1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

trabant 1.1 (5)
Jirka Koch
16/11/2014 00:02:17
Dobrý den, Trabanta 1.1 už mám tři roky, a jsem s nim maximálně spokojen. Jezdím s nim jen v létě, ale i tak najezdim asi 6000 km ročne.A jen měním jednou ročne olej, jinak žádna závada.Je to skvělý vuz
fejk
15/11/2014 19:13:53
Čtyřtaktů bylo vyrobeno cca 30 000 kusů, v porovnání se skoro 3 000 000 dvoutaktů plivnutí do moře. Proto ty ceny rostou daleko rychleji. Mechanicky domnívám se není se spolehlivostí problém (nekvalitní původní startér, nic moc převodovka ale žádná extra krize), zato možná široká paleta úprav /ne vše lze ale u nás přiznat: ) / (motor VW 1.3, případně 1.6 VW/Fe, 5q Fa/Fe, brzdy Golf/Fa/Fe, dá se LPG...) akorát koroze je svině, čtyřtakty (vlastně poslední trabanty obecně) rezly už v továrně na dvoře. Venku se dá sehnat levněji, ale zase to dostat tady na noty je min 18 000,-, takže prašť jako uhoď.
marval Profil uživatele
15/11/2014 10:52:14
No jo, je to škoda. Rad bych neco dotahl, ale polsky a maďarsky neumím a už vůbec neznám úřední postupy. Chtěl jsem právě toho trabika, jelikož jsme vždy měli doma 601 a naprosta spokojenost. Až jsem si domů dotáhl 1000mb, nechal jej děda sešrotovat. Pořad se mi po něm stýská - měl naprosto zdravou vlaštovku a prahy vylévané olejem. Chtěl jsem čtyřtakta kvůli montáži lpg - snad by to melo šlapat. Já jsem doposud ani nikde nenašel napsané zkušenosti s provozem čtyřtaktů , teda jak jsou spolehlivé.
 
Kdaby tak šel predělat na lpg 2T to by bylo fajn. Nechápu , že ještě nikdo nedokázal vymyslet spolehlivý způsob mísení lpg s M2T. Je to škoda. Byla by to bomba. U nás v okolí bylo pár warťasů na plyn, ale asi žádná sláva. Opět problém s mazáním, ikdyž mi sousedtvrdil, že ho zadřel syn, který mu přiškrtil mazání, jinak prý šlapal dlouho.
habr Profil uživatele
10/11/2014 00:35:35
Ano, to jsou reálné ceny, to tak bývá u vozidel která jsou kultovní, raritní, zanikl výrobce a ubývá jich. Za ty uvedené peníze dokonce ani nepůjde o nějaké mimořádné skvosty, ale pouze o slušná zachovalá vozidla vyžadující aspoň nějaké opravy a budou mít už své neduhy. Trabant který bude v perfektním stavu, s minimem najetých km a bez nutnosti nějakých oprav se za tyto ceny neprodává, to by jste musel rozbít opravdu velké prasátko. Ceny vyrostly především tím, že v Maďarsku už skoro nic není a u nás se kvůli likvidačnímu protokolu likvidují především vraky a tím ovšem i použitelné díly.
 
Levnější cesta k získání vede jen přes nákup slušného vozidla ze zahraničí, ovšem ani v Polsku a už ani v Maďarsku jich nejsou plné bazary, sehnat se ale ještě dají. Nákup v zahraničí má také svá úskalí, ale reálný je.
 
Pokud chcete staré levné auto za pár kaček, tak doporučuji autobazar typu AAA, za pětku Fáčko, za dvacku Audi 100, obojí klidně z roku 91.
marval Profil uživatele
9/11/2014 23:11:33
Dobry den,
chtěl bych si pořídit Trabanta 1.1. Ale zůstal jsem čumět s otevřenou hubou na ceny. Opravdu jsou ceny 40, 50 a více tisíc reálné?Nebo jsou to jen inzeráty zlatokopů, kteří čekají, kdo se chytí do pasti? Ačkoliv tohoto trabanta chci hodně, zdá se mi to za auto z roku např. 91 trochu moc. To u mne není ani veterán. Co je na nich tak vzácného? Existuje nějaká levnější varianta, třeba dovoz? Děkuji
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: trabant 1.1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist