1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

trabi nejede (41)
walkingtall
24/1/2006 17:40:40
Jojo, lidi, už je to měsíc a jezdí. Sice to mělo po tý opravě trošku jiný vlastnosti (myslím způsob jízdy, šlapání na plyn), ale je to OK. Jako zamlada :-) Akorát bych řek, že to možná trošku víc chlastá, ale to bude asi těma krutejma mrazama.
Ivosh Profil uživatele + foto
24/1/2006 07:24:21
> Nakonec jsem zjistil, ze byly svicky cerny jak uganďané, tak jsem je pekne
> odrbal ocelovym kartacem a Trabi zase frci jako blesk :-)))
 
Tady bych se urcite s timto vysledkem nespokojil. Svicky se nezasvini samy
od sebe (pokud teda neni chybna tepelna hodnota). Doporucuju patrat po
pricine, ktera se muze po case vyskytnout zase.
Brain
20/1/2006 22:50:11
No moc to nechapu, pri vysokych rychlostech nasaval mene falesneho vzduchu... motoru je snad jedno jakou se jede rychlosti ale zalezi mu na otackach ne? No to je jedno, hlavni je ze ti to zase jede. Me se stejna zavada stala nedavno. Ze dne na den to proste skoro prestalo jezdit, benzinu to zralo jak nejaky 5L. Nakonec jsem zjistil, ze byly svicky cerny jak uganďané, tak jsem je pekne odrbal ocelovym kartacem a Trabi zase frci jako blesk :-)))
walkingtall
8/12/2005 09:18:30
Tak doufám, že jsem přidal jeden typ na závadu, kdyby někdo měl podobné problémy jako já :-)
Mějte se a díky. Zdar
walkingtall
8/12/2005 09:17:30
Jo, to je ono.
Martin Židek
8/12/2005 09:07:43
Nejaky ten simering je mysleny tesneni na klikovce. Muzes se podivat zde:
[URL]
Ivosh Profil uživatele + foto
8/12/2005 07:39:52
Heureka, vyreseno. :-) Takze zapalovani to nebylo...
walkingtall
7/12/2005 19:32:34
Tak skutečně prý byl netěsný nějaký ten simering, kdy při vysokých rychlostech (nad 70) nasával vzduch, ale málo a tak se druhý válec chytal, kdežto při nízkých rychlostech nasával vzduchu daleko víc a druhý válec zůstával "mrtvý." Proto to vůbec nechtělo nabírat rychlosti a jet.
walkingtall
6/12/2005 17:24:42
to: RadimPRW
Ta vrstva je skutečně izolační, dnes mi to vysvětlil opravář. Nicméně stejně je zajímavé, že byla jen na jedné straně :-)
 
Pokud jde o problém, tak trabi je ještě v opravě (mimochodem, zároveň jsme odhalili vymlácené rameno a téměř prasklý klínový řemen :-( )
 
Prvotní diagnóza zní - zapalování, cívky, přerušovač a seřízení zapalování byly v podstatě v pořádku (pouze trochu rozladěné zapalování v tom přerušovači), klíčový však byl prý problém v simeringu někde u opístu nebo u válce (nerozumím tomu) - no prostě, když prej píst nasával směs, tak s tím nasával hodně moc vzduch a proto se jeden válec nechytal. Naskočil prý až ve vysokých rychlostech (70 a dále). Takže se jedná o nějakou netěsnost. Když to zjistím přesnějc, tak to sem dám vědět. Zatím zdar.
RadimPRW
5/12/2005 07:18:41
Chlapi, dival jsem se na fotku toho zadniho krytu motoru a chtel bych jen podotknout a pripadne nestastneho majitele uklidnit, ze ta silna vrstva neni jen napecenina oleje. Novejsi trabanty maji tento kryt nastrikany silnou izolacni - protihlukovou vrstvou nejakeho materialu.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/12/2005 09:09:08
Nemůžu si pomoct, stále bych to viděl na zapalování, podle toho, co tady píšeš. Je také docela běžné, že cívka v nízkých otáckách jiskru dává, ale ve vyšších začne vynechávat. Ten oprskanej plech může být jen důsledek toho, že vynechává válec. Jsem zvědav, co na to řekne opravář... :-)
walkingtall
3/12/2005 14:13:13
V pondělí jde do opravy. Přešrouboval jsem hlavu, těsnění bylo v pořádku. Sundal jsem výfuk. Všechno jsem znovu prošel a projel jsem to. Dělá to furt!
Jsem zoufalej, špinavej a nasr....
Dám vědět, až to opravář dá dokupy.
Zdar
walkingtall
3/12/2005 10:43:29
zapomněl jsem ten obrázek :-)
Přílohy:  051203_103423.jpg (122,7 kB)
walkingtall
3/12/2005 10:42:46
Tak jsme na to asi kápli. Sundal jsem zadní kryt motoru (posílám obrázek) a na něm je na straně jednoho válce neuvěřitelná "napečenina" z oleje či co. Ten válec a i hlava jsou celé zaolejované, zatímco druhý válec je zcela suchý. Taktéž plech.kryt po straně je od oleje a vše co je pod motorem je také od oleje.
Jedná se tedy pravděpodobně o prasklé těsnění anebo povolila hlava, že jo? Je to tak nějak?
A teď prosím ještě o jednu radu.
Můžu si to spravit sám? Kde seženu těsnění pod hlavu, případně nepomohl by nějaký ten tmel na motory? Vím, že něco takového existuje.
A mám se vůbec pokoušet o sundání hlavy? Už jsem to kdysi dělal na jiném motoru, ale nevím, jestli se do toho mám pouštět, abych něco nepodělal.
P.S. myslím (chci věřit), že hlava ani válec nejsou prasklé atd.
Díky.
Martin Židek
3/12/2005 08:46:38
Trabant chytne i na jeden valec. A celkem bezproblemu.
Pokud ti auto nechce jet a je vse OK, tak bych typoval na ucpany zadni vyfuk. Staci povolit a sundat stredovou trubku bud ze zadniho nebo predniho tlumice vyfuku a projet to. Pozor budeto hodne hlasite auto.
Pokud je auto hodne slite olejem tak mas netesnot "kalhot" na valci motoru. Kdyz sundas zadni kryt na motore a ten kryt bude od oleje tak mas praskle tesneni pod hlavou. Jeste to zjistis tak, ze kdyz bude nastartovany motor a ty das dlan ruky kde byl zadni kryt k jednotlivym valcum, v miste tesneni pro hlavu, pri zvysenych otackech ucitis sylnejsi tlak na ruku a mozna ji budes mit i spinavou. Obe dve poruchy vykazujou "psst, psst" zvuk pri nastartovanem motore.
Pokud ti zdecha motor na volnobech a je vse OK, tak to vypada na netesnot motoru.
Drtikol
3/12/2005 00:35:04
Možná zkus specifikovat poruchu trabantímu znalci Habrovi na brněnském webu ten by ti možná dokázal poradit v čem je přesně chyba.
walkingtall
2/12/2005 22:28:40
Začínám věřit tomu, že na vině bude asi netěsný motor. Já se na to ještě zítra mrknu, každopádně už mám domluvenou opravu. Až to bude hotový (spravený), tak dám vědět o co se jednalo, abysme v tom měli všichni jasno.
Díky za rady, všem.
Radim
2/12/2005 22:16:40
A nefouká ti to náhodou přes těsnění pod hlavou (když je celý motor od oleje)?? Já když měl fouký těsnění tak se tomu taky nechtělo do otáček a víc jak 80 jsem po rovině neudělal...
walkingtall
2/12/2005 13:33:48
Karbec jsem zatim nedemontoval, ale sytič vypadá, že funguje tak jak má. Z karbece nic neteče, takže jehla je snad OK.
Všim jsem si akorát další věci, jestli jsem to tady už nepsal - celej spodek auta, motor i převodovka jsou totálně zlitý od oleje. Někde něco teče!
Se bojím, jestli trabi už neklepe na nebeskou bránu.
Petr Vaverka Profil uživatele
2/12/2005 11:07:53
právě to , že ti to leze na ekonoměru do červeného ukazuje, že je závada v přívodu paliva. Jde tam moc benzínu: vytaženej sytič (mrkni i přímo na karbec ,jestli je opravdu zavřenej), a nebo visící jehlovej ventil,ale to bys poznal,že ti teče na zem benzín. Omrkni a dej vědět.
walkingtall
2/12/2005 10:24:27
Leda mě napadlo, že by sytič někde zůstával zaseklej a otevřenej.
Teď jsem to znovu projížděl a znovu to zkusím specifikovat:
1. Auto s vytaženým sitičem startuje perfektně, naskočí téměř okamžitě.
2. Šlapu na plyn a chci vyrazit jak raketa (jako vždycky), ale nejde to! Auto se líně valí. Rozjíždí se, ale hodně pomalu. Celkem to ale ještě jde.
3. Čím vyšších rychlostí dosahuju, tím pomalejší ale tento proces je. Zatímco z nuly na 20 to jde oproti normálu pomalu, stále ještě to jde. Ale ze 20 na 30 to jde ještě pomalejc a ze 40 na 50 to skoro vůbec nejde. Vytáhnu to na tu padesátku, ale trvá to půl minuty.
4. Z výfuku se za jízdy hulí normálně, pokud jde o fázi startu, řek bych, že se z výfuku hulí míň než normálně.
5. Otáčkoměr / spotřeba paliva - diody za celou dobu jízdy ukazují až do červeného.
6. Při snížení rychlosti pod dvacet anebo při vyřazení a ponechání neutrálu, auto chcípá.
 
walkingtall
2/12/2005 10:01:21
No, sytič povytaženej nemám, to zas ne.
Vy tvrdíte, že kdyby to mělo teoreticky jet na jeden válec, že by to vlastně ani nešlo nastartovat??
Nastartovat to jde totiž skutečně bez problémů.
Ještě mě napadlo, co třeba ucpaný výfuk?
Petr Vaverka Profil uživatele
1/12/2005 21:41:05
na jeden válec nastaruješ ale horkotěžko. cívku bych nekupoval-tou to nebude. a nemáš jako neznalej třeba povytaženej sytič? na málo plynu zdechá a do otáček se mu nechce...
walkingtall
1/12/2005 19:50:02
Tak jsem ted z dlouhé chvíle presrouboval a prebrousil vsechny kontakty na cívkách a vsechno znovu zkontroloval, ale nic jsem nenašel.
Položím otázku:
Je cívka vadná, lze-li auto nastartovat? Jinymi slovy, slo by auto nastartovat a jelo by (pravdepodobne) na jeden valec, kdyby byla vadna civka? Slo by vubec nastartovat? Ja jen abych nekupoval zbytecne novou civku.
walkingtall
1/12/2005 19:00:24
Mno, nejsem o nic moudrejsi nez vcera. Napadlo me, ze bych koupil nove civky a vymenil je. Ale je to vubec potreba, kdyz davaj svicky jiskru? Jak rikam, ja tomu nerozumim a opravar ma cas nejdriv v pondeli, tak jsem si rikal, ze bych treba zejtra zajel do mototechny a koupil civjky, kabely a tak....
Nevite, kolik muze stat takova nova civka?
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: trabi nejede

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist