přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaelektronika (54) |
---|
HaD 27/7/2007 09:59:55 | Bert > vše jde rozdělat... i spínač varovek, ale opatrně! Střílí z toho pružinky... pokud máš jiný, tak jej zkus nejdřív vyměnit, jestli se závada odstraní (nebo zhorší). Ve spínači lze maximálně natáhnout trochu pružinky aby měly větší sílu na kontakty a kontakty trošku (ale opravdu jen trošku!) přihnout - když to přeženejš, spínač se bude zadrhávat. Někdy stačí, když si sedneš do auta a budeš 2minuty se spínačem cvakat, rozchodí se, vevnitř se obrousí kontakty a je to pak lepší. | Bert 26/7/2007 22:16:32 | chlapi, právě řeším stejný problém (trabi rok 1976) a vylučovací metodou to spěje ke spínači varovného osvětlení. Svorkovnice blinkrů toto nedělá /obešel jsem ji a spojil to dočasně natvrdo), stejně jako jsem prvně očistil všechny kontakty. Ale že se dá rozebrat spínač varovných světel jsem nevěděl. Díky za tip na zítřejší odpoledne. | Ivosh  7/12/2006 12:56:45 | To mi připomíná, že hranatý tachometr, který jsme měli v našem "pseudoveteránkovi" ([URL]), ukazoval zhruba o 15 km více, než byla skutečnost. | Vašek D. 7/12/2006 12:26:19 | No jo, tak mám ve W353 od včerejška jiný trabitachometr a nyní to ukazuje dobře, ba přímo přesně! Takže to byla záležitost jednoho vadného kusu. | Peter 5/12/2006 15:43:35 | Jo a ešte niečo-nevie niekdo zapojenie a potrebné veci ku klasickému autorádiu? | Ivosh  5/12/2006 15:38:10 | Couvačka není povinná. Světelná houkačka také ne. Třetí brzdové by mohlo být spíše problém, pokud nemáš homologované. Ty žluté mlhovky nevím, ale u starého vozidla by to mohly snést. | Peter 5/12/2006 15:32:01 | Ešte som zabudol na žlte namiesto bielych hmloviek dopredu? | Peter 5/12/2006 15:30:31 | Potreboval by som vedieť či je potrebné na aute aby mohlo prejsť cez stk:zadne cúvac. svetlo, všetky štyri smerovky, hlavne svetelná húkačka,tretie brzdové nie a ak ešte niečo som zabudol tak napíśte | Pavel JHB  4/12/2006 21:46:14 | Ivos> ja jedu W tacho v T uz 10 let a meri presne. Takto to mam udelane (sry za kvalitu fota) (dukaz misto slov) | Pavel JHB  4/12/2006 21:41:52 | Vašek D> to musi byt souhra nahod tachometry jsou stejne v dobe, kdy jsem jezdil souteze + BOAS (AOS) tak jsem delal prevodniky, ktere byly ruzne kombunovany (WT) a vzdy to chodilo presne (desitkove mereni). | HaD 4/12/2006 19:35:13 | Mě jeden tachometr taky ukazoval jinak (víc) než ostatní, záleželo na tom, jak moc byl zatlačený náhon do tachometru, dělal to jen jeden kus, originál, co jsem měl původně v autě. | VlaVla  4/12/2006 16:50:34 | To určitě vyzkoušej. Já to taky tipuju, že jsi narazil na vadný kousek. | Vašek D. 4/12/2006 16:46:55 | Jj, na druhé straně obou těch budíků je nápis "K=1,00", takže jsem usuzoval, že budou ukazovat stejně... Ale ta rychlost fakt nesedí. Při 50 km/h jedu 56km/h. Dle radaru i dle GPS, a to je přesné na desetinu. Ještě zkusím vyhrabat jinej trabi tachometr, možná že tam mám vadnej kus. | Ivosh  4/12/2006 16:27:11 | Zajimave. I na nemeckem foru mi pred chvili potvrdili, ze to ma stejny pomer, takze jsou ta tacha zamenitelna. Kazdopadne hodlam pristi rok osadit do traboska wartburgove tacho, tak budu chytrejsi. | Vašek D. 4/12/2006 13:21:33 | Jen taková zajímavost k tachometru: u mého W353 se mi rozbil tacho, tak jsem tam šoupnul ten z trabiho. Velikostně i tvarově jsou oba zaměnitelné, nicméně trabitachometr ukazuje nižší rychlost o cca 10% (dle měření GPSkem). Přišel jsem na to když jsem potkal radar:-). | Eda 3/12/2006 20:29:43 | Tachometr Trabant má dole kontrolky rudá - nabíjení, zelená - směrovky, modrá - dálkové světlo. V dalším vývoji byly tachometry vybaveny kontrolkami nahoře Rudá - kontrola prošlapnutí brzdovéha pedálu až dolů, oranžová - kontrolka zadní mlhové světlo. Signalizace nastavení světlometů byla dána na rudou - byla zrušena kontr. bezd. | Matúš 3/12/2006 18:38:29 | Zdravim-potreboval by som vedieť čo a aké káble atď. je treba k zapojení autorádia. D | Matúš 3/12/2006 18:05:11 | Zapojená neni ani jedna ale sú to farby (zlava do prava) cervena-asi tie brzdy, zelená-asi vyska svetiel a žltá - asi nizka hladina benzinu v nadrzi alebo toto neviem. | Mr_Kuj  2/12/2006 09:16:09 | Otazne je ci to skutocne aj zapojene mas, alebo len mas tachometer s kontrolkami navyse v aute v ktorom to zapojene nie je. | Mr_Kuj  2/12/2006 09:15:18 | Jedna je tzv. kontrola vysky svetiel, ktora u novsich Trabantov ktore mali pod parabolou plastovu packu na nastavenie svetla sluzila k tomu, aby signalizovala ze svetla su nastavene zle a svietia moc vysoko. Dalsia sluzila na kontrolu brzd, ak odisiel jeden okruh, pri brzdovom pedali bol spinac ktory ju zapol. Malo to velmi malo aut, ja sam to mam, je to plne funkcne, ale podla mna zbytocne, kazdy predsa podla tlaku na pedal zisti ze z brzdami nieco nie je v poriadku. | Matúš 1/12/2006 18:27:55 | Práve som dnes doviezol 12V a chcem sa spýtat načo sú tam-videl som to aj u iných novších-hore v tacho sú navyše 2 alebo až 3 kontrolky.Vôbec ani jedna nesvieti naćo teda sú? P.S.:Ako je zapojená Ebza? | Ivosh  30/11/2006 16:05:54 | Já kupoval v prodejně OL. Teď ji ale zavírají. Velkou spoustu nových dílů ale sháním prostřednictvím inzerce nebo osobních kontaktů. | Peter 30/11/2006 15:59:17 | Paráda.Velmi pekne dakujem.Práve som to pozeral a napadlo ma čo už somm sa chcel dávno opýtať-kde kupujete nové ND?Já zatial len z trabantservisu.cz? | Ivosh  30/11/2006 15:24:18 | [URL] | Peter 30/11/2006 15:19:30 | Zdravim opať-niekdo tu písal že na Trabi.cz je prestavba na 12V.Nemožem to tam najst alebo nema niekdo nieco take na scheme? dik |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|