1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

prosím o radu ohledně renovace s Ečkovou karoserií (5)
Ivosh Profil uživatele + foto
19/9/2013 22:15:03
Buď v klidu, Zdeňku. Na srazech téměř nenalezneš auto, které by bylo stoprocentně originální, a přestaveb je tam také hodně. Předně si ujasni, co chceš ty sám, abys to auto dělal pro sebe, a ne pro ostatní. Dej do toho srdce. Ono se to vždycky nebude někomu líbit, ale bude hodně lidí, kterým se to líbit bude. Těch bude určitě víc.
 
No, a kdybys stavěl originál, tak doporučuju spíš do roku té kastle. Je to největší a zásadní, až určující díl.
Jirka
23/8/2013 21:29:36
Taky bych se přimlouval za orig. odstín, případná výměna vinutých pružin za listové pero je technologicky náročná (byť možná) a je zbytečně velkým zásahem. Hliníkové kliky místo plastových lze bez problémů namontovat, jen pod ně patří jiné podložky. Mnoho zdaru!
Jirka
23/8/2013 21:29:33
Taky bych se přimlouval za orig. odstín, případná výměna vinutých pružin za listové pero je technologicky náročná (byť možná) a je zbytečně velkým zásahem. Hliníkové kliky místo plastových lze bez problémů namontovat, jen pod ně patří jiné podložky. Mnoho zdaru!
Zdeněk
22/8/2013 18:32:22
samozřejmě že ta metaliza je krajni řešení,kdybych to nedělal podle rv a jen ho opravil a lakoval
jinak bych vybral barvu z roku 78
Zdeněk Profil uživatele
22/8/2013 12:21:03
Zdravím všechny příznivce duroplastových povozů.Jsem zde nový a nedávno jsem pořídil Trabanta 601 , kterého bych chtěl renovovat
Měl bych prosbu na zkušenější lidi...dle papírů to byl kombík z roku 79 (v roce cca 1995,bohužel momentálně nemám u sebe TP,byla provedena výměna karoserie (už ne za combi ale za Exxxxxx limuzínu) tím pádem mám vzadu vinuté péra,plast kliky,nárazníky s plastovýma rožkama
A teď mi vrtá hlavou jestli vše předělávat vše do onoho roku výroby 78
potřeboval jsem zadní blatník který byl prasklý a při té příležitosti jsem vzal celého trabiho na díly takže mám al kliky,starší nárazníky,i list dozadu (ale ten zadní list se mi moc dávat nechce)
Auto má STK takže vlastně není potřeba dávat vše uplně do origo stavu jako ,kdyby měl projít komisí na veterána(kamarád tak dělal velorex a bylo to dosti náročné)
Plánuji nový lak (momentálně zelena křiklavá) mě se ale velice libí modrá (možná i metaliza ala octavia II RS)
Rád bych slyšel názor ostatních aby se mi nestalo,že mi pak někdo na sraze řekne co je to za mix?nebo něco ve stylu ..ty jsi to auto znehodnotil
předem říkám nejde o tuning (favorit a 2 felicie mi stačily , toto je uplne o necem jinem)jediné úpravy co plánuji je podložka pod list vpředu a změna odklonu na zadní nápravě pomocí podložek(případně nějaké mini podložky zadních kol,kdyby péra škrtaly o disk)
 
Uvítám každou radu a názor ...mám na to čas tak bych se nerad unáhlil (výše provedené úpravy,dle mého nijak autu neuškodí a dají se do hodiny vrátit do původního stavu
diky Všem
Zdeněk
PS: pokud je někdo z OV a okolí můžu dojet a probrat osobně
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: prosím o radu ohledně renovace s Ečkovou karoserií

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist