1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
register HVT (7)
Dan Mičunek Profil uživatele
5/2/2015 11:16:53
Pánové, jak si lze prohlédnout registr HVT? Jestli tedy již nezanikl. Dík...
VlaVla Profil uživatele + foto
10/6/2005 15:20:19
> Vim, ze na de luxy se psalo treba LX
 
Na typovém štítku je verze opravdu označená jak píše Ivoš. Existovalo LX, LS, L, KX, KS, K podle toho jestli se jednalo o Limuzinu nebo kombi a druhé písmeno označovalo výbavu (deLuxe, Sonderwunsch nebo základní).
 
> Stitky mohly byt ale vymenene, sam jsem takove auto mel.
 
Také se často stává, že tam ten štítek úplně chybí.
 
> celni sklo ma gumu s listou uvnitr
 
Myslíš takzvaný klínek, tedy takový ten bílý proužek uprostřed těsnění předního okna z vnější strany?
Ivosh Profil uživatele + foto
10/6/2005 15:00:03
> napriklad podle stitku karoserie zjistit, jakou vybavu melo
> auto puvodne.
 
Smerodatny je samozrejme rok vyroby. Dale se myslim na stitku uvadela
vybava, ale nevybavuju si to presne. Vim, ze na de luxy se psalo treba LX,
jako Limousine de Luxe. Muze nekdo potvrdit, jestli se na Sonderwunsche
psalo S?
 
Stitky mohly byt ale vymenene, sam jsem takove auto mel. Dale se casto
stava, ze pozdejsi auta jsou na papirech starsich aut. Ale to nemusi byt
Tvuj pripad, kovove klicky se montovaly jeste v roce 1981, v tom by problem
nevidel. Mas treba v TP vymenu karoserie? Prestavbu na 12 V mohl udelat
nekdo i bez zapisu do TP. Je to bezne.
 
> ... ale nevim co vsechno v roce 81 trabanty mely.
 
Muzes poslat par fotek Tveho vozidla? Podle toho se vetsinou pozna vic. Taky
pak neni problem napsat, co na vuz patri a co ne.
Petr Kolenatý Profil uživatele
10/6/2005 14:45:23
Kdyz uz se tady o tom tak bavite, mam dotaz, zda se da napriklad podle stitku karoserie zjistit, jakou vybavu melo auto puvodne.
Mam doma T601 combi r.v. 1981, elektroinstalace je 12V a tak nevim, jestli stitek souhlasi a nebo se v tom aute nekdo hodne hrabal. Vnejsi kliky jsou kovove, sterace taktez, celni sklo ma gumu s listou uvnitr a nevim co bych jeste napsal za dalsi detaily. Volant neni puvodni.
Chtel bych auto dostat do puvodniho stavu, ale nevim co vsechno v roce 81 trabanty mely.
Diky za radu.
Jara 600 Profil uživatele
9/6/2005 10:40:04
Tomu vozu by se dalo vycist urcite mnohem vice veci nez jen klicky. Me tedy mozna jeste vice vadi "H" volant, ale na druhou stranu musim dat za pravdu Ivosovi - v cem jsou nepuvodni klicky jine, nez nepuvodni motor (napada me, mel jsi na mysli nekoho konkretiho, Ivosi??? :-) Myslim, ze vycet nepuvodnich veci by mel byt u kazdeho uvedeneho vozu a opravdu - temer na kazdem voze se neco nepuvodniho najde. Jde o to, jak je stanovena hranice pro prijeti nebo zamitnuti vozu a v tomto mam v lidi, kteri ji urcuji absolutni duveru, protoze sam vim, jak zapaleni trabantiste jsou a kolik vedomosti maji.
 
Dalsi veci je, ze vozy v RHVT, resp. jejich majitele by meli mit snahu vuz upravit tak, aby vozy historicky verne opravdu byly. U nekterych veci je to pomerne snadne u nekterych mene. Ale toto bych videl jako cestu, kterou by tento registr mel razit.
Ivosh Profil uživatele + foto
9/6/2005 09:07:41
> Zaujimalo by ma, kto autorizuje vernost vozidiel v registri?
 
Dobrý postřeh. Nechceš nám dělat konzultanta? Vážně, budeme jen rádi.
 
Upřímně, Tomáši, divil by ses, co nám tam lidi náhrávají. Tento poslední
automibil je tak na hraně přijmout nebo nepřijmout, ale rozhodli jsme se ho
přijmout, je z těch opravdu lepších. Majitel dostal výtku, ať si dopíše
nepůvodní věci, pokud to neudělá, uděláme to za něj.
 
Kličky jsou jedna z věcí, které jsou vidět, bohužel. Ale je spousta věcí,
které vidět nejsou, a kdybychom byli extrémně důslední, moc aut by v RHVT
nezůstalo. Týká se to i šestistovek, na každé najdeš něco. Je třeba horší
nová klička nebo nepůvodní motor? "Detaily", jako vyměněné mazací kulové
čepy za normální nebo původní řízení s kolejničkou asi nemá cenu ani řešit.
 
Ale jinak velmi díky za reakci, je jedna z mála a těší mně, že se na to
někdo dívá kapku poctivě.
Tomas BB, SK
9/6/2005 08:56:41
Zaujimalo by ma, kto autorizuje vernost vozidiel v registri? Nechcem vzbudzovat horucu diskusiu, ale auto bud verne je alebo nie. Nemozem by "trochu tehotna". Konkretne mam na mysli plastove klucky na model 79. Ja osobne nie som pravoverny veteranista ale k comu ten register potom je, ked tam nie su auta v prevedeni toho-ktoreho modeloveho rocnika? Alebo sa mylim?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: register HVT

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist