1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Problémy s motorom (25)
Andre Profil uživatele
4/8/2005 10:00:45
A projeví se to nějak na chodu motoru? Jako že by si třeba dělal co chtěl, nešly dolu otáčky při ubrání plynu nebo tak něco...
VlaVla Profil uživatele + foto
3/8/2005 23:57:11
Kolem je mastnota, motor je hlučný a v motorovém prostoru je kouř.
Andre Profil uživatele
3/8/2005 21:22:58
Nevíte někdo, jak se projevuje špatný těsnění mezi válcem a začátkem vejfuku? Pro lepší představu je to v příloze...
Přílohy:  motor.gif (89,6 kB)
zelo
20/7/2005 20:10:22
Myslim si, ze ten motor asi nevie, co je to GO, ale zato siel velmi slusne, ja som sa k nemu tiez spraval dobre (N95 + Madit Global API TC), spotreba tiez v pohode, tazko povedat, aky bol predchadzajuci majitel...
Honza Cimr Profil uživatele + foto
20/7/2005 12:12:05
I tot jest pravdy kus... ;o))
Pavel JHB Profil uživatele
20/7/2005 11:38:06
Coz mluvit, hlavne, ze nemaji ruce, to uz by byli nekteri utluceny k smrti
:-))
Honza Cimr Profil uživatele + foto
20/7/2005 08:56:31
Take si myslim... Mozna lepsi ze motory nemohou mluvit... Teda aspon
nektere...
 
:o)))
Ivosh Profil uživatele + foto
20/7/2005 08:54:39
Podle zeber na valci se jedna o docela stary motor (nebo jen stare valce).
Rekl bych tak nekdy z 2. pol. 60. let. Ten uz asi prosel hodne rukama, asi
by mohl vypravet. :-)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
20/7/2005 08:51:49
Mozna to bude kacirska myslenka, ale nedelal nekdo GO toho motoru? Znam par
lidi, kteri jsou schopni vzit na zamek v drazce pilnik...
Ivosh Profil uživatele + foto
20/7/2005 08:48:26
Ze by se vyhobloval zamek v drazce? Je to mozne?
zelo
19/7/2005 20:42:06
Ahoj, prikladam foto, co patri k prvemu prispevku v tomto vlakne, jedna sa o piest, na ktorom sa volne tocia piestne kruzky. Mal uz niekto z Vas takuto skusenost? Podotykam ze po zisteni tejto zavady som presiel cca 1000 km bez toho, aby bolo poznat, ze to ide horsie a az nedavno som menil motor - ale kvoli klukovke!
Přílohy:  dscn1479.jpg (259,5 kB)
Andre Profil uživatele
6/6/2005 14:30:53
Je nějaká možnost péče o gufera na klikovce? Budu mít totiž motor po generálce, a chtěl bych udělat všechno pro to, aby mi po 20 000 Km zase nepřestaly těsnit, jako se to stalo u mýho stávajícího motoru...
Pavel JHB Profil uživatele
1/6/2005 22:36:01
Prasklina tam bejt nemohla (myslim), protoze sroub/steft je v hliniku a
uvnitr je jeste vlozka. Ta kdyby praskla tak diky presahu pri lisovani bys
to poznal sakra rychle :-))
Honza Cimr Profil uživatele + foto
1/6/2005 07:54:43
Nevim, jake ma kdo zkusenosti s upevnovanim valcu motoru pomoci sroubu, ale
co jsem se kde naskytl k motorum, vrele doporucuju vzmenit zpet za stefty.
Vyhnes se tak spouste pripadnych problemu...
Ale ze by tam byla nejaka prasklina? jediny, co ti dokazu poradit je pouzit
rentgenovou defektoskopii, okem stejne nic nezjistis a problem bych osobne
hledal jinde... Prasklina by mela asi mnohem zavaznejsi projevy...
Lord
1/6/2005 06:20:12
Psal jsem tady před časem, mi nětěsní motor někde kolem 3 - 4 žebra válce. Po kontrole jsem zjistil těsnění pod hlavou OK, parohy OK. Předchozí majitel provedl tu úpravu, že místo matic a šteflů (??) použil na dotažení hlavy šrouby 10x45. Nedávno jsem 2 vyšruboval a byly zaolejovane. Dal jsem tam šrouby 10x60 a jemně zašrouboval aby si sedly, poté dotáhl, šrouby prolezly i tou poslední dírou v žebru (cca 3 závity). Problém zmizel po 30 km ani kapka. Myslíte, že v té vyvrtané díře v hlavě může být ze strany pístu nějaká prasklina, kterou jsem teď úspěšně ucpal? Dík
zelo
7/5/2005 20:26:09
Ako sa dotahuju valce a hlavy na motore? Staci len raz, alebo po ubehnuti par kilometrov dotiahnut zas?
Andre Profil uživatele
24/4/2005 11:01:33
Mám radu pro příští generace (možná to tady už bylo řečeno několikrát, ale taky to možná někomu kdo o tom neslyšel do budoucna pomůže): Pokud se vám někdy stane, že motor pujde samovolně do otáček, který vyběhnou na max a pak následuje chcípnutí, nestálej volnoběh atd., ne vždy se jedná o diagnozu netěsnýho gufera na klikovce. Může to bejt taky netěsností mezi motorem a karbecem. Takže než někdo s podobnym problémem pojedete na výměnu gufera za pístní kroužky tak jak jsem to chtěl udělat já (stálo by to cca 1700 peněz), tak si přebrušte přírubu motoru i karbece...a třeba ušetříte ;)
Johny
20/4/2005 13:30:26
Plocha pod hlavou je cista a sucha ze vsech stran. To misto je 4-6 zebro VALCE.
majatrabi Profil uživatele
20/4/2005 12:30:30
Podfukuje ti těsnění pod hlavu. Zkus to dotahnout nebo vyměnit těsnění. Při tom dotahování pozor ať neztrhneš závity.
Johny
20/4/2005 08:36:28
Posílam ilustr. foto, toho místa, kde je to zamaštěno. Táhne se to odpredu válce (vzdálenějšího od vrtule) od sváru. V této výšce je zamaštěn i zadní kryt.
Přílohy:  valec.bmp (75,1 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
20/4/2005 08:18:24
> Zajimave je ze to zacina na predni strane zrovna
> v tom svaru. Co delat?
 
Do valcu z lehke slitiny je prece zalita nejaka litinova vlozka, nebo co,
ne? Dovedete si predstavit, ze by se tam udelala skulina? Ja teda moc ne.
Vazne to tam neprska treba odnekud zespodu? Z kalhotek, z karbece... Co ja
vim. Mikrosaru ve valci navic prece musis videt po dukladnem ocisteni.
 
Nebylo by ilustracni foto toho inkriminovaneho mista?
 
IJ
Johny
20/4/2005 08:11:44
Spatne jsem se vyjadril. Ta mastnota je mezi 4 - 6 zebrem odvrchu. Parohy jsou prece dole.
Tam mám nové těsnění a je tam cisto. To byla prvni vec co jsem udelal. Pod hlavou OK tam je cisto. Zajimave je ze to zacina na predni strane zrovna v tom svaru. Co delat?
Žídek_Martin
20/4/2005 07:58:34
Je možné aby na válci vznikla nějaká mikrotrhlinka?
Vzivote jsem se stim nesetkal.
Typoval bych ze mas povolene "kalhoty".
 
maja
Johny
19/4/2005 10:46:59
Je možné aby na válci vznikla nějaká mikrotrhlinka? Na pravém válci mezi 4 - 6. žebrem odspodu mi jde tekoucí mastnota. Začíná někde od prostředka od sváru a je nafoukaná až na zadní kryt.
zelo
8/4/2005 11:00:01
Ahoj. Pri kontrole motora som zistil, ze na pieste c. 2 sa volne otaca stredny piestny kruzok. Tiez sa nedaju nastavit volnobezne otacky, ale to moze byt aj karburatorom. Mam to brat ako malu vec, alebo sa radsej poobzerat po inom motore?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Problémy s motorom

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist