1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

www (10)
habr Profil uživatele
4/12/2014 22:37:10
To já si naopak myslím, že kdyby ta kastle byla holá a bylo pár silných chlapů, tak se dá přehodit téměř jakákoliv kastle, ale hodně záleží přes co se má hízet a jak daleko je potřeba ji dohodit
jara
4/12/2014 16:14:18
Co je rozpětí kol? Tu veličinu opravdu neznám.. rozvor? rozchod? nebo rozteč kolových šroubů?
Kastle by se opravdu přehodit NEDALA.
breta
4/12/2014 13:19:01
Jaké. Je rozpeti kol u teabose a jaké fiesty ford dala by se prehodit jen kastle
Prager Profil uživatele
18/5/2004 15:05:35
> Pekne!!! Jene, vidim, ze se zacinas radne venovat HTML... :-)))
>
> I.
 
Musim se priznat, ze moje venovani se html ustrnulo na mrtvem bode. Ale to je jen docasny stav:-) Doufam. Take bych si chtel pro svoje potreby nejak sepsat denik uprav, ale furt neni cas, je to hruza. Takze nejake hratky s tvorbou pisma, to je hodne daleko na poradniku a obavam se, ze k tomu se asi ani nikdy prokousavat nebudu:-) To radeji prenecham odbornikum, jako jsi treba ty.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/5/2004 14:50:04
Pekne!!! Jene, vidim, ze se zacinas radne venovat HTML... :-)))
 
I.
Prager Profil uživatele
18/5/2004 14:45:36
Ivosi, tak konecne take pisu muj komentar k nove verzi. Priste musis napsat hned urgenci, at se vyjadrime a at se to prilis nezdrzuje:-)
 
Plne souhlasim s timto:
Spis bych sel do toho kolecka s vlnkama okoloAWZ. A ze to lidi neznaji -- to se mi prave libi. Chceme prece oslovit premyslejici lidi. A prevychovavat je, ne?
 
Ty vlnky kolem toho znaku by byly urcite hezke! To logo bych tam urcite nechal.
 
Dale se mi moc nelibi sklon trabantiho pisma v napise trabant.cz. prijde mi to nejak moc polozene. A jako dilci vec se mi nejak nelibi to spojeni pismen C a Z v te koncovce cz. Proste ten napis bych jeste nejak zvazil, tedy jeho provedeni... Je to muj laicky nazor, vubec si nedokazu predstavit, jaka to musi byt prace to upravovat, ale zkus s tim jeste neco vymyslet.
 
S barvami souhlasim s komentarem Vladi, barevne to neni uplne idealni, posunul bych to z te fialove vice do modra, do teplejsiho odstinu. I jako podklad otevirajicich se pododkazu bych pouzil radeji nejakou prijemenjsi svetlou pastelovou vyraznejsi modrou, ne jako ted /prijde mi to s nadechem do seda/.
 
Jinak celkove tuto novou verzi povazuji za nejlepsi, ktera dosud spatrila svetlo sveta. Jen tedy ty vlnky, pohrat si s napisem a upravit odstiny barev.
 
Honza.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/4/2004 14:12:36
Ja si prohlednu navrhy az vecer v klidu. Pripominky poslu zitra.
 
K tomu napisu. Ivos fakt nekeca ;-)
Jeden vyrez z prospektu je v priloze.
Dalsi prospekt kde to takhle pisou je tady.
[URL]
 
Vlada
Přílohy:  awz.jpg (9,9 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
28/4/2004 13:57:28
Jenom takova poznamka -- pokud myslite, ze ty vlajky jsou blbost, reknete
to. :-)
 
I.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/4/2004 13:56:22
Diky za prvni reakce. Jeste si to doma jednou v klidu prectu. Je to presne
ten katalyzator, co jsem potreboval. Takze diky. Urcite z toho vyjdu. Jeste
pockam, co pripadne napise Julo ci Vlada ...
 
K tomu napisu -- Jene, nemusis to overovat, nevymyslel jsem si to, je to
sejmute (font i text) z jednoho doboveho prospektu na P 70, co mi poslal
Vlada.
 
I.
Prager Profil uživatele
28/4/2004 12:50:31
Ahoj,
 
Nejprve bych mel prosbicku k Vladovi, mohl bys mi prosim tu prirucku take vypalit na CD? Byl bych velice zavazan!
 
A ted co se tyce navrhu trabant.cz:
 
Celkove se mi to zda na dobre ceste! Celkem to pripomina winet, coz zalezi na tobe, Ivosi, jestli je toto zamer, proc ne. Nevidel bych v tom nic spatneho, ale pokud se chces designem od winetu plne odloucit, tak by to mozna chtelo jeste nejake zmeny.
 
Ten levy roh na me pusobi tak trosku chaoticky a je tam toho nahromadeno nejak moc. Vlajky, napisy,znak, nejake rysovaci prvky... Mozna bych to zjednodusil, takhle tam vsechny ty veci splyvaji nejak dohromady.
 
VEB Automobilwerk AWZ Zwickau Sachsen to mi take prijde moc veci najednou. Spravne znejici nazvy automobilky by mely byt AWZ Zwickau, pozdeji VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau. Melo by to byt Automobilwerke, nikoliv Automobilwerk. Takze ty nazvy jsou jakoby spojeny oba dohromady, vynechal jsi Sachsenring a pridal Sachsen. To mi neprijde uplne logicke. Jeste to proverim, jak to s temi nazvy presne je, abych nesiril nejaky blud.
 
Ja osobne bych rekl, ze by prave v tomto bylo mozno nejak vyjadrit ten historicky zaber od P70 az po 1.1. Sam jsi navrhoval dat na uvodni stranku nejake rozpeti let. Nebo tam dostat i to logo AWZ, nejen S.
 
Podle meho nazoru jak z toho designu, tak i z nejakeho uvodniho textu by melo byt zrejme, ze v tomto jsou tyto stranky necim novym, odlisnym, cili ze to neni jen jedna z mnoha stranek o Trabantech, ale stranka, ktera pristupuje k vyrobkum cvikovske automobilky jako k historickym vozidlum, veteranum a zkouma, co je puvodni. Tim by se take vlastne vyradila jedna vec to, ze si nekdo nekde poridil 601 a namontoval na ni kridlo a vypada to skvele, to by bylo proste mimo zaber techto stranek.
 
Tohle povazuji za hlavni smysl, jinak by totiz nebyl duvod rusit ty drivejsi stranky.
 
Takze ja bych to videl na obe loga, zminit nekde rozpeti let, udelat ten napis VEB Automobilwerke nejakym jinym zpusobem a zjednodusit cely ten levy horni roh.
 
Neber to jako nejakou kritiku, ale moje nazory, ktere muzou trosku pomoci to videt trochu jinak, nez jako ty, kdyz to primo tvoris. Je to urcite na dobre ceste, je to mnohem lepsi nez to, co jsi posilal kdysi jako uplne prvni nastrel.
 
Honza.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: www

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist