přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vlákna??? (13) |
---|
habr 14/5/2005 11:06:58 | Opravdu, obhájit blbost je celkem snadné, stačí psát a nepřemýšlet nad hloubkou věci. Já to pochopitelně po sobě kontroloval před odesláním. Nejsmutnější je, že mi NIC nepřišlo divné ani nápadné, Já si totiž neuvědomil přehození číslic u průměru manžety a potom vše ostatní už bylo celkem logické, zvláště, když si pamatuji, že to zmenšení dělali právě pro snížení výkonu zad. brzd. Jinak je to samozřejmě zhovadilost a měl mne ten půlmilimetr trknout. | Ivosh  11/5/2005 11:24:23 | To Habr: Mně se na tom Tvém omylu stejně nejvíc líbí věta (cituji): "Pouhým půlmilimetrem na průměru se dostatečně zmenšil tlak na cm2..." Člověk když chce, tak dokáže obhájit i úplnou blbost. :-))) | habr 10/5/2005 20:53:43 | To Ivoš + Címoš> Nebudete tomu asi věřit, ale opravdu jsem pouze popřehazoval čísla. Nebyl to na Vás testík, to bych si nedovolil, jen jsem to psal ráno před odchodem do práce a po přečtení mi to sice bylo divné, že jim stačilo tak málo ku štěstí a klidněš jsem to dopsal, dokonce s poukazem na pouhých několik desetin mm, opravil překlepy (ne však to podstatné) a odeslal. Takže jak vidno, neošálil jsem Vás ale pobavuil. Ostatní informace již jsou pravdivé. | Ivosh  10/5/2005 07:55:00 | > Me to pripomina prohozene znaky... ;o)))
Asi. Podobnost více než náhodná. | Honza Cimr  10/5/2005 07:52:57 | Me to pripomina prohozene znaky... ;o))) H. | Ivosh  10/5/2005 07:50:05 | To Címoš: správná připomínka. Tak nějak to bude. Píšou to i německé zdroje. Tak, jak to píše Habr, by asi nebyl až takový problém tam manžetku dostat. :-) | Honza Cimr  10/5/2005 07:44:22 | Habr: Tak ted nevim, u Ivose jsem nasel razantnejsi zmenu prumeru a to z 19,05 na 15,87mm. Coz by se mi libilo daleko vic... ;o))) | habr 9/5/2005 18:52:58 | prasátka - výrobce původně dělal tuším průměr 19 mm a protože zadní kola měla větší než požadovaný brzdný účinek, museli přejít na menší průměr pístků. Ty 19mm byly s něčím unifikovaný, kdežto pozdější 18,57 jsou specifické pouze pro tento vůz. Pouhým půlmilimetrem na průměru se dostatečně zmenšil tlak na cm2 a snížil se účinek zadní brzdy ve prospěch brzdy přední, byl tehdy pouze jednookruhový válec. Přechodem na dva okruhy, kdy válec měl plnit pouze polovinu systému, bylo nutné zmenšit ale zdvojit průměr pístu hlavního válce. Vůz, který má stejně účinné brzdy p/z nebo zadní brzdy účinnější než přední, hůře brzdí ( není na brzděná kola přítlak ale naopak jsou odlehčována) a je náchylný ke smykům. Tolik z toho, co si pamatuji z různých doškolování techniků klubů a servisů. | Honza Cimr  9/5/2005 08:46:29 | dneska bych se i nechal... Jenze na obrazku to proste neni tak sileny rozdil viditelny a ani kdyz ho neporovnavas s jinym (v kazdy ruce jedno) tak to neni moc napadny... Proste te to nenapadne, az kdyz se snazis vymenit manzety, tak jsme koukali jak urvany ze stromu... | Ivosh  9/5/2005 08:33:33 | > Priste budu nejprve cist, pak se ptat... ;o)))
Nesil. Nikdo Te nebije. :-) A neverim, ze by ses nechal. :-)))
Ja ty sirsi prasata taky v zivote nevidel. Myslim, ze se to zacalo montovat ihned se zavedenim duplexu, protoze mysleli, ze brzdna sila bude potreba vetsi. No a asi pak zjistili, ze to neni pravda. Ale to jsou jen moje dohady.
Ty vetsi valecky jsou tusim zobrazeny i v KND 1968.
IJ | Honza Cimr  9/5/2005 08:27:34 | tak uz jsem se zorientoval s tim "prasatkem"... Netlucte me, nekamenujte... Priste budu nejprve cist, pak se ptat... ;o))) | Ivosh  9/5/2005 08:23:27 | > Ono to bude do vice vlaken, takze do toho...
Mezi nami -- to neni dobry napad. :-( Chudaci lidi, co ctou po vlaknech, ty odpovedi nedohledaji.
> tekoucimu zadnimu prasatku na kombi z r.1967. Stacilo by asi > pregumickovat, > jenze vnitrni prumer valecku i pistky byly VETSI... Ja na to ziral jak na > kulovy blesk... Je to mozny? Nebo kdysi kdesi probehla vymena za cosi jen > podobneho originalu?
Myslis duplexy? Pokud ano, zadni valecky mely opravdu prechodne (velmi kratkou dobu) vetsi prumer. Viz databaze vyvoje.
IJ | Honza Cimr  9/5/2005 08:14:24 | Ono to bude do vice vlaken, takze do toho...
- Razeni: i ja souhlasim s Vladou a Ivosem, FUJ... Ted se ale musim priznat, ze jednu takovou FUJ prevodovku mam v aute a jsem z ni hodne nestastnej... Proste ta zavarena volnobvezka chybi, kdo si na ni jednou zvykl, tezko odvyka...
- měření spotřeby paliva: ??? Ted se ale taky priznej, ze tahas elektriku na vsechno, a nepouzivas original svazek, protoze pak mas samozrejme pravdu. "Signalove" vodice jsou tri, v konektoru je jich zapojenych celkem pet (tusim, ze bych pridal zem a +)... Jinak doporucim Vrbise, ma to v maliku...
- Zadni ramena: Tak jsem to vsechno zmeril (nic moc presne), ale dokonce i podrobne prozkoumal a nafotil (jen co se ke me fotky dostanou, hned je sem soupnu)... Ramena jsou skoro stejne rozmerove i tvarove, lisi se drzakem tlumice a absenci plosky pro "gumovy spunt" pod listove pero. Dalsi velky rozdil je ale v uchyceni ramen... Nic rozmerove vyznamneho, zrejme jen tvarem... Ale zaroven jsem lehnul pod sve auto a zkontroloval tvar ramene a viditelne ohnute nebo spatne uchycene neni... Ja uz teda opravdu nevim... No ale uz toho nebudu pitvat, chystam si cely novy, tak to snad tu chvili jeste vydrzi...
- zadni prasatka: Jeste jsem se v sobotu vecer nachomytl k problematickemu - tekoucimu zadnimu prasatku na kombi z r.1967. Stacilo by asi pregumickovat, jenze vnitrni prumer valecku i pistky byly VETSI... Ja na to ziral jak na kulovy blesk... Je to mozny? Nebo kdysi kdesi probehla vymena za cosi jen podobneho originalu? |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|