1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Snížení podvozku (51)
lil B.G.
17/9/2010 07:07:24
poptal bych se tohohle člověka zenky1 (zavináč) seznam.cz . Má tohle auto - [URL]
 
František
16/9/2010 15:08:40
Nikde jsem nenašel že by se řešilo zvýšení podvozku, Jedno řešení mám, o to dát gumy s větším profilem a ještě lépe sehnat disky s větším průměrem, ale to bude asi problém :(
Každopádně chceme s kamarádama postavit trabanta na Military Akce a chtělybychom mu zlepšit průjezdnost terénem ( horší polní cesty atd. ) Je mi naplno jasné že z toho nebude nějaký offroud.
Chtěl bych se vás trabanťáků zeptat jestli s tím máte nějaké zkušenosti a požádat vás o jakoukoliv radu, pište mi klidně na mail nebo sem, díky
regulos
13/10/2005 12:40:24
a poslední
Přílohy:  051013_115628.jpg (42,3 kB)
regulos
13/10/2005 12:39:47
další
Přílohy:  051013_115557.jpg (40,0 kB)
regulos
13/10/2005 12:39:10
Tak tu máš několik neumělých fotek podložek pod předním pérem. Je to jen zkušební řešení, musím tam dát pevnostní šrouby, ale to až na jaře (v zimě s Drakoušem nejezdím). Jsou tam 3ks podložek tl. 1cm, ve kterých je dole čep a nahoře otvor pro přesné usazení mezi pomocný rám a péro.
Přílohy:  051013_115507.jpg (35,3 kB)
Karel
10/10/2005 21:46:06
To stačí, moc děkuju.
regulos
10/10/2005 12:05:09
Nemám digiťák, zkusim to nafotit alespoň mo mobilem a dám to sem..
Karel
6/10/2005 13:59:29
2 Regulos: Nemáš nějakou fotku? Uvítal bych, nemám představivost .....
regulos
6/10/2005 09:07:33
Já jsem dlouho laboroval, o kolik předek snížit a nakonec jsem jako optimální zvolil podložku po péro tl. 4cm. Auto si viditelně sedne, ale ještě není omezeno správné propružení a nejdu na dorazy. Ale je to s fungl novým pérem, pokud ho máš už vyskákaný, budeš muset zkoušet, jaká tl. bude akorát. Ale bacha, rapidně se změní geometrie a budeš muset znovu seřídit sbíhavost. Ještě jedna ´drobnost´, musíš dát delší šrouby, co drží péro.
Ondra Ptak
26/9/2005 13:12:27
A taky hodne davaj podlozky pod predni pera.Tim se to auto jeste snizi.Nevim, nikdy jsem to nevidel, ale slysel.Vite o tom nekdo neco?Da se pouzit vrchni pero jako ta podlozka? Nebo tam musi bejt nejakej spec jina podlozka?Poradte pls
KArel
2/9/2005 21:21:53
No, práve se vracím z HR ajzdil jsem po Ostrově Korčula, myslím si, že by to nebylo k zahození ....., zvláště pak, jestli v naší zemi to půjde se silnicemi tak dál ...
Pavel JHB Profil uživatele
2/9/2005 01:19:05
Zvyseni? Nestaci vyska s dobrymi/novymi pery?
KArel
2/9/2005 01:01:21
Zdarec, řešili jsme snížení podvozku, a co takhle zvýšení? Lze na zadek přidat jeden list do pera nebo něco podobného? Poraďte ...
Andre Profil uživatele
12/8/2005 17:34:56
Nie, nedaju sa vzajomne prehodit...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
12/8/2005 15:49:02
Za prve, dakujem vsetkym ohladom rad na znizenie a pritvrdenie podvozku, je to super (myslim v praxi)!!! A teraz jedna otazocka, ma vinutak vpredu aj vzadu rovnake tlmice? Myslim ci sa daju vzajomne prehodit. Ale asi nie, ze?....
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/8/2005 18:56:18
Ono to vyzera uplne inak v katalogu a uplne inek na aute. Dnes som to pero odmontoval a hned som videl, odkial ten 3+4 list treba vybrat. Viditelne auto kleslo k zemi, ale cakal som vacsi pokles :)
Karel
3/8/2005 18:30:52
Nediv se mi, pracuji v americké firmě.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
3/8/2005 09:14:44
No to uz si snad delate srandu...
 
zkuste to odvrchu...
Karel
3/8/2005 09:12:11
2 Mr_Kuj: Děkuji Náčelníku, že jsi se mě zastal ....
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/8/2005 00:25:25
Mozno aj ja som analfabet, ale ten 3+4 list mam ratat odspodu alebo odvrchu pera? Chcel by som to vyskusat.
Karel
11/7/2005 21:20:50
2 Pavel JHB: Děkuji, četl jsem předchozí příspěvky, ale nechápu dobře to 3+4, znamená to, že se z předního pera vytáhne 4. a 3. list? No a ještě potřebuju americky vysvětlit ty tlumiče, tzn, když vyberu 3. a 4. list z předního pera, tak do úředu dám ...... a dozadu dám ....., díky moc. Omlouvám se za svoji tupost .... :-)))
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2005 10:36:23
Proboha cti, uz to tu padlo od nekolika lidi! Vyndava se 3+4 list. Pokud mas
utopenej zadek, je treba pero vymenit nebo vyhamrovat. Pokud jsi to uz delal
jak pises a vydrzelo to jen par dni, udelal jsi to spatne! Uchop poradnou
palici a vyhamruj pero poradne! Pocitej s tim, ze pero budes delat minimalne
2 hodiny a mozna te bude bolet i ruka :-)) Cerstve vyhamrovane pero ti musi
udelat brutalne podkoseny kola. Za par dni si sedne a musi dlouho drzet
pozadovany tvar.
Karel
10/7/2005 22:19:13
2 Mr Kuj, dobrý nápad - netradiční řešení, ale přesto bych prosil o dobrou radu, tzn, kolik kterých listů vytáhnout a jakými tlumiči to vykompenzovat.
Dík.
 
KKU
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
9/7/2005 22:56:01
...
Přílohy:  2.jpg (53,7 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
9/7/2005 20:59:42
A co tak pouzit do zadu pneumatiky s vysokym profilom? Ja mam 165/80, vid foto....
Přílohy:  1.jpg (60,8 kB)
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Snížení podvozku

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist