, prosím o radu... Kolik těch malích jehliček má být v jednom kameni na poloose na tripu? díky =)
Pavel JHB Profil uživatele
2/6/2007 21:23:27
Vykasli se na mechanika, kup si z favorita, jsou stejny!
Hoda Profil uživatele
11/5/2006 13:02:25
Pokuď si pro něho přijedeš tak ti ho rád věnuji.Ale čepy špatné.komplet s poloosamy ale bez převodovky tu potřebuji,je ještě na autě které půjde do šrotu.je to rok 88/04.[URL]
Pavel JHB Profil uživatele
11/5/2006 08:56:18
Ivos> to je pravda :-)) za poslednich 14 dni jsem venoval 6 komplet
kamenovych poloos, me tripo nikdo venovat nechce :-))
Ivosh Profil uživatele + foto
9/5/2006 16:07:01
Ještě doplním jeden méně konzultovaný aspekt tripo-poloos, který naopak
svědčí v jejich neprospěch. Pokud se Ti pokazí něco na tripo, budeš mít
problém se sháněním a cenou, tím teď myslím i třeba převodovku. To se Ti u
homokinetu nestane. Dílů je dost, i nových.
Mikuš Tn
8/5/2006 23:37:52
V prípade že je to ložisko /videl som ho už vnútri rozomleté-rozpadnutá 1gulička/ najlacnejšia a kvalitná náhrada je ložisko predneho náboja z LADY SAMARY 2008/2009/
na Slovensku cca 450sk.
Pavel JHB Profil uživatele
6/5/2006 10:27:07
Kajda> Tripo je mene narocne na udrzbu a tim i vic vydrzi. Klasika diky male
peci casteji neprezije, pokud je dostatecne mazana jsou temer rovnocene az
na jedinou odchylku klasika zpravidla neprezije "skubnuti v plnem rejdu"
Honza Cimr Profil uživatele + foto
4/5/2006 21:58:28
Trosku poopravim...
Homokineticky kloub - dvoukamen - je starsi, proste a fungujici reseni.
Bohuzel ma sve mouchy. V okamziku, kdy neni idealne mazan, dokaze se
vydrit a posleze se zkrizi a v zatezi praskne.
Stejnobezny kloub - trikamen - je o neco dokonalejsi. Prasknout muze
samozrejme taky (sice souhrou pitomych mahod, ale uz jsem to videl), ale
uz podstatou sve konstrukce (tusim licencni Citroën) je schopen lepe
prenaset kroutici moment. Navic neni v nem tolika na mazani nachylnych
dilu...
 
 
Tomáš Kouřil píše v Čt 04. 05. 2006 v 12:15 +0200:
> Staré provedení - 2 kamen - napojení polosy je zde homokinetickým kloubem
> nové provedení - tripo, tří kamen - má tripoidní kloub.
>
> a v čem je lepší tripo ? Snese podle mně vetší zatížení, ještě jsem neviděl prasklý kloub tripo, ale dvoukamen ano. Prostě Tripo je daleko lepší. Ikdyž někdy kloub u dvoukamene vydrží taky dost. snad jsem to napsal spravně.
Pavel JHB Profil uživatele
4/5/2006 08:16:27
Samozrejme, vem je komplet (vytahnout ze svislaku)! Jestli o ne nemas zajem,
jsem zajemce :-))
Honza Cimr Profil uživatele + foto
20/7/2005 08:53:22
Kdy muze lozisko hrat, je pripad necistoty nebo zatuhnuti, ci jineho hrubeho
poskozeni... Ale vetsinou je to doprovazeno zvukovymi efekty...
Pavel JHB Profil uživatele
19/7/2005 15:59:46
VlaVla> Sundej kolo a zatoc s nim, pokud se toci volne, nech brzdy bejt. V
tom pripade to vypada na zaschlou vazelinu. Sundej prachovku, radne vymej a
nove namaz. HGlavne uz nedelej zadne jizdni zkousky, nebo by mohlo bejt po
kloubu. Dalsi stav totiz bude ten, ze ti to zacne skubat volantem a pak uz
jen destrukce. Zavada by se mela obevit po chvili, ne ihned. Volne lozisko
nevadi, to muze maximalne hucet, hrat se nebude.
VlaVla Profil uživatele + foto
19/7/2005 12:48:03
To jsem samozřejmě vracel. Asi zkusím znovu sundat buben, vyndat brzdové čelisti a projet to bez nich. Zahřívá se to docela rychle, takže bych mohl problém identifikovat alespoň takhle. Lepší řešení mne nenapadá.
Ivosh Profil uživatele + foto
19/7/2005 07:11:08
Možná je to zbytečná otázka, ale ... vrátil jsi ty samostavitelný kladívka
do základní polohy před montáží čelistí a bubnu?
VlaVla Profil uživatele + foto
19/7/2005 00:32:34
Mám problém. Hřeje se mně nadměrně levé přední kolo u tripoidové nápravy. Sundal jsem buben vyměnil totálně zatuhlé prasátko, ale po složení to není vůbec lepší. Při rozborce mně přišlo, že je vůle v ložiscích. Je tohle přičinou zahřívání, nebo mám znovu rozebírat brzdy?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Tripoid

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist