1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Číslo motoru (19)
lilbg
31/7/2008 17:43:41
asi to tak bohužel bude, nejspíš to bude 4. říjen 81 :)
Ivosh Profil uživatele + foto
31/7/2008 14:23:50
Takto originál určitě nevypadal. Ani číselná řada neodpovídá. Bohužel.
lilbg
30/7/2008 21:21:36
Dobrý den, zajímalo by mně jestli je tohle číslo motoru originální a jestli ano tak v jakých letech se prosím dávalo?
Přílohy:  cislo.jpg (484,3 kB)
julo600 Profil uživatele + foto
26/4/2007 06:53:22
Gufero som kupil v obchode s tesneniami (v nazve ma "autoguma a gufera" :) . Verim ze v kazdom vacsom meste je ich niekolko.
Andre Profil uživatele
25/4/2007 22:52:58
Nevite nekdo o nejaky prazsky prodejne, kde by meli i to cerveny silikonovy?
Peter
25/4/2007 21:07:56
Kde si kupil to gufero?
julo600 Profil uživatele + foto
25/4/2007 16:57:01
Dnes som jedno kupil. Myslim 55x70x8 Vzal som cervene nie cierne, vraj je na vecsie zatazenia a je silikonove. Stalo asi 60 korun.
Andre Profil uživatele
25/4/2007 15:35:31
Ok, diky za odpoved, potesila me :-) Ted jde este o to sehnat co nejlepsi gufero...
julo600 Profil uživatele + foto
25/4/2007 15:32:05
Ano da so to bez ropolenia motora, zial som to uz robil. Velmi si okolnosti napamatam, bolo to davno, ale zopakujem si to urcite v najblizsich dnoch. Motor sa zacal spravat podozrivo...
Andre Profil uživatele
25/4/2007 13:13:50
To je prave to o co mi jde, ze bych to nejraci vedel i bez rozebirani :-) Z Vyvoje sem se dozvedel, ze pokud soudruzi meli konstantni rychlost vyroby, tak ten muj motor byl vyrobenej v srpnu 84. Zkusim se zeptat primo Habra... A jeste jedna otazka, jde vymenit gufero (za gufero) na strane setrvaku bez rozpuleni motoru?
VlaVla Profil uživatele + foto
25/4/2007 12:16:06
To by měl být motor z roku 1984. Pokud to na tvém motoru někdo nepředělal, tak máš ještě těsnění guferem. Podle dostupných zdrojů začalo těsnění kroužky až od čísla motoru 5B-1444795
Ale třeba podle Habra se nejdřív začaly dávat kroužky na jedné straně a za pár měsíců i na druhé, takže dokud to nerozebereš, tak si jistý nebudeš :-)
Andre Profil uživatele
25/4/2007 11:29:05
Dotaz pro trabanti znalce: mam cislo motoru 5B1399640 a potreboval bych vedet, jestli ma na strane prerusovace pistni krouzky nebo gufero? Diky moc za odpovedi... :-)
VlaVla Profil uživatele + foto
29/6/2005 00:45:20
Ano, to je z fabriky. Na motoru to přestalo být takto zvýrazněno ještě před počátkem dovozu Trabanta k nám, na karoserii to bývalo myslím ještě minimálně v roce 1965.
Přílohy:  cislokaroserie.jpg (71,1 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
28/6/2005 19:00:29
Ten cerveny nater okolo cisla, to je original z vyroby? Mne to na prvy pohlad pripadalo ako cerveny silikon na tesnenie blokov motora...
Ivosh Profil uživatele + foto
28/6/2005 13:00:38
Pěkné fotky Vláďo. Díky. Vypadá to, že s poslením typem (nálitkem na číslo)
současně odpadl červený nátěr okolo čísla motoru.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2005 12:53:59
A prozatím poslední, klasický nálitek pro číslo motoru, tady na posledním typu motoru pro pětistovky z roku 1962.
Přílohy:  cislomotoru4.jpg (50,6 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2005 12:52:41
Ještě novější motor (pravděpodobně 1961) má už sací hrdlo jako součást bloku motoru. Tím odpadly dva šroubové spoje a přibyla zpevňující žebra.
Přílohy:  cislomotoru3.jpg (70,9 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2005 12:50:02
Další motor je zřejmě z roku 1960. Číslo na karburátorem. Mezi karburátorem a blokem motoru je jako samostatný díl přišroubováno sací hrdlo.
Přílohy:  cislomotoru2.jpg (69,5 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/6/2005 12:46:19
Do nedávna jsem si myslel, že nejstarší umístění čísla motoru u Trabanta bylo nad karburátorem, tak jak to je známe z aut k nám dovezených do roku 1968. Ale mýlil jsem se. Tady je pro zajímavost motor z roku 1959
Přílohy:  cislomotoru1.jpg (57,8 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Číslo motoru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist