1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Registrace historického vozidla (7)
Hema
30/12/2013 18:10:03
K té jedničce v trojúhelníku na motorové stěně. Je to stupeň kvality. Na každém východoněmeckém výrobku bylo toto označení. Na Trabantu je 99 % stupeň kvality 1. Někdo mi snad řikal, že pouze zadní svítilny jsou stupeň kvality 2.
Strýc
14/12/2013 18:49:15
Pojďte se zaregistrovat na trabime.cz, založte kartu vozu, jistě se najde nějaký zkušený trabantista ve Vašem okolí, který poradí. : )
Tomáš Šústek Profil uživatele
11/12/2013 22:05:12
Na jámě jsem jej neměl. Třeba opravdu tam něco bude, ale zatím se mi zdá, že zespodu vypadá vůz nejlépe. V každém případě, jej důkladně prohlédnu. Vozidlo tedy bylo původně celou dobu v garáži, ale prý v posledních třech letech, kdy jej odhlásili, stálo venku. Původní lak je zašlý špínou a myslím, že nepůjde zachránit. Ale celkově je hezký a nechci aby skončil v lepším případě jako zdroj ND.
Jára
11/12/2013 21:55:53
Ta nálepka bohužel nevím, co znamená. Měl jste to na jámě, metoda "šroubovák"? Nechci to přivolávat, ale divil bych se, kdyby tam nebylo nic k vyvaření.. to po 40 letech bývá často i na garážovaných vozech.
Tomáš Šústek Profil uživatele
11/12/2013 05:35:51
Karosérie vozidla je bez závad, dokonce s původním nátěrem spodku. Jediná koroze je na náraznících, obručkách světlometů a v motorovém prosotru v místech akumulátoru, který prasknul a narušil nátěr. Taky bych se chtěl zeptat, k čemu je v morovém prostoru náleka ve tvaru žlutého trojúhelníku ve ktrém je číslice? Je na motorové stěně u nádrže.
Jára
10/12/2013 11:38:30
důležité je, zda se k vozu dochoval odhlášený TP, dále je zásadní, zda bylo vozidlo odhlášeno do zavedení novely zákona o odpadech, která požaduje ekologickou likvidaci vozu. Dokonce existuje určité časové rozmezí, kdy byl vůz odhlášen, v němž je odhlášený vůz možné znovu přihlásit na "bílé" značky, bohužel nevím přesně, o které roky se jedná. snad poradí někdo jiný..
Bližší informace o testacích Vám podá jakýkoli VCC oprávněný dělat testace HV. Vyžaduje se původnost k danému roku, úpravy na voze mohou být jen minimální a provedeny rovněž způsobem, který je autentický k danému období.
Pokud ovšem píšete, že vůz stál delší dobu pod širým nebem, obávám se, aby závažnější problém než lak nepředstavovala koroze prahů, případně "vlaˇšťovky". Než se pustíte do laku, rozhodně doporučuji sundat duroplasty a provést důkladnou kontrolu plechařiny, i zespodu.
Téma veteránských testací se probírá i na www.trabime.cz
Tomáš Šústek Profil uživatele
9/12/2013 18:26:09
Dobrý den, nedávno se mi podařilo zakoupit hezky zachovalý Trabant 601 lim, z roku 1971, Nechci aby skončil ve šrotu a rozhodl jsem se jej zachovat ve stavu co nejbližšímu stavu, ve kterém opustil výrobní závod. Bohužel se ukázalo, že vůz již byl odhlášen. Jediná cesta tedy je vůz přihlásit jako historický automobil. Chci Vás požádat o rady jak na to. Co vím, tak vůz nejprve musí projít atetsací u nějakého veterán klubu. Nevíte co vše musí vůz splňovat?
Jak jsem již řekl, je vozidlo původní, chtěl bych jej tak zachovat v tomto stavu, ale v posledních letech stál venku a původní lak to již odnesl, takže jej chci nechat přelakovat. jakou barvu použít, aby složením odpovídala původní? Přrověřuje se na atestací i původ nátěrových hmot co se týče složení a technologie lakování, nebo stačí správný odstín?
Rovněž bych uvítal, kdyby někdo věděl o hezkých sedačkách s červeným polstrováním starého typu a uvítám i další rady k rekonstrukci. Děkuji.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Registrace historického vozidla

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist