1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zmena roztece (17)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/6/2005 09:38:43
Ja tie podlozky samozrejme davat nejdem, musel by som davat dlhsie stifty (stefty) a s nimi by to bolo pre mna uz moc siroke. Tak ale kedze boli v cene, kupil som ich, pretoze sa drzim pravidla: NIKDY NEVIES CO, KEDY A NACO SA ZIDE....:)))
Co sa pneu tyka, asi si tam prehodim klasiku 165/80 R13 s mojich terajsich diskov. Prikladam este jednu foto...
Přílohy:  rozdiel.jpg (48,9 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/6/2005 09:35:38
Este jeden detail na podlozky....
Přílohy:  podlozky.jpg (66,4 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/6/2005 09:34:51
Tak toto som kupil za 1500 SK - prelisovane disky 5.5 + 5 kusov silonovych podloziek. No nekupte to!!!
Přílohy:  disky_podlozky.jpg (60,4 kB)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
16/6/2005 09:19:07
- Taky nechapu proc rezat oko na peru... Vejit se to musi...
- Podlozek ze silonu bych se bal asi jako brzdovyho oblozeni z dubovyho
dreva... Silon neni na takovehle veci VUBEC vhodnym materialem
- s tim jezdenim na nizkoprofilech je to pravda - stav nasich silnic znici i
sebevice otresuvzdornou techniku natoz posadku vozu. Mam to za sebou a
prestoze hledam jeste nizsi pneu, nebude to na normalni jezdeni...
Pavel JHB Profil uživatele
16/6/2005 09:04:48
Ty silonovy podlozky vydrzi teplotu na kterou se ti rozehreje buben?? Proc chces davat podlozky, kdyz mas pretoceny disky?? Kde to vadi peru?? ja je mam jen vepredu, vsude mista kolem spousty... Jinak ja na origos diskach 5.5J13 s atestem jezdil na W353 normalni gumy 165/13. Na trabiho bych ale pouzil o neco nizsi profil. Obecne nastava ale jinej problem (alespon u nas :-D) diky stavu silnic se na nizkoprofilu uz temer neda jet. Mam 3 kamose kteri je uz sundali, protoze jsou z jizdy vyklepany jak startka.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/6/2005 08:14:27
Na zaciatok sa ospravedlnujem, ale pisal som z ineho PC, takze aj pod inym nickom.
 
To Ivosh: Co sa tych podloziek tyka, sam tomu nechapem, preco prave silon, ale je to skutocne tak. U nas vela ludi pouziva taketo podlozky (bohuzial sa z pochopitelnyxch dovodov nedaju pouzit na zmenu roztece), hlavne na Skodovkach. Vyhodami su nizka vaha a aj nizka cena, u nas sa daju tieto podlozky dat vyrobit aj za 200Sk/Ks (+/-). Neviem ako je to s pevnostou, ale su dostatocne pevne, teda sa nedeformuju pri dotahovani srobov a pod...Kupil som 5 kusov, tak budem experimentovat.....a dnes sa pokusim aj nafotit a prilozim foto...
 
To all: Poradite mi niekto s tymi pneu prosim? Ake pneu mozem obut na rafik 5.5 palca?
Ivosh Profil uživatele + foto
16/6/2005 07:22:21
> so stredmi z Wartburgu + silonove podlozky
 
Silonove? Neni to zvlastni? Silon je prece mekky a kdyz to na jednom sroubu
dotahnes vic nez na ostatnich, nebude to hazet?
 
To Andre> To "nedokoncene P" na prednim listovem peru je tam jen pro pripad,
ze by se Ti zlomil list pera, na kterem drzi otocny zaves kola. Tak aby
nevypadl uplne, ale zustal viset alespon na zavlacce a umoznil tak
bezpecnejsi zastaveni, resp. pripadne velmi velmi nouzove dojeti.
JankoSK
15/6/2005 22:42:43
Uz som vyriesil problem s kolesami. Prisla mi super ponuka, kupil som 5.5 palcove kolesa so stredmi z Wartburgu + silonove podlozky. Ale mam dalsi problem - ake pneumatiky obut na 5.5 palcovy rafik? Keby som si tam prezul tie z mojich W. diskov (4.5 palcovych - 165 R13)? Alebo na takyto disk (5.5) je potrebne dat sirsie pneu (175, prip. 185....)? Nechcem tam davat prilis siroke...dik za radu.
JankoSK
15/6/2005 22:39:37
To Andre: Ja mam momentalne na trabim kolesa z Warana, pneu 165/80 a v pohode to tam sedi. Ak by si chcel dat sirsie pneu, tak neviem...
Andre Profil uživatele
15/6/2005 18:16:32
Když už jsme u tý změny rozteče... Když budu chtít na Trabuka dát kola z Warana + širší pneu, kolik přibližně musim ubrousit zevnitř podběhu? Stačí to flexou pod tu zlomovou hranu (mluvim zatim o zadku)? Vpředu to prej je větší problém, tam prej vadí ten nejdelší list pera, a prej se musí ubrousit to zakončení (takový to nedokončený P směřující bříškem nahoru)... V souvislosti s tim bych se chtěl zeptat, jestli to má ještě nějakou další funkci kromě toho, že v tomto místě je to jištěný závlačkou...protože mi to tam příjde uplně na prd. No, a jinak úprava podběhu vepředu je stejná jako vzadu?
JankoSK
15/6/2005 13:58:41
Dakujem za radu. Inak ja sa v tom nechcem sturat, chcem iba chytit flexu a cely zahyb - lem odrezat. nejde mi o vzhlad, ale o funkcnost. A sundavat blatnik sa mi nechce, nevlastnim prislusne tmely+lepidlo.
Ivosh Profil uživatele + foto
15/6/2005 12:11:15
> Nevim, jestli to bude jednodussi, ale urcite to bude pracnejsi.
 
Pavel ma pravdu. Dost blbe se tam asi pak svareckou dostanes, na sundanem se
preci jen dela lip. Navic, kdyz uz kus blatniku sundas, bylo by pak urcite
dobry zabrousit puvodni tmel a lepidlo, jinak to muze po dalsim prilepeni
odstavat.
 
Na 601 se blatnik sundava dobre, bud rad, ze nedelas sestikilo. Tam je
uchyceni zadniho blatniku o moc komplikovanejsi...
Pavel JHB Profil uživatele
15/6/2005 11:33:48
Nevim, jestli to bude jednodussi, ale urcite to bude pracnejsi. Blatnik je sundanej za par minut a muzes delat co chces. Takle to budes stourat v te vyriznite dire jak nejakej gynekolog :-)
JankoSK
14/6/2005 21:51:20
A je tu dalsi problem...ako vytiahnut zadny blatnik bez toho, aby som ho daval dolu? Najradsej by som odrezal cely zadny lem a nejak to pekne zatmelil a nastriekal, ale nenarusim tym nejak uchytenie blatnika, kedze drzi par srobmi aj zospodu prave na tomto leme? Viem ze sa da povedzme navarit kusok na podblatnik a blatnik vytiahnut mierne von a znova prisrobovat, ale chcem to spravit co najjednoduchsie. Co hovorite na ty vyrezanie?
JankoSK
14/6/2005 14:08:11
Pokusim sa to dat urobit na jednom bubne ako pokus a ak to pojde a bude to OK, tak sa do toho dam. Problemom bude asi tvar "hlavy" pod bubnom v mieste, kam by mali prist stifty s novou roztecou...
Honza Cimr Profil uživatele + foto
14/6/2005 12:24:29
Narazis pouze na tri problemy - jednim y nich je materiál, do ktereho chces
vrtat, druhy je tvar naboje, kam vychazeji stefty a treti je misto kam
vychazi hlavicky steftu smerem ke stitu... Neni to neresitelne, ale rozhodne
ne levnou cestou... A sam bych za to ruku do ohne nedal...
JankoSK
14/6/2005 11:40:51
Dobry den. Chcel by som sa spytat, ako inak okrem podloziek by sa dala zmenit roztec na trabante? Aby to nebolo moc financne narocne. Rozmyslal som nad prevrtanim originalnych bubnov. Co si o tom myslite? Mam moznost si to dat spravit do strojarskej firmy, takze by to bolo presne.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Zmena roztece

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist