1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Karburátor 28H1-1 (5)
Petr V.
20/5/2005 16:24:53
...tak to asi zůstanu u té 28HB2-9E. Tam si nastavím co chci ,aby to motoru šmakovalo. Chtělo by to tak nějakého známého,kterej má měřič CO a byl by ochotnej změřit kolik má ta 2-9 a podle ní pak zkusit nastavit a změřit tu H1-1. V srpnu jdu na emise,tak uvidím (jestli to budou chtít změřit a nenalepí známku bez změření).
Ivosh Profil uživatele + foto
20/5/2005 16:16:14
> max.bohatost pevně daná a dá se jenom víc ochudit
> a to právě nedělá mému motoru dobře.
 
No, právě, tak to myslím je. Když šroub max. zašroubuješ, je max. bohatá
směs. Pak se dá jen ochudit.
 
> Ještě mě vrtá hlavou ten Vrbisův předstih 1,6mm. Já mám 3mm.
 
On má ale snížené hlavy, to je něco jiného.
Petr V.
20/5/2005 16:10:33
Zkoušel jsem už všechno - šroub směsi běhu naprázdno (ten z boku u plyn.klapky) - tím se podle mě nastavuje obsah CO - takže vlastně bohatost směsi. Má být povolen asi o 3 otáčky. Já jej při pokusech povolil i o 6-7 a stále je to ještě špatné.Regulačním šroubem běhu naprázdno (ten nahoře) se nastavují otáčky motoru při běhu na volnoběh. Takže asi je tedy max.bohatost pevně daná a dá se jenom víc ochudit a to právě nedělá mému motoru dobře. Ještě mě vrtá hlavou ten Vrbisův předstih 1,6mm. Já mám 3mm. Ale už jsem s těch pokusů tak otráven,že se mi tam ta H1-1 nechce nasazovat. Mám jeden karbec na pokusy a 2 orig. nastavené a zaplombované a všechny zlobí.Taky mě napadlo jestli mi nepřisává motor někde vzduch, ale je nově poskládán a z obou stran zatěsněn kroužky.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/5/2005 15:07:50
> U té H1-1 jsem mohl obohacovat směšovákem jak chtěl,ale stále nestačilo.
 
Tak mne napadá -- pokud vím, H 1-1 nemá žádný šroub na obohacení směsi. :-)
Tos asi otáčel tím šroubkem na předběžnou volnoběžnou směs, ne? :-) Ten na
bohatost má minimální vliv, to bys asi musel vyměnit hlavní trysku.
Petr Vaverka
17/5/2005 10:12:44
Takže jsem si dovolil k tomuto tématu vytvořit nové vlákno, aby se nám to nepletlo k "měření spotřeby paliva". Doufám,že to nebude vadit.
 
A teď k té minianketě:
zapalování mám EBZU a nastaveny oba válce na 3mm. S 28H1-1 i 28HB2-9E. U té H1-1 jsem mohl obohacovat směšovákem jak chtěl,ale stále nestačilo. Pomohl jen maličko povytáhnout sytič. Kdyby alespoň ten šroub nebyl tak blbě umístěn. Vždy jsem měl při pokusech od výfuku popálené ruce.
 
Takže jak jste na tom vy ostatní, případně jak máte vše nastaveno - komu funguje jak má (karburátor samozřejmě) ((o
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Karburátor 28H1-1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist