1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
vynechává druhý válec (8)
Ivánek Profil uživatele
29/5/2005 19:37:29
Tak dnes jsem jel trabika trochu projet s origo kabely DDR ke svíčkám, měl jsem zde původně škodovácké. Zatím jsem spokojenej, ale nechci to ještě zakřiknout. Těsnění mezi karburátorem a motorem jsem dával již při přetěsnění celého motoru a přesně v tom pořadí jak popisuje Habr.
Tak doufám, že to bude v pořádku abych dojel do Německa na sraz. Díky všem za příspěvky a přeju mnoho spokojených kilometrů :-)
habr
29/5/2005 13:06:46
Karburátor který máš namontovaný (28H1-1) vytváří chudší směs než ostatní karburátory, může tedy být náchylnější k tomu, aby nedodal dostatek smesi po ohřevu motoru. To by mohlo být způsobeno také tím, že nemáš karbec dostatečně tepelně odizolován od bloku motoru, který ohřeje těleso karbecu a tím se odpaří benzín z Venturiho trabice. V podstatě tím vznikne nízká hladina a je chudá směs. Tento karbec je vybaven navíc odvzdušněním plovákové komory až za škrtící klapku (tedy do místa stálého podtlaku) a nedá se s ním nic kloudného udělat. Podobné potíže u těchto karbeců má mnoho jejich uživatelů, viz nedávná zdejší debata na toto téma. Zkontroluj příležitostně jestli máš opravdu správně dané těsnění na přírubě. Patří:tenký klingerit,bakelitová nebo později "úsporná" klingeritová silná podložka a zase tenký klingerit. Rovné dosedací plochy a dokonalé dotažení je samozřejmé.
Hoďa
29/5/2005 12:03:32
Pokuď jsi všecno skontroloval a vyměnil,tak by to melo být ok,ale jak píšeš tak není.Jěště skus pokuď más kladívka tak vyměn kabely od zapalování k cívkám.Mě se to taky stalo ,že se prodřely jak jsou připevněný u motoru a protáhlí skrz motor.Skus jěšte tohle.Možná to bude ok.Ať se daří.
Ivánek Profil uživatele
29/5/2005 09:49:58
Tak vám teda nevím, motor už jsem měl celý rozebraný, vše se zdálo OK, těsnění pod válci a pod hlavou jsou nová. Asi budu muset na zimu až odstavím trabiho pořádně polaborovat s motorem, když teda myslíte, že je příčina tam. Ale díky všem :-)
Vrbis Profil uživatele + foto
28/5/2005 21:31:46
To Ivanek: příčin může být několik ... netěsnost gufera na klice a přisávání flaešnýho vzduchu, vadné šoupátko, špatné těsnění pod hlavou nebo válcem ... malá nebo vůbec žádná komprese ... no prostě do motoru se asi stejně koukneš :))
Ivánek Profil uživatele
28/5/2005 08:34:37
Děkuji za radu, ale to pro mě není vysvětlení včem spočívá problém, prosím o konkrétnější vysvětlení. Díky :-)
zelo
28/5/2005 02:58:24
Vymen motor, urcite to stoji za to :-)
Ivánek Profil uživatele
27/5/2005 23:38:41
Ahojte všichni,mám problém u 601(motor 5B, přerušovač s kladívky,12V,karburátor 28HB 1-1,benzín ředím 1:40) s druhým válcem, který mi docela často vynechává. Několikrát jsem už seřizoval předstih, jednou i s odborníkem, který to dělá už 20 let. Po pár kilometrech auto cukne, zakouří se z výfuku, přestane pracovat druhý válec, auto ztratí výkon. Na svíčce druhého válce jsou černé saze a přestává házet jiskru, svíčka na prvním válci má barvu cihlouvou(podle V.Šlehofera pracuje správně). Druhý den jako když se nic nestalo auto pokračuje pár kilometrů opět v pohodě, ale po pár km zase to samé. Už jsem vyměnil komplet celou destičku přerušovačů,kabely od přeručovače k cívkám, cívky, svíčky, jediné kabely ke svíčkám jsem vyměnil až dnes, takže jsem neměl možnost auto dostatečně projet, ale ten starý kabel ke svíčkám taky el. oblouk udělal.Karburátor jsem už několikrát přehazoval-nemělo to vliv. Motor má komplet nová těsnění, ale závada stále stejná. Mám pocit, že se to stane vždy když se motor dostatečně prohřeje. Když mi někdo poradí budu moc rád. Předem děkuji
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: vynechává druhý válec

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist