1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

zadny zaves kolesa (10)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/7/2005 20:54:27
Chlapi, mam jeden problem. Od kupi mojho kombika som sa zatial zadnych ramien nechytal. Chcem ich vsak prezriet a trochu porobit, vymenit loziska a pod. Trapi ma len jedna vec - ako mam dat dole uchyt tlmicu na ramene, ak bude prilis prehrdzaveny? Co ak zlomim srob? Co potom? Mam vzadu struny. Poznam par ludi, co maju listove pero a po zlomeni uchytu tam nedali tlmic a jazdia bez neho. Poradte ako to mam co najsetrnejsie dat dolu aby som neposkodil zavit a nezalomil srob. Ak ak by sa predsa zalomil, poradte co potom....dik
habr
30/4/2005 00:15:15
Podle mých zkušeností nejlépe pomůže, když najdeš v dutinách pod zadním sedadlem ten otvor, ve kterém je šroub co nejde povolit. On nejde hlavně proto, že je v dolíku do kterého padá nepořádek a stéká tam voda. Tento dolík vyčisti (co nejlépe) a nalej do něj trochu petroleje, nebo WD nebo postačí i červená!!! brzdová kapalina či nafta. Petrolej je nejlepší a nafta nejhorší z uvedených kapalin. Nejlépe druhý den nasaď na vyčnívající šroub v dolíku matici a pokus se pomocí matice protáhnout co nejvíce závit ( to proto, aby se ti později nezadřel, až půjde ven). Po tomto úkonu se můžeš pokusit povolit šroub ze spodu vozu. Jestliže se ti podaří s ním pohnout, tak jej nevyndávej najednou, ale napřed jej pořádně uvolni střídavým dotažením a povolením třeba jen o 1/4 otáčky. Teprve až se bude volněji hýbat, tak můžeš šroub vytočit celý, ale já i tak raději po několika otáčkách zase koussek utáhnu a potom dál povoluji. Pokud tento šroub utrhneš, tak jej vrtej ze vnitř vozu ven s předvrtáním malým vrtákem (4-5mm abys nepoškodil velkým vrtákem závit). Pokud poškodíš závit, tak otvor provrtej vrtákem 12,5mm a do otvoru použij nový šroub z předního listového pera (ten co drží pero k rámu) a dej ho zevnitř ven, matice bude zvenčí. Starý i nový šroub jsou pevnostní, bude se špatně vrtat a matice by měla být také pevnostní, pokud nemáš (ale na listovým peru jsou!) dej obyčejnou a vždy raději s kontramaticí. Pokud bude šroub dlouhý, můžeš jej po dotažení zkrátit flexkou.
Mikuš TN
28/4/2005 21:58:03
V dnešnej dobe keď sú príklepky nastaviť na nej len sekanie oprieť o šrob nejaký zlomený sekač alebo vrtták zabrúsený troška do polguľata a opakovane pustiť na 5sekúnd príklepku, postriekať spayom s molykou toto opakovať. Šrob sa snažiť najskôr troška pritiahnuť a potom povoliť. /kedysi som po šrobe mlatil medenným kladivom aj teraz sa tak dá/Po očistení šrobu ho treba natrieť namočiť do čierneho rezistinu a dotiahnuť a garantujem že ani vnuci našich vnukov nebudú mať už problém ten šrob povoliť
laaaci KE Sk
26/4/2005 18:52:09
Ja som mal ten isty problem z ramenom.Jedna sruba mi povolila a druha sa jednoducho odtrhla.Tu odtrhnutu som vyriesil tak ze som trosku s flexou zo spodu urobil zarez a vytiahol ju s dvomi maticami z vnutra vozidla.Doporucujem tiez najprv skusit zatiahnut a tak to skusit povolovat.Prajem hlavne vela trpezlivosti.P.S. Teraz som nedavno kupil trabanta, ktory mal zo vnutra vozidla tieto sruby v olejovom kupeli a islo to lavou zadnou.Mozem to len doporucit.
HaD
24/4/2005 10:40:19
Občas se doporučuje po celý týden, každý den prokapávat WDčkem nebo něčím takovým, než ukroutit šroub...
Libor
24/4/2005 10:10:31
Doporučuji pořádně navlhčit Coca-Colou.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
23/4/2005 21:12:57
Uffff....ako tak pozeram na tu foto, bude to asi trosku problematicke....:)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
23/4/2005 21:10:48
Presne tento problem som mal aj ja. A vies ako som to povolil? Zobral som si taky krizovy nastroj na povolovanie kolies (ten co ma na kazdom konci inu velkost orecha), neviem ako sa tomu odborne hovori. Na jeden koniec som si navaril kvalitny 17 a na dalsi 19 orech a s tymto to povolujem aj dotahujem. Bez problemov...a to nemam ani jamu :) A nezabudni to poriadne nastriekat nejakym WD-ckom, odhrdzovacim a pod.
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
23/4/2005 15:53:57
Doporučoval bych to očistit drátěným kartáčem a zakápnou nějakým WDčkem (nebo MDčkem). Chvíli nechat působit a pak zkusit povolit. Já mám na takovéto věci speciální 2m páku se čtyřkranem na "ořech". Chce to mít ale pořádný "ořech". Zatím se mi nestalo, abych něco nepovolil...
sefco
23/4/2005 15:32:26
dobry den majstri od Trabiho....vlastnim tiez jedneho krasavca T601 kombika, som z nim spokojny, zvykol som si nanho, ale dnes ma prekvapil...zadne kolesa mi zacalo z vonkajsej strany dost hltat tak som ho prezrel v montaznej jame a tam som nasiel problem-mam potrhany lavy zadny zaves kolesa no a potrebujem poradit ako povolit tie prehrdzavene sruby aby som tam mohol namontovat novy zaves kolesa (skusal som to 19kou golou z predlzenou rukovetou-marne)...kazd rada mi pomoze sa pohnud dalej z mojim problemom.....sefco z trebisova.
Přílohy:  obrazok(1).jpg (53,3 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: zadny zaves kolesa

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist