1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Hodnota odrušovacího kondenzátoru? (17)
Nabídka půjček mezi jednotlivci
28/12/2017 08:43:01
Nabídka půjček mezi jednotlivci
 
Nabízím všechny druhy úvěrů v závislosti na volbě klienta, od osobních půjček až po úvěry na podnikání, refinancování, konsolidaci dluhů apod. Jsem jednotlivec v partnerství s některými evropskými bankami, který Vám dáváme k dispozici nabídka velmi zajímavých nabídek v rozmezí od 50000 kc do 500.000.000 kc Doba trvání procesu navrhuje také zákazník, který mu dává výhodu výběru doby splácení výhodnější.
E-mail: suzanakove@seznam.cz
Vrbis
16/7/2005 08:35:09
Mr_Kuj:na toto místo se původně odrušovací kondík dával ... je ale skoro již pravidlem, že pokud někdo mění kladívka za ebzu tak tam tenhle kondenzátor nechá ... svou přítomností nikomu nevadí a na funkci zapalování má vliv až teprve v tu chvíli, kdy se prorazí izolace a kondík se dostane do zkratu ... no a pak auto prostě nejede :) Ten druhý kondenzátor asi nebude od zapalování ... je na druhé straně motorového prostoru a byl by to pěkný kus kabelu k zapalování .... podívej se jestli není napojen na výstup z alternátoru ... občas ho tam někteří "koumáci" dávali :D
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/7/2005 00:02:06
A este jedna vec ma trapi, na co by mohol sluzit tento kondenzator? Myslim ze kabel z neho ise niekam ku ebze alebo ku snimacu...
Přílohy:  p1010015.jpg (43,4 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/7/2005 00:00:38
Tak takto nejak to vyzera na mojom aute, ale original to urcite nie je :)
Přílohy:  p1010012.jpg (49,9 kB)
Vrbis
15/7/2005 20:46:54
To Ivosh: odrušovací odpory v botkách jsou kvůli zamezení vysílání rušivých frekvencí ve VN částech zapalování. Toto rušení je ale ve své podstatě bezdrátové a je proto znatelné pouze v radiovém pásmu a neovlivňuje proto napájecí soustavu tak jako špatně odrušený regler nebo odpálený kondenzátor na kladívku. Do T601 se od zavedení 12V soustavy již odrušení nepoužívá ... pouze je doporučeno ho dodatečně nainstalovat, pokud dochází k problémům s rádiovým příjmem. Když vykucháš EBZU, tak ta už nemá klasické spínací prvky (kladívka), kde docházelo k rušení díky přeskakování jiskry na kontaktech, ale tranzistory, kde už nedochází k přeskokům jisker ani vzniku dalších rušení. Proto by na všech spínacích prvcích které mají frekvenci spínání vyšší než je frekvence napájecí sítě nebo u SS soustavy frekvence které mají vlnovou délku pod 15nm (relé, mechanické kotakty atd.) měly být paralelně instalovány odrušovací diody (umožnují zhášení el. oblouků)nebo odrušovací kondenzátory (filtrují rušivé frekvence z el.oblouků). Toť v kostce vše :)
Pavel JHB Profil uživatele
15/7/2005 11:42:40
Bud nabijeni nebo civky. Nejjednodusi je shodit remen a nastartovat, pokud
zavada trva je to zapalko, pokud ustane, je to nabijeni.
laaaci
15/7/2005 09:43:28
Neviem ci to spolu suvisi, ale nevie mi niekto povedat co sposobuje praskavy zvuk na autoradiu.Mam viacmenej nove mp3 radio a neviem kde som mohol spravit chybu pozn. len pri pocuvani radia.Diki za radu.
Ivosh Profil uživatele + foto
15/7/2005 09:33:31
To Vrbis: u 6V instalace se dávaly kondíky i na cívky. Proč tam vlastně
jsou? Na relé je to jasné. Já mám třeba odrušenýho 12V wartburga a je tam
relátko i na cívkách (kromě toho ještě i na altíku). Souvisí to třeba nějak
se zapalováním (tam jsou kondíky od výrobce)?
Pavel JHB Profil uživatele
15/7/2005 09:29:24
VlaVla> Kondenzator je v tomto pripade jen u alternatoru. Alternator je na
to uz priparavenej.
VlaVla Profil uživatele + foto
14/7/2005 23:30:08
Díky Vrbisi za odborné vysvětlení. Já ještě doplním, že i na 12V autech se vyskytuje odrušovací souprava. Svorky cívek jsou zakryté a kabely k botkám jsou opletené stejně jako na předchozích obrázcích. Hádám, že to bude asi to co má na autě Mr_Kuj. Kondenzátory jsem u toho nikdy neviděl.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
14/7/2005 22:05:39
Ja mam trabanta 1990 a toto odrusenie (podla obrazka) tam mam. Dokonca ho mam este inak uchytene, som sa tiez divil ked som to prvy krat videl...nafotim a prilozim.
Vrbis
14/7/2005 20:02:00
Pro 12V soustavu se již odrušení nepoužívá. Používalo se pro 6V soustavu kvůli rušení, které vznikalo na kontaktech regulačního relé dobíjení. V elektroinstalaci se sčítaly špičky rušení od rozdělovače a regleru dobíjení a ty špičky jsou potom dost znatelné.
VlaVla Profil uživatele + foto
14/7/2005 19:53:12
Teď jsem koukal do návodu k 12V verzi z roku 1988 a tam už tohle odrušení není.
Lukas Profil uživatele
14/7/2005 17:48:58
a ještě jedna stránka
Přílohy:  odruseni_2.jpg (70,6 kB)
Lukas Profil uživatele
14/7/2005 17:45:09
Obsluha a údržba osobního automobilu Trabant 601
 
rok vydání 1972
Přílohy:  odruseni_1.jpg (69,6 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
14/7/2005 16:30:20
Myslíš, že by to mohlo být stejné, jako na W353? To bych Ti mohl zjistit.
Regulos
14/7/2005 16:02:25
Nemáte náhodou někdo ponětí, jaký kondenzátor (kapacita) se připojuje na 12V cívky pro odrušení kvůli autorádiu?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Hodnota odrušovacího kondenzátoru?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist