1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Jak zvysit vykon? (18)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
16/3/2006 13:13:46
pokud jsi namontoval ekokarbec, tak bych s tim motorem ani nic moc nedelal. Zbytecnost...
prdik
16/3/2006 09:08:34
Tož ja mam trabika do města ( ekologove sou mi v patach - milí lidi :) ) Dal sem ekonom. karburátor, udělal 8 výbrus, dal kvalitní svíčky a ted ješte přidám hlavy s komp. 7,8 a jezdi mi celkem slušně, max 130. Ale v kopcu me tiraci stejně předjížděj :). No a ještě se chystám vyleštit kanály, bude to mít nějakej znatelnej efekt????
zajda
15/3/2006 19:29:32
já na to psaní zase naopak moc nejsem, ale myslím, že BAd to napsal docela výstižně :o) pokud má mít nějaká úprava význam, tak musí být kompletní, karburátor, sání, kanály, písty, hlavy, svíčky, výfuk, .... je třeba si sám zváži, zda to má cenu, proto zamýšlené používání. věchno je mnohem náchylnější na zničení a běžné ježdění takovému motoru vůbec nevědčí :o))
Pavel JHB Profil uživatele
15/3/2006 17:35:40
Nevim, co myslis pojmem rapidne - muzes udelat komplet soutezni upravy
(toreticky 35PS), odkaz na scan je tusim nekde na www.trabi.me Dalsi upravy
jsou samozrejme mozne, ale v dnesni dobe pokud za tebou nestoji nejaka
fabrika s neomezenymi moznostmi melouchareni nerealne.
Ivosh Profil uživatele + foto
15/3/2006 15:39:46
Delší příspěvky nevadí. Díky za docela vzácný pohled z praxe... :-)
BAd Profil uživatele
15/3/2006 15:31:36
Popsaná úprava (odkaz) funguje dobře, jen je třeba zvážit čas tomu věnovaný a výsledek, který to přinese. Víc to žere, protože to nedá to občas neprotáhnout. Když se jezdí pomalu, trpí díly motoru, když se to vytáčíš trpí ještě víc. Navíc úprava nejde udělat přes sobotu neděli a chce to mít už nějaké zkušenosti. Pilníkem se upilníkuješ, takže to chce frezku na vrtačku. Jedna je málo a uděláš s ní jen pár věcí, aby ti vydržela (i když je to jen hliník....) je lepší koupit nějakou pořádnou takže cca 500Kč za kus. Ta má ale kratkou stopku a tak je dobrý si na soustruhu (mít přístup k soustruhu) udělat udělátko - prodlužovák. Pokud budeš mít silnější držák, nemá tendenci se ohýbat,můžeš víc zabrat a líp "bere šponu". Pak se ale nedostaneš tam kam potřebuješ, takže to nakonec skončí stejně u toho že když to udělaš na hrubo, musíš to doladit jehlovýma pilníkama.... Práce neskutečná a z tohoto byť krátkého výčtu věcí co potřebuješ, kromě toho že jsem se moc nezmínil o tom, že když dva dělají totéž není to vždy totéž, je třeba si uvědomit, že tyhle zkušenosti ti hned tak nikdo na ulici nedá. Upravený motor je cenná věc, zkurvit to jde velice rychle. Uvedený návod funguje, ale jak říkám je třeba si uvědomit, že pokud s tím nemáš zkušenosti, nemusí se to na poprvé podařit, úprava dílů trvá dlouho - pokud to děláš pořádně a i když to odflákneš, většinou to beztak líp jede, tak to žere. Jestli s autem jen tak jezdíš do práce nebo je to veterán, nech ho žít a raději pořádně vše utěsni,vyčisti a našteluj... jak už tady někdo zmínil. Se zvětšeným výkonem = potřeba jiných brzd atd. S jídlem roste chuť a potom, na to to auto nemá. Trabanta mám a upravený motor taky, ale do normálního auta to nemá cenu dělat, pokud tomu věnuješ tolik času na to aby jsi to udělal poctivě, je škoda ten motor tejrat v seriovým autě jízdou po městě. Se zvýšenou kompresi to od spodu tolik netáhne, takže to točíš a jsem tam kde jsem začal. Pokud chceš nějaký větší úpravy, spíš se asi ptej lidi co s tím jezdí trabantcross.... zkušenosti s nima nemám,ale třeba poradí. Já jsem se jen snažil nastínit, aby jsi si před tím než se do něčeho pustíš uvědomil, že úprava motoru je pěkný pojem, ale je třeba mít nástroje,zkušenosti a přemýšlet. [URL]
:o) doufám,že se můžou psát delší příspěvky, krátký psát moc nezvládám.... jinak co to tady melu o tom, že to auto na to nemá viz. Trabanta 800RS .... ale to už jsem někde jinde...
Ivosh Profil uživatele + foto
15/3/2006 11:00:39
Dá se zvýšit rapidně tak, že motor upravíš dle popisu sportovních úprav,
který je v Šlehoferovi, vydání 1973.
Lukáš
15/3/2006 10:20:51
Ahoj! Zdravim všechny co se podílejí na tomto projektu.Chtěl bych se zeptat jestli se nedá nějak rapidně zvýšit výkon u 601.Jestli někdo víte tak mi prosím napište majl.Děkuji
petra
19/7/2005 06:41:10
Při opravě nádže po vyčistění sítek,... to na jednu nádrž ujelo asi o 30 km víc, a mělo to větší odpich.
Vrbis
23/6/2005 20:38:38
To Karel: ty kecale :))))
Karel
21/6/2005 17:00:20
Doplnil bych ještě slavnou Vrbišovu "turbojiskru" - podrobnosti nechť dodá autor ....
Vrbis
21/6/2005 10:39:17
Určitého zvýšení výkonu se dá dosáhnout výměnou svíček. Nedávno jsem koupil od Brisku nový typ svíčky s kruhovým jiskřištěm. Tahle svíčka dává jiskry po celém obvodu jiskřiště a tím dojde k lepšímu spálení směsi. Nárůst výkonu je znát, ale není to nic světobornýho. Ještě jsem vyměnil cívky - použil jsem 22kV cívky pro Š Favorit .... musí se ale upravit zapalování ... nesmíš použít kladívka, protože je usmažíš (jedna cívka má odběr 14A) ... upravil jsem klasickou EBZU (výměna spínacích tranzistorů na patřičný ztrátový výkon, úprava saturace a hlavně chlazení výkonových členů) a pár dalších drobností
Mikuš TN
20/6/2005 21:52:22
Zvýšiť výkon ide ale je to na úkor životnosti
v jednom diele šlehofera to je pekne rozpísané.
a dopnil bysom predchádzajúceho, že kvalitný motorový olej - polosyntetika
Karel
13/6/2005 22:20:00
No, já bych dodal, že když je auto v pořádku, tak ani úpravy nepotřebuje, tzn, když máš dobrou kompresi, seřízené zapalko, seřízený karbec, čistý VZT fitr, neucpaný výfuk, nové svíčky a dobré kabely, tak to musí jet .... dobře.
AlesShi
11/6/2005 15:58:23
Dik Ivoshi, presne todle jsem mel namysli.
 
Podelite se nekdo s osobnimi zkusenostmi?
Ivosh Profil uživatele + foto
10/6/2005 07:05:52
[URL]
AlesShi
10/6/2005 00:31:58
Pisou se tu vsechny mozny zalezitosti, ale jak zvednou vykon u tohoto nizko leticiho ultralehkeho letadle nic.
AlesShi Profil uživatele
8/6/2005 15:40:35
Mam 12V trabika a zajimalo by me, jak se da zvysit vykon?
Lepsi svicky? Silnejsi civy? Vyfuk?
Poradte mi pls neco zaruceneho. Ale turbo do nej opravdu nechci rvat :D
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Jak zvysit vykon?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist