1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabant valec č 2 (4)
Saurus-v
19/3/2015 17:42:47
Vyměnit simering pod setrvačníkem.
MM
4/2/2015 12:37:03
Mám 2 páry cievok, skúšal som oba aj medzi sebou meniť cievky, ale ide to rovnako.
standa1443
4/2/2015 11:31:28
vyzerá to na zlú indučku. Skús prehodiť medzi sebou indučky a keď to bude robiť 1.valec, je to ono.
MM
4/2/2015 10:54:43
Dobrý deň, máme na traktore motor z trabanta. Podľa toho, čo som sa dopočul, ešte keď bol motor v aute nechodil príliš spolahlivo. Následne bol možno okolo 15 rokov odstavený. Po naštartovaní v lete nedržal voľnobeh a išiel len na jeden valec (č. 1). Valce sme dali na výbrus, nové piesty, krúžky, guferá (z oboch strán). Motor ale stále išiel len na valec č 1. Pri vytiahnutých sviečkach mala sviečka valca č 2 nepravidelnú iskru, vymenil som teda kondenzátor, kladivko a znova nastavil predstih. Takto sa valec č 2 chytal aspoň v otáčkach, ale na voľnobeh stále nebeží. V lete to vyzeralo, že funguje, keďže sa motor rýchlejšie zohrial, po kratšej jazde boli oba valce zhruba rovnako teplé a voľnobeh to držalo stále. Odkedy sa ale ochladilo, valec č. 2 poznateľne beží iba občas. Po niekoľkých minútach jazdy je valec č 1 horúci a valec č 2 teplý.
Skúšal som či niekde neprisáva pomocou jarovej vody, ktorú som naniesol asi na všetky spoje, prisávalo to pri valci č 1 (ktorý funguje) cez drážku na pérko v zotrvačníku. Po zatesnení a skušobnej jazde je valec č 2 stále len teplý.
Pri povytiahnutí sytiča počuť, že sa valec č 2 chytí, ale po chvílke to zas dusí množstvom zmesi ten funkčný valec.
Skúšal som za behu odpájať sviečky, pri odpojení druhého valca motor stále beží, keď však odpojím prvý valec motor zhasne. Pri povytiahnutom sytiči a odpojenom valci, spraví druhý valec ešte niekoľko otáčok a zhasne. Stačí však mierne pridanie plynu a valec č 2 beží, po klesnutí otáčok ale okamžite zhasne.
Pri voľnobehu je počuť, že sa chytí tak každú piatu otáčku aj to si len "odpluje".
 
Dosť zdĺhavý popis závady, ale možno sa s tým už niekto stretol.
 
Na motore je karburátor 28HB2-7 (novší typ)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabant valec č 2

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist