1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Spodek trabika - nastrik (19)
Roman
21/2/2016 07:49:48
Dekuju za radu. Jenze co gggse tyce tech gum tak to hori. Prsvelo mi do nej. Zatim jsem nezjistil od kud. Mel ksem ho pres mesic venku a kdyz prselo tak jsem mel ve vnitr mokro. Pak jsen nasel na netu raritni stav gum kolem oken a rozhodl jsem se je koupit. Prislo mi ze jsou tmavsi akorat je tam ten bily rouzek. Mozna jsou sede. Mam je v dilne uz si je nevybavim. Treba jssu svetlejs ale ty bocni gumy ty se spatne shaneji ze ano? Ten pan mi poslal i raritni palubovku na ktery je tachometr se 136 km. Lak palubovky je puvodni a tobez poskozeni. Nic neni znicene od slunicka. Vopant jsem sehnal dvouramenny a je to replika. Jeste mam doma pripravene hlinikove klicky na stahovani oken a ramena se steraci v kladivkovy barve. Na netu jsem videl treba novejsi 601 postavenou na starsi model 601. Maji to vetsinou lidi co si i snizuji spodek a naji jina kola. Tak uz se v tom nejak hrabat nebudu. Jen vymenim to co jsem psal. Jen se mi libi jeste ty zaobleny narazniky. Kor kdyz jsou pochromovane. Ten stary tyb blinkru s maskou se blbe shani. Znak nam doma ale bez sitka.Taky jsem kupoval rele ptz mi driv ten trwbant po pouziti blinkru cinkal. A ted to jen cvaka.
habr Profil uživatele
21/2/2016 03:11:18
Já bych ti spíš doporučil vrátit se pomocí originálních prvků k roku karoserie, než k roku TP, ale úplně postačí, když neuděláš nic a jen budeš pečovat o kondici auta. I kdybys dal palubovku z T600 tak to v karoseriii s výklopnými okny bude jako pěst na oko. Logicky šedé gumy bočních oken neseženeš, protože se nikdy na výklopky šedé nedělaly a nejsou shodné s pevnými okny, dokonce ani sklo samotné není shodné, existují ale pevná skla do rámů výklopek, ovšem s černou gumou. Nechej to jak to je a využívej krásy auta z posledních let a současně super levného pojištění (250 až max 500Kč ročně!!!) díky výbornému TP s rokem výroby nižším než 1980 u ČPP. Když se budeš snažit tuto karoserii dostat na úroveň roku dle TP, tak toho nikdy nedosáhneš a navíc zničíš sice nepůvodní, ale i tak pěkné auto.
Roman
21/2/2016 01:43:17
...
Přílohy:  dscn0069.jpg (4,2 MB)
Roman
21/2/2016 01:43:11
...
Roman
21/2/2016 01:28:18
Aha. Tak deda to nechaval nastrikat . Jsem rad ze se Vam libi. Uz mi lidi nekolikrat mavali a na krizovatkach a na parkovistich jsem vzbuzoval pozornost. Tesneni tzv gumy kolem oken budu menit. Predni a zadni jsem sehnal ale bocni bohuzel ne. Ty gumy maji bilej okrasnej prouzek. Jsou uplne novy zakonzervovany. Palubovku jsem taky sehnal . Chybi mi bohuzel ten balonek na ostrikovace. Tak v podstate s tim nic udelat nemuzu ne? To bych musel sehnat kastli na ten rok 1965 a stejne uz nebude original k papirum. Ja toho trabika prodavat nebudu ale hodnotu by mel mit take ne? Vzddyt je to porad dil trabant 601. Napadlo me ze bych sehnal plno dilu z tohoto roku. Nebo alespon priblizne kolem roku 1970 aby to na prvni pohled vypadalo ze je to z toho jednoho roku. Jenze ono je to tezke uchovat netnute auto v provozu pres 50 let. Ty lidi ten dil musi vymenit. Nakonec po letech vmeni plno veci.
Přílohy:  dscn0061.jpg (3,9 MB)
habr Profil uživatele
20/2/2016 08:14:03
Romane, z této kastle veterán nebude, jen z poslední fotky: hliníkové kliky, hliníkové nápisy a hliníkem zarámovaná odrazová skla se nemohly nikdy objevit na karoserii se širokým B sloupkem, s výklopnými okny vzadu, s hranatými nárazníky a černou gumou okna. A pochopitelně vinuté pružiny se v roce 1965 také nedělaly, to ale není na první pohled vidět.
Vaše auto je pěkné, velmi zachovalé a pokud Vám přináší radost, tak si ho užívejte, ale chtít tohle přestavět na veterána je nesmysl. Myslím, že by to vedlo jen k jeho zničení, pak by to mohl být zase jen bastl, ale už by nemusel být aspoň na pohled tak pěkný. Většina lidí detaily Trabanta nehodnotí, pouze jestli se líbí nebo nelíbí, hodnotí to jen znalci a ti Vám neodpustí na ročníku 1965 ani jediný šroubek s křížovou hlavou, ani jeden šroub M8 na klíč č. 13 a jiné nedobové prvky. Nechejte auto jak je, pečejte o něj s láskou a ono se Vám odmění. Není nic hezčího, než když jedete městem a lidé mávají na pozdrav a ukazují zvednutý palec nahoru.
Roman
19/2/2016 12:51:21
omlouvam se za preklepy. Pisu to z mobilu v praci. Ta moje kastle ma otevirani zadnich okynek a vynute pruziny.
Roman
19/2/2016 12:47:15
Aha takze kdybych ho chtel prihlasit jako veterana tak musim mit vse puvodni z vyroby ? Muj deda delal tenkrat prestavnu. Podle papiru je to rok 1965 ale za ty leta vymenil motor. Takze uz je tam 26 konovy motor ktery se do trabika daval od roku 1969. A kaszli menil v toce 1998. Byl to vyvoz z nen a vynute pruziny. Ke to podle me kastle deluxe. Casem chci sehnat starsi model chromovanych narazniku a starsi masku. Ale v dnesni dobe sehnat vsechno z jednoho roku vytoby je opravdu orisek. I v muzeu trabiku jsem se setkal s exemplari kzery byli poskladany z ruznyvh let typu 601. O kastli se starat budu. Jsem rad ze ji mam bez rezi a budu delat kazdy rok dutiny .
Přílohy:  2015111815.24.27.jpg (1,8 MB)
habr Profil uživatele
19/2/2016 01:45:30
Pokud jde o povrchovou úpravu karoserie, tak tohle vše je normální a nestojí to za větší pozornost, jen je potřeba dbát o stav karoserie a pravidelně kontrolovat neporušenost nástřiků. Případné defekty vždy neprodleně opravit a pak karoserie vydrží 20 a možná i více let, je do dnes mnoho vozů které mají původní karoserie bez větších oprav a jsou třeba z roku 1974. Pokud jde o topení, tak tam se setkala minulost s budoucností, rozdíl věku mezi maskou a tlumičem hluku topení může být dokonce větší než 20 let, z fotky není přesně patrné o jaký rok výroby jde. Pokud to topí a nejedná se o přesný díl toho konkrétního roku výroby kvůli věrohodnosti, tak bych se tím vůbec nezabýval. Topit a větrat to bude, ale originál to není a veteránskou testací to projít nemůže.
Roman
18/2/2016 20:42:08
..
Přílohy:  2015111815.24.06.jpg (1,5 MB)
Roman
18/2/2016 20:33:44
....
Přílohy:  2016021816.48.41.jpg (1,1 MB)
Roman
18/2/2016 20:32:53
...
Přílohy:  2016021815.53.25.jpg (1,1 MB)
Roman
18/2/2016 20:31:15
.
Roman
18/2/2016 20:29:22
.
Přílohy:  2016021815.52.13.jpg (869,0 kB)
Roman
18/2/2016 20:27:58
Dekuji za odpoved. Jeste mam par fotek a dotazu. Mam fotku na ktere je videt kousek spodku po oprave v servisu. Jsou tam jakoby bublinky ale kdyz jsem na to mackl tak to bylo pevny jako kdyby jim pouze stekala barva. Na dalsi fotce je podlaha zevnitr. Jsou tam vdet pedaly a pod nima je plech na kterym jsou nerovnosti. Vypada to jako kdyby tam byli spunty. Nevim jestli je to tam od vyroby nebo jeszli to nekdo nemohl opravovat.Co vim tak k asi ne ale tohle me mate. Je to plechovy cely ale hrbolaty Dale mam na fotcee motor s topenim. Potreboval bych zapojit topeni tak jak ma byt. Nevim co tam chybi a jestli je nadobka na ostrikovace original. Vim ze se veci menili podlkhe roku vyroby. Jeste k tomu topeni . V servisu si nevedeli rady jak to melo byt tak to takhle zapojili. Mozna mi chybi roury. Dekuju za rady.
Přílohy:  2016021815.49.19.jpg (970,3 kB)
habr Profil uživatele
8/2/2016 23:20:12
Romane, dobře že jsi dal foto, jinak bys se asi odpovědi nedočkal. Ten spodek vypadá docela uspokojivě a proto bych doporučil nic s ním nedělat, pouze aspoň na podzim vždy zkontrolovat neporušenost a případná poškozená místra špachtlí a ocelovým kartáčem očistit a nastříkat znovu přípravkem Body 900 ve spreji. Pokud je jako spodní vrstva gumoasfalt, tak ten se bude dost těžko odstraňovat, navíc když je překrytý něčím moderním, patrně elastickým. Gumoasfalt je opravdu docela svinstvo, ale odrbat dolů nový nástřik a pak ještě gumoasfalt je skoro nemožné. Odpadávat to bude jen tam, kde byl gumoasfalt nanesen na nečistoty, pokud byla podlaha před aplikací dokonale čistá, bude gumoasfalt držet dobře.
 
Pokud bys odpadlá místa potřeboval očistit od nové hmoty i gumoasfaltu, tak ten se dobře rozpouští obyčejným benzínem, pak odmastit a nanést Body 900 nebo jiný podobný elastický přípravek.
Roman
8/2/2016 12:55:38
...
Přílohy:  182098_330997820303177_1652260514_n.jpg (67,7 kB)
Roman
8/2/2016 12:53:51
zasilam foto
Roman
6/2/2016 13:41:14
Dobry den prosim vas mel bych dotaz. Mam po dedovi trabika 601 a s dedou jsme ho renovovali asi pted ctrmi lety. Deda natrel nejspis podvozek gumoasfaltem a trabos stal vicemene v garazi. Ted ho jeste dodelavam. Obcas se projedu kdyz to jde. Ale na netu jsem se dozvyedel ze natrit auto ze spoda gumoasfaltem je pry to nejhorsi co muze byt. Mel jsem trabiho v servisu a tam mi delali dutiny prahu dveri a podlahy voskem a spodek mi poopravili neim cim ale p ry to neni gucmoasfalt. Jenze to opravili protoze senanos gumoasfalt loupal. Tak to podle me prestrikli tim lepsim novym naterem na spodky. Tazu sse jestli mam nechat udelat cely sodek jeste jednou aby mi neshil spodek trabika. Dekuju za rady.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Spodek trabika - nastrik

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist