1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Bublina v ekonoměru (4)
Ondragam
27/4/2014 20:17:02
čidlo jsem měl mnohokrát rozebraný, zatěsněný-těsní a protejká v pohodě. Když ho zkusím připojit třeba k motorce místo filtru, vždycky teče a funguje.
Držák jsem nově vyrobil přesně podle originálu.
Nicméně ničeho jsem se nedohrabal. Když se systém odvzdušní, tak to teče(dokud si to nenesaje třeba třeba z prázdnější nádrže vzduch.
S připojenou odvětrávací hadicí je to stále na prd.
jara
26/4/2014 12:49:53
No jiste, a taky zalezi na poloze cidla, musi alespon priblizne odpovidat tomu, jak to soudruzi vymysleli... kdyžse válí v podběhu jak chce, tak to neni to pravy.
jara
26/4/2014 12:47:49
Nejjednodussi je vy*rat se na celej ekonomer, do mezery mezi dvema hadicemi umistit treba pridavny palivovy filtr, kdyz uz tam jsou ty hadice dve, ze, a na palubku misto budiku treba dobove autohodiny: )
Jinak cidlo ekonomeru zle rozebrat a vycistit, je tam vicko a tesnici o-krouzek. Nejsem si jistej, ale neni na telese cidla sipka jakym ma protekat benzin??
Ondragam
25/4/2014 14:09:26
Zdravím, potřeboval bych poradit s ekonoměrem, už jsem z toho takřka na mrtvici.
S autem jsem rok jezdil, startovalo na povel, žádný problém. Ekonoměr ukazoval tak v 1% jízd, tak jsem se ho rozhodl opravit. Měřením jsem moc nezjistil, ale podle plánku jsem usoudil, že do něj musí být přívod zespod a odtok do boku. Ten můj totiž má utrženej držák a tak byl prostě pohozen za blinkrem-přívod vrchem, odtok bokem. Držel tam tak nějak pomocí těch hadic.
 
Tak jsem ho upevnil +- tak, jak má být(přítok zespod, odtok bokem) pomocí pásky stahovací a ukazuje nádherně. Bohužel jen když teče benzín. Prostě od doby, co jsem ho umístil správně, stalo se auto velmi nespolehlivým. Už mockrát jsem ráno laboroval s hadicemi nebo zůstal u krajnice.
 
Neumím si to vysvětlit, ale vždycky tam nějak záhadně vnikne vzduch a je po srandě. Rozdvojku na hadičce mám, i napojení zpět do nádrže.
 
Auto se chová následovně. Přijdu ráno k autu, chytne na 3 vteřiny a konec. Stáhnu hadici s karbecu, nic neteče. Odpojím hadici za ekonoměrem. Benzín teče "tepavě" stylem ........chrst.........chrst.........chrst............chrst. Zkusím stáhnout "odvzdušnovací hadici" z nádrže, zacpu ji prstem a benzín teče jak má. Napojím zpět ekonoměr, odvzdušním ho a vše funguje. Ovšem dokud si to zas necucne vzduch (třeba když se na chvilku odleje palivo v nádrži od kohoutku). Pak se přítok pomalu zastaví a můžu tak akorát doplout ke krajnici a začít zas laborovat. Pokud vše odvzdušním a vrátím hadici zpět na nádrž, benzín teče spolehlivě, sice tepavě, ale teče. Bohužel se to zas do rána rozesere.
 
Shrnuto to.
Když mám zapojenej a odvzdušněnej ekonoměr a zaslepenou hadici pro přisávání z nádrže, tak vše funguje, ale jen dokud do systému nevnikne vzdoušek.
Když mám zapojenej a odvzdušněnej ekonoměr a hadici napojenou k nádrži, tak to prostě teče tepavě a za chvilku (pár km jízdy, stání přes noc) se to posere.
 
Dneska, abych vůbec odjel do školy, jsem boční hadici ucpal, ekonoměr úplně vynechal a odjel.
Doufám, že jsem to popsal pochopitelně a doufám, že mi poradíte. Nevím, kdo se v tom hrabal předemnou. Může být ten ekonoměr třeba opačně nebo fakt nevím. Na motorkách mě tohle nikdy nezlobilo.
Ještě dodatek. Hadice mám nový, řádně těsný, kohoutek vypucovanej a do nádrže vzduch jde-i bez víčka se systém chová stejně.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Bublina v ekonoměru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist