1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Jak na výměnu vlaštovky a prahů (5)
majatrabi Profil uživatele
7/4/2005 10:53:13
To Pavel JHB: Pokud má takové vybavení co pišeš tak potom jo. Ale myslím si že takové vybavení nemá. Proto jsem psal že, mu to bude trvat dýl.
Pavel JHB
7/4/2005 08:53:07
Prosimte, co bys chtel ma tom aute delat vic jak den, pokud mas jak jsem psal - vybavu. Odvrtavacem bodu vypichas body, odsekas vlastovku, bruskou prerovnas. Klestema vycvakas diry na body ve vlastovce, chytnes ji karosarskejma klestema a srovnas tady se opravdu vyplati nechvatat a bud pomoci pripravku nebo presnym merenim srovnat, aby auto nebylo 4-stope. Pak chytnes do pazoury CO a peres jeden bod za druhym. Po dobre vykonane praci jdes na obed. Potom odvrtas a odsekas prah, nabodujes novej, dovaris rohy a zbytky, jdes na svacinu. Po svacine si to zopakujes na druhej strane, nastetkujes cely zakladovkou, jdes se umejt a do pelechu (sam, abys rano nebyl unavenej). Rano to prejedes tmelem a pokracujes v pentleni. Ja bys spis videl problem v tom, ze kdyz schodis blatniky, abys to mohl varit, zjistis, ze mas pohnily lemy, vpredu rohliky, ruzne rozky atd, kde budes strihat ruzne zaplaty, ohybat, ladit a mas tejden co delat
majatrabi Profil uživatele
7/4/2005 07:39:56
Pokud nemáš žádné zkušenosti se svařováním aut vůbec bych se do toho nepouštěl. Výměna vlaštovky je hodně drahá a náročna. Musíš si udělat přípravek na uchycení nové vlaštovky a přesně napasovat, jinak ti auto bude dělat dvě stopy.
Co se týče prahů, sundat bakelit odřezat starý prach a namontovat nový. A hlavně dobře vypodložit auto, ať se ti auto neprohne dolů.
Při vaření davat pozor ať se ti nepokroutí plechy.
Jinak se celkem osvětdčil system "flikování". Prostě opraviš jenom poškozená místa. Časově je to méně náročné a zvládneto skoro každý kdo umí trochu svařovat.
S jednodenní práci bych nesouhlasil. Jak psal Pavel MAREK
Zkus si najit nejbližší Trabantklub a určitě ti poradí.
Pavel MAREK Profil uživatele
7/4/2005 02:46:07
Jedine CO, co vsechno bude potreba se da na dalku tezko urcit. Ja osobne
bych si u vlastovice daval pozor na jedinou vec a to je presnost, aby auto
nebylo "za roh". Doba opravy zalezi na karosarskych zkusenostech, pokud mas
plac, cajk a trosku to umis, tak kdyz rano zacnes, vecer neni co delat.
Jan Slavík Profil uživatele
7/4/2005 02:23:50
Ahoj všem, potřeboval bych poradit s výměnou prahů a vlaštovky, co všechno tato "chirurgická" operace obnáší, na co si dát hlavně pozor aby nedošlo k nevratným chybám. Kolik času si na to vyhradit. Co všechno si připravit (plechařinu), které díly bývají obvykle nenávratně rezavé. Čím svařovat CO nebo autogen. Děkuji za každou radu. Honza
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Jak na výměnu vlaštovky a prahů

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist