1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Unik paliva karburatorom (6)
habr Profil uživatele
23/3/2015 09:16:52
Jehlový ventil, plovák, těsnění plovákové komory, čtyřdírkové korkové těsnění palivového kohoutu a těsnění odkalovací nádobky prodá pan Kytka dobírkou i na Slovensko. Díly najdete a objednávku můžete udělat zde: [URL]
 
Je důležité v objednávce napsat, jaký přesně máte typ karburátoru, u typu 28H1-1 je jiný plovák i jiné těsnění víčka, tyto díly nejsou zaměnitelné s karburátory předešlých řad.
Matej Kobza
23/3/2015 08:50:59
Dakujem p. habr, za velmi obsiahle vysvetlenie problemu.
 
Vedeli by ste mi poradit, kde zozeniem tie nahradne diely?
 
- plavak
- korkove tesnenie
 
habr Profil uživatele
22/3/2015 23:11:31
Podle popisu půjde pravděpodobně o dvě na sebe navazující závady.
Aby mohl benzín vytékat, musí nejprve přítékat a to přes kvalitní zavřený ventil není možné. Pokud opravdu vytéká, pak je první závada právě v palivovém kohoutu. Zde nezbývá, než vyndat nádrž a bez demontáže celého ventilu pouze ventil na nádrži rozebrat, vyčistit, vyměnit čtyřdírkové těsnění a ventil zase složit. Nádrž nemusí být úplně prázdná, stačí, když v ní bude maximálně 5 litrů benzínu. Pohodlnější a lepší by bylo kohout z nádrže sundat a pak rozebrat, ale pro laika by mohl nastat problém při zpětné montáži. Kohout má levo - pravou matici u které není jedno jak se namontuje a navíc ventil musí být vůči nádrži dotažen ve správném směru - podle provedení ventilu. Proto by laik neměl ventil z nádrže vůbec sundávat a raději jej vyčistit na nádrži. Čtyřdírkové těsnění doporučuji korkové, gumové není tak kvalitní, dotažení dvou šroubků musí být takové, aby ventil těsnil a zárověň s ním šlo ještě manipulovat. Velké i malé dotažení vede k nezdaru.
 
Přitékající benzín přes vadný kohout by měl spolehlivě zastavit plovák a jehlový ventil pod víčkem karburátoru. Pokud protéká, je to druhá závada a je potřeba zkontrolovat plovák, jestli v něm není benzín, byl by těžký, málo plaval a tím by neuzavíral jehlový ventil. Plovák se vždy mění za nový, cínovat se nesmí, byl by těžký! Jehlový ventil doporučuji vyměnit preventivně, pozor, musí se dodržet stejné dotažení a stejný počet podložek, změnou podložek, jejich vymačkáním nebo silným dotažením se mění hladina v plovákové komoře a ta musí být správně nastavena (viz knihy o opravách a údržbě). Jehlových ventilů je více typů, hladina musí být nastavena s ohledem na použitý typ.
 
Těsnění pod víčkem plovákové komory má taktéž vliv na výslednou výšku hladiny, proto musí být vždy nové!
Matej Kobza
22/3/2015 22:07:54
Ono to vyteka postupne a vazne to nie je, ze viditelne, ale ostava pod autom mastny flak. Cize to pomaly unika. Mam tam hodeny pekac na pecenie a je uz plny mastnoty od oleja.
 
Viete mi dat nejaky typ ako na to, s opravou? Pozeram sa po internete ale karburator vypada ako pekne zlozite zariadenie a opravarov veru nenajdete na tento krasny historicky stroj zrovna na kazdom rohu.
Jenda
22/3/2015 21:49:52
Za jízdy v pořádku? V první řadě kohout: dotažení nebo výměna těsnění. Karburátor: vydný plovák nebo jehlový ventil.
Matej Kobza
22/3/2015 21:43:09
Dobry den,
 
chcel by som sa spytat, nemate niekto skusenost ako na opravu vytekajuceho paliva z karburatora? Po vypnuti motora a zavreti privodu paliva mi stale po kvapkach vyteka palivo. Vzdy natankujem tak cca na 15L v nadrzi a postupne vykvapka aj 6-8 litrov. Neviem, co s tym robit.
 
Dakujem
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Unik paliva karburatorom

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist