1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení

Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

Výpis vlákna

Číslo karoserie (6)
habr Profil uživatele
27/1/2018 07:50:01
Podrobnou zprávu jsem odeslal mailem, podle dodaných fotek odhaduji datum výroby mezi 1.4.1973 až 1.4.1974. Přesnost odhadu je asi kolem 90%, přesnější bych mohl být již jen při osobní obhlídce, tam už bych si troufnul určit přesnost na konkrétní týden v roce.
Pavel
26/1/2018 16:48:32
Tak jsem poslal fotografie e-mailem. Předem děkuji za snahu, ochotu a Váš čas.
habr Profil uživatele
24/1/2018 23:46:56
Můj mail není nic tajného: m.hanus zavináč volny.cz místo slova zavináč které jsem použil kvůli spamovým robotům dosaďte @ bez mezer. Čím víc fotek, tím lepší výsledek. Habr
Pavel
24/1/2018 12:28:01
Super děkuji moc za jasné a srozumitlené vysvětlení.
Myslíte, že bych Vás mohl poprosit o Váš e-mail, kam bych Vám zaslal fotografie ? Sem mi jde přidat jen jedna k jednomu příspěvku. A zároveň Vás poprosit o odhad roku a podobně ? Zdá se, že se vyznáte.
Předem moc děkuji.
Přílohy:  e0b35353f9ca48bfab4c1e68d87e621c.jpeg (165,1 kB)
habr Profil uživatele
24/1/2018 01:41:41