1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabant do kopca nejde (4)
habr Profil uživatele
11/3/2017 07:46:11
Ano, naměřené hodnoty jasně ukazují na nutnost výbrusu, to znamená najít firmu která se tím zabývá a má možnost dodat písty podle míry na který výbrus bude potřeba udělat. Nedoporučuji kupovat písty předem, někdy je nutné udělat výbrus i násobně větší, ne vždy stačí přebroušení jen o jednu velikost (brousí se po 0,25mm). Kdyby byly tlaky za studena nad hranicí 6barů, stačilo by jen vyměnit pístní kroužky stejné velikosti za nové, ale pod 6 barů by samotné kroužky už situaci nezachránily.
 
Pokud se před výbrusem (cena výbrusu s komplet písty nebude menší než 2500 Kč v ČR) chcete ještě jednou ujistit o správné diagnostice závady, pak změřte kompresi ještě jednou za studena, ale tentokrát těsně před měřením každého válce otvorem pro svíčku nalejte 1 plnou polévkovou lžíci motorového oleje tak, aby se jím zaplavily pístní kroužky. Nyní měření opakujte a pokud komprese značně vzroste, je to důkaz, že olej vytěsnil píst a kroužky. Použitý olej odteče do výfuku a dalšímu provozu nevadí, jen vůz bude chvíli trochu víc než obvykle kouřit. Olej nalévajte vždy těsně před měřením a pak rukou jednou nebo dvakrát protočte motor, aby se olej dostal ke kroužkům a měl možnost těsnit, ale ten olej tam moc dlouho nevydrží, po změření startérem hned zmizí do výfuku.
Rudolf
10/3/2017 17:21:19
Dakujem tak som odmeral tlaky no aj za studena a tepla boly cca 4,5 az 5 bar takze to znamena vybrus ak som dobre pochopil
habr Profil uživatele
10/3/2017 08:15:39
Podle popisu by to odpovídalo velkému opotřebení pístů, motor zřejmě nebude mít dostatečnou kompresi. Ideální komprese je nad 7 Atm, pokud je nad 6 je to už opotřebené a pod 6 Atm je to na výbrus. Nejjednodušší je začít právě tím měřením komprese, doporučuji oba válce změřit za studena a pak kontrolně oba i po zahřátí, to by mohlo hodně napovědět o závadě a přitom je to snadné a levné řešení.
Rudolf
9/3/2017 20:59:52
Mam otazocku v com moze byt chyba trabant ked postoji cca 2hod alebo dlksie nenastrattuje hned dlksie toci ked sa zohreje za klucom... no ten moj problem je ze trabant chodi podla mna nema taky vykon ale po ceste po meste ide krasne no problem je ked idem do kopca.... ked idem do kopca na 2ke ide ako tak no po cca 1min ho zacne skubat a zdochynat pomaha ked stlacim spojku a naslapem mu no v momente to zacne znova a s vyfuku biely dym karb vycisteny vyfuk vycisteny pride mi to akoby odpojilo valec ako to odstranit alebo co to moze but dakujem
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabant do kopca nejde

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist