1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Topeni Sirokko (36)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
22/2/2006 23:25:04
Myslim ze niekto ti ho urcite preda za par korun ako ND zo starsieho auta.
VlaVla Profil uživatele + foto
22/2/2006 14:29:42
Tak jsem mluvil s kamarádem a prý z Favorita by šlo až z těch posledních typů r.v. 1994 a novější, tedy v podstatě Felicia. Cena nového je ale cca 4-5 tisíc :-(
 
S experimentováním s glycerinem končím. Včera jsem si s tím hrál a jediný výsledek je, že při pokojové teplotě to běhá dobře, když jsem čerpadlo vystrčil na hodinu za okno, tak už se to nerozběhlo. Takže teplo z bufíka bude až se oteplí :-)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
22/2/2006 11:47:09
Videl som to v jednom aute - original bufik, originalna nadrzka, cerpadlo z Favoritu. Fungovalo to.
VlaVla Profil uživatele + foto
21/2/2006 23:41:49
Můžeš být prosím konkrétní. Z jakého auta a nejlépe kolik stojí? Je to na auto pro denní ježdění, takže na originalitě nezáleží
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
21/2/2006 19:50:02
Mozes pouzit aj cerpadlo z ineho auta (napr. benzinove), ale to asi v ramci originality nechces, ze?
VlaVla Profil uživatele + foto
21/2/2006 14:58:42
Potřebuji poradit.
Namontoval jsem si tohle topení, ale nejde čerpadlo. Důvod je zřejmě ztuhlá membrána. Co mně k tomu vede?
Když je bez krytu, tak šlapalo. Když jsem membránu namazal krémem, tak šlapalo i zavřené. Ráno jsem je tedy namontoval a dojel do práce, teď už se zase nehýbe. Myslí, že benzín tu membránu zase odmastil a pak v chladu ztuhla.
Co se s tím dá dělat? Může pomoct glycerín? Dá se nějak vyměnit za membránu z Wartburga, která je stejná, ale nemá dlouhé táhlo?
majatrabi Profil uživatele
27/10/2005 08:18:19
Jenom pokus jestli to funguje.
Omlouvam se.
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 17:30:36
Na te prvni fotce, zdalo se mi, ... Asi omyl.
 
Nasel jsem foto, jak to vypadalo na mem byvalem bledemodrakovi. Druha fotka
je nekde stazena kdysi davno ze stranek O. Hilgera (myslim, ze se tak nejak
jmenoval).
Přílohy:  deluxe-04-bufik.jpg (111,8 kB)  topeniu2.jpg (133,4 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 16:23:43
Vidis spatne :-)) Neni :-)) (opravdu)
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 16:21:22
To Pavel: Vidim dobre? Zda se mi, ze uprostred je odvzdusnivaci dirka...
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 16:15:13
Aha. Uz si rozumime. Ja nepochopil, ze je to Petrovo. :-)
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 16:12:03
Takto to mam ja - trosku to klame pri prohlidnuti to snad bude jasny. Savice
je obtocena pod civkama a vede na spodni fifo na nadrzce. Nic jsem s tim
nevymyslel je to origos montaz made in DDR. Akorat to nemam tak pekne cisty
jako VlaVla :-(
Přílohy:  pa250107.jpg (66,3 kB)  pa250109.jpg (51,9 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 16:07:19
>Manualu existuje
> vic, ale urcite tam neni "pokus/omyl".
Spatne pochopeno, je to tam tak, ze se zakrouti/vyzkousi atd.... Pritom
nastaveni jez zcela empiricke.
VlaVla Profil uživatele + foto
26/10/2005 16:07:05
Teď jsem z toho zmatený. To víčko co jsem sem dal já, je z auta Petra Vaverky. Že to originální vypadá jinak, je jasné. Já chtěl ukázat, že to Petrovo je nepůvodní. Co jsi myslel ty Ivoši???
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 16:01:55
Nene, to vicko je uplne jine. Zkusim najit foto.
Barky
26/10/2005 16:01:08
tohle je ale nejlepší wíčko kucí...
Přílohy:  acidwarp.exe (64,5 kB)
Barky
26/10/2005 15:58:39
Dyt to ja jasny...klasicky skodovacky víčko, ma to jak spartak, tak stejsna co octavka atd.!!!
VlaVla Profil uživatele + foto
26/10/2005 15:50:18
Prijde mne stejne jako tohle vicko na Spartaku.
Přílohy:  spartak.jpg (245,0 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
26/10/2005 15:48:43
To máte na mysli tohle víčko, co je v příloze? Nemůžu se zbavit dojmu, že jsem ho už viděl na vozech značky Škoda.
Přílohy:  bufik.jpg (69,2 kB)
Petr Vaverka Profil uživatele
26/10/2005 15:22:30
To Pavel JHB: to štelování směšováku určitě popiš. Než jsem na to totiž přišel(s tím odvětráním),tak jsem to stihl rozhrabat. Zatím jsem to nastavil takhle: sundal jsem větrák,udělal jsem ze silnějšího průhledného igelitu rukáv a ten nasadil mezi bufika a ten větrák. Malým šroubováčkem jsem igelit propíchl a za provozu jsem šteloval podle "hučení" spalování na nejsilnější zvuk a aby to nezhaslo. Bez toho rukávu to vždycky nechat dohořet a pak zas kousek poštelovat... - to by bylo na ojebání. Koncák mám seřízen. Ten vím co má dělat a jak seřídit.
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 15:18:32
Ajta. Takze vic druhu. Toz fotky, kdo muzete... :-)
Petr Vaverka Profil uživatele
26/10/2005 15:15:52
Určitě mám na hrdle nádržky jen přívod a vývod. A na víčku nic. Leda že by to nebylo origo víčko. Mám fotku na trabi.me
Ivosh Profil uživatele + foto
26/10/2005 15:10:51
> Mikrospinac nema na topeni vliv!
 
Na vykon samozrejme ne. Jak popisujes -- ma vliv na odstaveni zhavky. Ale
nekdo Ti rekne, ze mu to netopi a pak zjistis, ze nema serizeny mikrospinac.
 
> jak je to vice mene popisovano v manualu
 
Neni. V manualu je to popisovano plusminus jak rikas ty. Manualu existuje
vic, ale urcite tam neni "pokus/omyl".
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 15:05:33
Vyfotim....
Pavel JHB Profil uživatele
26/10/2005 15:03:25
Ivos> stelovani brzy popisu... Topil mi spickove moc let predloni se
roznemohl a huci jen tak "jako" a vychazi z nej vzduch max 30st. Vycistil
jsem vsechno, nejde to. Tim jsem v koncich a musim zacit laborovat.
Mikrospinac nema na topeni vliv!!!! Urcuje vypnuti zhavky pri zapaleni a
vyfoukani po vypnuti. Spravne nastaveni neni treba delat metodou pokus/omyl
jak je to vice mene popisovano v manualu ale takto: kroutime (na
studenem!!!!!) topeni tak dlouho, az cvakne spinac, potom opatrne
povolujeme, az cvakne znova + pridame 0.25-0.5 otocky. Dotahneme kontramatku
a je hotovo. Upozornuji, ze to neni z me hlavy, ale takto mi to doporucil
jeden spickovej autoelektrikar + zaroven predvedl, kdyz jsem rozchazel
topeni. Udajne se to takto serizuje na vsech topenich.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Topeni Sirokko

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist