1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Motor P60 (28)
VlaVla Profil uživatele + foto
3/1/2005 10:45:05
Ahoj nemate nekdo zajem?
 
---------------------
Prodam dobre zajety motor original 23k se sirokou remenici, vhodny do
veterana, aktualne namontovany a v provozu, najeto cca 10 000 km.
Dobry zvuk i spotreba. Cena 5 000,- Kc, k dispozici v Lednu 2005.
Praha 10.
---------------------
 
Prodava to muj znamy a je to motor s cislem nad karbesem po GO najeto
10tis. s olejem Mogul TSF. Jel jsem v tom a podle vyborneho zvuku to
tipuju na original nemeckou klikovku.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
20/4/2004 07:19:56
> Ta znacka kvality vypada hodne povedene! Klobouk dolu!
 
To rad slysim. :-)
 
>Chtel jsem se zeptat, zda odpovida i ta barva podkladu. Nebylo to ve
>stejnem odstinu jako Achtung Geblaese?
 
Odstin zatim neni presny. Ale i tak se lisi od napisu Achtung Geblase. Jak
na mem ventilatoru, tak na tom, co poslal Vlada. Jednak je kapku svetlejsi,
jednak neni posunut tolik do cervene. Je vice zluty. Odstiny, abych se
priznal, zatim neresim. Muzu to doma udelat presne a pak zjistim, ze na
jinem monitoru to vypada uplne jinak. Zatim nevim, jak to udelam, ale asi to
budu resit az tesne pred tiskem, az budou vsechny nalepky nachystany.
Mimochodem, nasel jsem doma na ventilatoru jeste nalepku vyrobce
ventilatoru, tusim KTM, nebo tak nejak. Takovy maly zplostely kosoctverec.
Ale je to na malicko novejsim ventilatoru (i kdyz take plech), nevim, jestli
to patri na T600.
 
>A jake ta nalepka mela rozmery?
Obrazek, co jsem posilal, je presna velikost 300 DPI. Staci vytisknout 1:1.
 
K motoru -- to je on. Lubossek. Meli jsme se potkat ve stredu, ale jedu na
sluzebku do Karl. Var. Tak ted resime dalsi postup. Mam to za vymenu +
doplatek. Poradil jsi mu fakt dobre. :-) "At se toho kouka zbavit." Klobouk
dolu, tak razne bych na to asi nesel. :-) Myslim, ze prijde doba, kdy lide
prestanou tyto motory vyhazovat. 60% sestistovek, mozna vic, co je v nasi
zemi, ma mimo dalsi tunu novodobeho nanosu nepuvodni motory. Ted ta auta
spi, lidi vyckavaji, prodavaji. Ale to se zmeni. Az se zacnou casteji
objevovat na hist. jizdach, treba i ty nase, i ta odlozena sestikila prijdou
do dilen a pod mravenci peci nadsencu. Aspon si to myslim a chtel bych tomu
verit.
 
Jeste detail z vikendu. Pri prebirce dilu jsem nasel i par drobnosti, ktere
se budou hodit na T600. Mimo jine to je vysoky uzaver palivove nadrze. Neni
z lesteneho hliniku, ale z nejakeho normalniho kovu. A je cerny. Barva je
teda uz mirne sloupana, ale je videt, ze je pod tim cisty kov.
 
Jeste k Vladovi -- zda se mi, ze na fotkach toho vozu z roku 1968 je vicko
nadrze, ktere mi dal Kytka. Nebo se pletu?
 
Ivosh
Prager Profil uživatele
19/4/2004 16:21:21
Cau Ivosi,
 
Ta znacka kvality vypada hodne povedene! Klobouk dolu! Chtel jsem se zeptat, zda odpovida i ta barva podkladu. Nebylo to ve stejnem odstinu jako Achtung Geblaese? A jake ta nalepka mela rozmery?
 
Jeste se chci zeptat, jestli se Ivosi jedna o tebe: Jisty clovek s emailem lubossek... mi poslal email, ze se dival na moje stranky a prosil o radu, za kolik by se dal prodat motor 600 po vybrusu 15 tis km a prevodovkou. Ze pry by nerad na tom prodelal. Vzpomnel jsem si na tebe, ze jsi o nejakem motoru a prevodovce mluvil. Takze jsem mu odpovedel takovym zpusobem, aby to vyznelo tak, aby se toho spise zbavil a moc nad tim nepremyslel, ze lide spise zadaji 601 a to, co ma, muze oslovit jen uzky okruh lidi, i kdyz je to vlastne rarita. Dnes mi psal, jak je spokojenej, ze ma kupce a nejake dily vymenou. Jestli to neni jen shoda okolnosti a je to pro tebe, tak at motor dobre poslouzi:-)
 
Honza.
předchozí předchozí  1 | 2  další na konec

Odepsat na: Motor P60

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist