1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Řazení (26)
Myslivec
14/6/2011 21:32:28
Co se týče ohybu konce pod volantem, existují dvě provedení- starší a novější. Na fotkách je to správně. Přesněji to bude zde v sekci "databáze vývoje"
Ivosh Profil uživatele + foto
13/6/2011 21:26:11
To Jozef: Já mám na 600 páku rovnou hladkou. Řekl bych, že ohyb i zářezy jsou dílem opotřebení.
Jozef
13/6/2011 19:22:18
Dalšie foto
Přílohy:  100_0685.jpg (2,8 MB)
Jozef
13/6/2011 19:19:55
foto páky 600 a 601
Přílohy:  100_0684.jpg (2,6 MB)
Jozef
12/6/2011 19:57:07
Zdravím dnes som zo svojej 600vky vybral radiacu páku ale pri provnavani s pákou zo 601 som zisitil že ma mierne odlišný tvar a a na konci paky dierku, preto by som sa chcel vedieť či tak ma byť orginal alebo už sa postupom času mierne poohybala? (Zajtra to skúsim odoftiť)
Pavel JHB Profil uživatele
18/11/2007 18:52:47
Neni mozne, jina pricina neexistuje!! Pokud mas radne namazane klouby u kol
i u prevodovky a nemas zatuhly/s obrovskou vuli svislaky tak to opravdu
nemuze skubat.
ambra Profil uživatele
18/11/2007 11:14:38
Vážení, vše jsem provedl dle vašich rad, ale kmitání volantu je stále stejné. Neznáte jinou příčinu?
majatrabi Profil uživatele
6/11/2007 11:39:58
TO Jaroslav Kamrla: Závadu hledej v hnacím kloubu (homokloubech-dvoj kámen). Pravdě podobně vnitřek hnacího kloubu je suchý a kolem dokola se udělal vazelinový obal. Sundej manžety vnější (strana kola)na obou stranách a podívej se jak vypadají klouby. Opucuj namaž tukem LV2-3.
HaD
6/11/2007 10:49:31
Tipoval bych to na nenamazané hnací klouby a "kameny" v převodovce. Stáhni manžety na poloosách a koukni, kolik je v kloubech vazelíny. V kloubech (u kol) má být skoro plný "domeček" kloubu, do převodovky (na "kameny") přijde asi na 2 prsty vazelíny. Vazelína se nedává do manžety, ale na pracovní části! Nejvhodnější samozdřejmě je vytáhnout poloosy, doplnit vazelínu a namontovat zpět, ale v tomto počasí to není zrovna nejpříjemnější práce... Vazelínu použij LV 2-3 (bílá), rozhodně ne grafitovou nebo červenou Neomu ze 100letých zásob!
Jaroslav Kamrla Profil uživatele
6/11/2007 08:07:58
Mám problém s řízením. GEOMETRIE PŘEDNÍ NÁPRAVY V POŘÁDKU. Avšak při rozjezdu a další jízdě hodně škube s volantem, ale jen když je v záběru. Na 1 rych.st.škube volant hodně, po přeřazení až na 4 př.stupeň se to skoro ulikidní, ale stále je znát mírné škubání s volantem. Při jízdě bez zařazeného převodového stupně je vše v pořádku. Prosím o radu.
striko
3/7/2006 18:58:05
K trabiku sa dostanem az v piatok, ale toto som si presne myslel a dufam, ze to bude v nejakom silenbloku a zaroven dufam, ze nebude odlomeny drziak... Vdaka za rychlu reakciu.
Inak, ked som to chcel dokladne prezret, jeden kamos ma presviedcal, ze to urcite nebude v tom, tak verim, ze nemal pravdu :)
Pavel JHB Profil uživatele
3/7/2006 16:48:13
striko> nevyskakuje ti nahodou pri prudsim rozjezdu zpatecka? Poprvne jsem
na to nemohl prijit, ted uz chodim temer najisto :-)) Byva povoleny nebo
vypadly sroub silentbloku prevodovky nebo dokonce i ulomeny drzak. Tezko se
to poznava, protoze tam neni videt, lepsi je vzit za motor.
Ivosh Profil uživatele + foto
3/7/2006 12:32:54
Pokud se pri tom soucasne ozyvaji rany z motoroveho prostoru, mohl by to byt
uvolneny nektery silentblok na motoru nebo spis prevodovce. Pokud ne, tipl
bych spis, ze nejsou dostatecne mazane homokineticke klouby, nebo maji
velkou vuli. Nebo mas tripod?
striko
3/7/2006 11:36:17
Cafte, neviem ci som na spravnom vlakne... Mam takyto problemik, ktory sa casom asi zhorsuje: Ked idem do vyssich otacok (na dvojke a trojke sa to prejavuje najviac) strasne mi zacne skakat motor (trasie volant a paku radenia). Na stvorke sa to ukludni a ide rovnomerne...?!
Vdaka
laaaci Profil uživatele + foto
14/3/2006 21:59:10
Ked uz sa tu bavite o prevodovkach,chcel by som sa spytat na analyzu jednej ktoru som pred 3 mesiacmi radsej vymenil.Pri pridavni plynu dost rachotila riadiaca paaka,myslim take trasenie a pri radeni do dvojky to skriipe.Moja analyza - loziska a synchrony k tomu.Maam pracdu?Alebo to je este nejaka ina vec v prevodovke?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
14/3/2006 21:22:22
Mal som podobny problem a ako pisal Habr, stvorka mi isla zaradit len pri teplom motore, pri studenom velmi tazko (pre teplom motore a zaradenej stvorke volnobezka fungovala uplne normalne)...riesil som to tak, ze som 4ku radil s "medziplynom", vtedy som ju bez problemov zaradil aj na studenom motore :)
Mikuš TN
14/3/2006 20:52:13
A ešte by som doplnil pred mazaním očistiť od starej vazelínky
Honza Cimr Profil uživatele + foto
14/3/2006 19:28:46
Prosim, neber to jako rejpani, ale to neni zavada, ktera se stane
nahle... To te neprastilo do oci, ze ti dole chybi polovina fofrklacku?
chce to mazat, mazat a zase mazat, jinak se AL klacek prosoupe az do
pruhledna...
walkingtall
14/3/2006 19:22:16
Jenom malý popis mé dnešní závady:
Chtěl jsem zařadit dvojku a zničehonic mně při tom málem celá páka ulítla zcela volně tím směrem, co jsem řadil. Stejně tak všechny převody od té chvíle začly jít extrémně volně. Tak jsem zastavil a otevřel kapotu a ejhle, posledních 10 cm řadící páky co je v tom očku nad převodovkou, tak to bylo celý urvaný. Po bližší prohlídce jsem zjistil, že těch 10 cm je neuvěřitelně pomordovaných a olámaných a skoro bych řek, jakoby okousaných od myší.
Jet a řadit s tím šlo, ale tím, že páka nebyla dole zafixovaná v tom očku, tak neuvěřitelně lítala do všech stran.
Už to je vyměněný.
Zažil jste někdo něco podobného?
P.S.:Doporučuju všem tento konec páky (včetně toho očka) zkontrolovat, protože na tom můžete být podobně a přitom to nemusí být na první pohled vůbec patrné.
Zdar
habr
10/5/2005 05:29:02
Vše nasvědčuje, že je to volnoběžkou. Je ještě jedna rada, jak oddálit skutečně nutnou rozborku převodovky asi o půl roku, obvykle do zimy. Předpokládám, že po ohřátí převodovky se ti 4. rychlost podaří zařadit a volnoběžka zabere a za studena to nejde. Pak se dá vypustit olej, převodovku opravdu můžeš vypláchnout naftou, a zpět nalej řídký olej. Dělává se to tak, že se použije 2/3 oleje PP-80 a 1/3 nafty. Přesněji litr oleje a půllitr nafty. Protože je to nouzové řešení, můžeš použít i slitý vršek původního oleje, pokud ještě olejem je. Je-li to již mazut, nebo cosi podobného, raději dej olej nový, protože v hnané hřídeli jsou malé kanálky a ty se rády ucpou. Taktéž volnoběžka je mazaná pomocí kapilár. Tato "zoufalcova směs" oleje a nafty ti pomůže využít volnoběžku většinou do zimy, pak je olej ztuhlý a nepomůže už nic. Kolegové tě ale neupozornili na velkou finanční a vědomostní náročnost této opravy. Z mých zkušeností: laik ji vetšinou nezvládne kvalitně udělat, a většinou i finanční náklady odradí od opravy. V poslední době se spíše montuje jiná "asi dobrá" převodovka. Zavaření volnoběžky také nedoporučuji, je to skoro stejně náročné a nákladné jako regulérní oprava a navíc to podstatně zvedne spotřebu - takže raději ne!
Tomáš Novák Profil uživatele
10/5/2005 01:48:12
To Pavel: Zařadim a je to jako při neutrálu, po opakovaném řezení to většinou naskočí, takže nejprve zkusim ten olej a uvidim,co dál. Dík za rady.
Pavel JHB Profil uživatele
7/5/2005 18:39:27
Jeste jedna pripominka - nejde zaradit, nebo ji zaradis, ale je to porad
"jako" v neutralu? Pokud nejde zaradit, byva to prasklym drzakem prevodovky.
Pri teto zavade jeste vyskoci zpatecka pri prudsim rozjezdu. Pokud je to
druha varianta, tak je idealni vypustit olej, naplnit temer plnou prevodovku
naftou, par metru projet, vypustit, nechat vykapat a dat novej olej. Nekdy
byva misto oleje neskutecna hmota.
Tomáš Novák
7/5/2005 17:30:49
Díky moc,mrknu na to a snad se to nejako podaří. Asi ji spíš teda vyměnim.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/5/2005 14:48:54
Výměna oleje může v mnoha případech pomoci, ale vždy je to jen krátkodobá pomoc, válečky už i tak bývají vychozené. Strýc např. volil řešení, že volnoběžku rozebral, vyčistil a sestavil, vše fungovalo OK. Nicméně i to je krátkozraké a strýc na to za půl roku přišel: problém se vrátil. Jediné rozumné řešení je demontáž převodovky, rozebrání, vyjmutí hnaného (hnacího?, teď nevim) a výměna volnoběžky za novou.
Zavaření? Souhlasím s Vláďou: FUJ. :-)
VlaVla Profil uživatele + foto
7/5/2005 14:30:38
Nejčastejší problém bývá s volnoběžkou. Jako první si zkontroluj, prípadně vyměň, olej v převodovce. Jestli to nepomůže, tak se musí převodovka rozebrat a volnobežka buď vyměnit, nebo vyřadit z provozu, obvykle zavařením (fuj).
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Řazení

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist