1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Brzdy (64)
Stanislav Vysloužil Profil uživatele
18/11/2010 09:26:46
Horní a dolní váleček je stejný, rozdíl mezi pravým a levým je sešikmené zafrézování drážky pro oporu čelisti, ta se má zužovat směrem k obvodu štítu a tím pomáhá k lepšímu přítlaku čelisti. Pravý váleček má pro označení zafrézovanou plošku v prostoru, kde se opírá druhá čelist. Takže tyto pravé válečky se montují na pravé kolo, pozor uchycení válečku je totožné i s levým.
daniel
16/11/2010 19:24:44
chtel sem se zeptat jaky je rozdil mezi levym prednim a pravym prednim brzd. valeckem a jestli kdyz se to zplete jestli pasuje pravy predni valecek na levy predni kolo .jeste jedna vec horni a dolni brzd.valecky na predni naprave jsou stejne nebo je kazdy jiny.s pozdravem daniel.
Michal
31/7/2009 16:27:06
Diky!
Pavel JHB Profil uživatele
31/7/2009 11:17:55
Habr> pokud by byla moznost, dal bych spinac z Avie. Je shodny s nemeckym,
ale je podstatne spolehlivejsi a hlavne spina pri nizsim tlaku.
habr Profil uživatele
31/7/2009 00:45:56
Na konci hlavního brzdového válce je rozvodka potrubí (jedno i dvouokruhová podle provedení) která je k hl. válci přišroubována dutým šroubem a do tohoto šroubu je vmontován brzdový spínač. Při jeho výměně se při troše opatrnosti nemusí brzdy odvzdušnit, ale musí se vyšroubovat pouze samotný spínač a nesmí se sešlapovat pedál brzdy dokud není spínač opět na svém místě. Spínač dát stejný!! Pokud se použije spínač z jiného auta, které má brzdový posilovač, tak se světla budou rozsvěcet až když bude vůz již dávno brzdit.
Michal
30/7/2009 19:56:07
Omlouvám se, spínač brzdových světel
Michal
29/7/2009 18:38:19
Chtěl bych se zeptat, kde je na trabantu přesně umístěn snímač brždění, predem dekuji za odpoved.
Ivosh Profil uživatele + foto
2/6/2009 13:32:33
Ano, v tomto ohledu s Tebou plně souhlasím. Chtěl jsem vlastně říct, že se mi ten odkaz nezdál "k ničemu". To, co popisuješ, že bys tam rád viděl, považuji v dnešní době za zázrak, proto mne to moc z míry nevyvedlo, když jsme to tam nenašel. :-)
Ivosh Profil uživatele + foto
2/6/2009 13:32:27
Ano, v tomto ohledu s Tebou plně souhlasím. Chtěl jsem vlastně říct, že se mi ten odkaz nezdál "k ničemu". To, co popisuješ, že bys tam rád viděl, považuji v dnešní době za zázrak, proto mne to moc z míry nevyvedlo, když jsme to tam nenašel. :-)
habr Profil uživatele
2/6/2009 13:23:30
Asi jsem větu "co nenakoupíte jinde, hledejte u nás" pochopil špatně. Je to internetový obchod, člověk není odborníkem na opravy Trabanta, ale rád by si koupil díly na opravu brzd. Takže bych čekal, že v takové prodejně naskládám do košíku trubičky a hadice, manžetky, samostavy a čelisti, oni to zabalí a já dobírkou zaplatím. Na jejich stránkách jsem našel ve všech sekcích ze všech možných součástí pouze jednu jedinou čelist a to jen jediný kus. To mne u e-schopu dost vyvedlo z míry, proto jsem reagoval. To, že něco dokážou vyrobit je hezké, ale já chci origál díly které jinde na trhu jsou, tedy existují. Takže bych jejich výše uvedené reklamní heslo doplnil dovětkem "hledat u nás můžete, nalézt nemusíte, a máte to zadarmo".
 
A úplně nejvíc mne štve, když si někdo dělá reklamu na níž neříká pravdu. Nebo Ivoši souhlasíš s umístěním reklamy "Díly na brzdy najdete na www........cz" když tam žádné nejsou?
Ivosh Profil uživatele + foto
2/6/2009 12:37:22
Nemyslím. Psal jsem jim, zda jsou schopni vyrobit repliku hadic a trubek centrálního mazání na W311 a dostal jsem kladnou odpověď.
habr Profil uživatele
2/6/2009 12:33:32
pokusil jsem se vyhledat v e-schopu předešlého inzerátu brzdové hadice na Trabanta a výsledek nula, pak brzdové čelisti na typ 601 a výsledek - pouze 1 kus zadní s pákou bez rozlišení zda jde o pravou nebo levou. Asi neumím hledat nebo takový odkaz je k ničemu.
J.B.
1/6/2009 16:58:04
Díly na brzdy najdete na www.bekas.cz
Ivosh Profil uživatele + foto
16/9/2008 14:24:47
Jestli pasuje váleček, to nevím. Ale pokud by i nakrásně pasoval, pak staré simplex pakny + štíty mají jiné sežizování vůle, než nový zadní simplex. A staré simplex pakny nemají zobáček do válečku, jako novější simplex. Tedy bez úprav to určitě nepůjde.
Ivosh Profil uživatele + foto
9/12/2007 22:47:10
Ještě mne napadá jedna možnost: nezkosené náběžné hrany obložení paken. I to jsi kontroloval?
Hoda Profil uživatele
3/3/2007 23:00:47
Neni tam nikde,žádný spínaš ani v bubnu ani u ručky.je to v nádobce brzd kapaliny když poklesne hladina rozvitíse kontrolka.:--))
majatrabi Profil uživatele
3/3/2007 22:39:23
TO zed: Nemám sice Trabanta 1.1 ale pokud mohu soudit že všechny auta jsou skoro stejná tak hledej spínač u ruční brzdy.
macleod Profil uživatele + foto
2/3/2007 20:50:22
:-)))) 7 let jsem jezdil trabanatem, najezdil jsem 50 000 km a jedinné kontrolky, které mně kdy fungovaly byly blikny a dálkové světlo :-))) V noci a potmě jsem samozřejmě ani nepoznal, kde mám tachák.
zed
1/3/2007 19:06:48
Ahoj vsem, mam Trabanta 1,1 a mam problem s rucni brzdou. Kdyz je zatazena tak mi nesviti kontrolni cervene svetylko na pristrojovce. Mrknul jsem se jestli neni praskla zarovka a samozrejme neni. Co s tim ? Nevite nekdo kde je ulozen spinac zatazeny rucni brzdy? Je nekde v bubnu (v jakym levym nebo pravym). prosim poradte
 
Diky Jirka
Pavel JHB Profil uživatele
4/2/2007 10:54:02
Vašek D> Moznosti je mnoho, S1203, S100, S1000, Avia ..... Proste libovolnej
spinac PAL.
Eda Profil uživatele
3/2/2007 19:52:29
Zřejmě ti zůstaval tlak v brzdách, asi malá, nebo žádná vůle na pedálu. Nikdy se spinačí nebyl problém - nejčastější závady a nutnost měnit za nový : 1.ulomený kontakt, 2. nespíná. Další závady jsem neměl.
Ptak1
3/2/2007 19:47:03
Mam spinac ze 120, ten co je na nozni brzdu, mam ho pridelanej na tom vejiri co je pod vyvodem tepleho vzduchu. A pruzinou pridelanej na pedal. Funguje to docela dobre. A duvod proc jsem to predelal byl, ze puvodni trabanti ac novej se nevypinal, kdyz jsem prestal brzdit, svetla svitila dal. Nevim cim to bylo.
Eda Profil uživatele
3/2/2007 19:05:23
škoda jako 1203
Vašek D.
3/2/2007 18:00:16
Škodováckej...? Jakej? Stodvacítka spíná brzdy spínačem na pedálu a ne tlakem v soustavě. Použít by šel spínač tlaku oleje ale oproti trabimu má jen jeden vývod, druhý je rovnou na kostru a ještě k tomu funguje opačně, spíná, když není tlak. Nebo jsi myslel z favorita/felicie?
Pavel JHB Profil uživatele
2/2/2007 16:09:36
Bylo to tu nedavno, pouzij skodovackej, ten se rozsveci pri podstatne mensim
tlaku. Zavitove i rozmerove jsou jinak naprosto shodne.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Brzdy

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist