1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Karoserie (5)
Martin
27/1/2014 20:03:07
No ještě sundám duroplasty a podle stavu plechů pod nimi se rozhodnu. Na první pohled vypadá karoserie v pohodě, jen ta podlaha křupe pod nohama a předek je špatnej.
S.
22/1/2014 19:50:54
Odstrojit, opískovat na kov, pak se uvidí. Než vařit nějaký totální vrak, je lepší sehnat hezkou kastli. Ještě jsou, je hořká pravda, že sra*čky se látají dohromady a hezká auta jdou často do šrotu.. Pokud je na výměnu celá podlaha (tedy nejsou shnilé jenom prahy a okraje) tak bych to opravdu neřešil. Myslím, že to nutně nemusí být (extra) drahý koníček, trabanty jsou veteráni chudých : )
Martin
22/1/2014 19:40:31
To jsem již zkoušel, ale bohužel jsem neuspěl. Je to drahý koníček, s tím se musí počítat.
petr
21/1/2014 20:34:35
Lepší sehnat kastli bez rezu, přehodit štítky, vyjde to levněji než vyvářet celý spodek.
Martin
20/1/2014 17:56:00
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s opravou karoserie? Začal jsem renovaci 601 kombi. Plechařinu nechám udělat u našeho autoklempíře, ale díly si seženu sám. Bude potřeba vyměnit celá podlaha a přední podběhy. Viděl jsem v obchodech spoustu pomocných plechů a nevím co všechno bude třeba objednat, aby se to dalo vyvařit. Nerad bych kvůli chybějícím plechům protahoval opravu. Možná toho bude potřeba vyměnit víc, ale celý vnitřek auta je přetřen silnou vrstvou barvy, takže toho není moc poznat. Klidně pro jistotu objednám víc dílů, než aby něco chybělo.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Karoserie

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist