1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení

Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

Výpis vlákna

depozit (7)
habr Profil uživatele
26/1/2012 11:02:44
To Jana: Zatím lze uložit značky i od vozidla bez platné úspěšné TP. Udělejte to však neprodleně, neb je schválena novela zákona která využití depozitu značně okleští. Státu tím, že jsou tam ukryta vozidla která neplatí PHM, pojištění, STK + ME, dálniční a jiné poplatky a nekupují ND s DPH chybí od těchto vozidel zisky a tomu je potřeba učinit přítrž. Případně starý vůz zlikvidovat a koupit nový z kterého je aspoň to 20% DPH.
Jana
26/1/2012 10:20:13
Dobrý den, jednoduchý dotaz: je k uložení RZ do depozitu nutné mít platnou TP? Nedávno nám prošla a v případě, kdy se chystáme uložit značky do depozitu se nám nechce momentálně obnovovat... vím, že před vyzvednutím to bude zapotřebí, ale teď mi jde o uložení.
Děkuji.
habr Profil uživatele
25/1/2012 23:19:35
Nejsem odborníkem na leasing a jejich vykutálené smlouvy, takže moje rada nemá oporu v žádném zákoně nebo vyhlášce, pouze vyjdu z logického uvažování. Vzhledem k tomu, že smlova obsahuje onen odstavec 2.2. tak by jste skutečně vážným způsobem nedodržel podmínky leasigu a mohla by proti Vám společnost uplatnit nějaké sankce, nejspíš rozhodčí doložku, jak je dnes běžné. Mají pravdu v tom, že pokud vůz neprojde STK s úspěšným výsledkem, nebo pokud vozidlo dočasně vyřadíte z provozu (to je správný název pro vložení do depozitu) tak porušujete Vámi podepsanou úvěrovou smlouvu a společnost bude škodná. Ze stojícího vozidla jim neplyne žádný zisk. Pokud vím ze svého okolí, musíte po dobu leasingu platit nejen zákonné ale i havarijní pojištění, ne ale u výhodné pojišťovny dle Vašeho výběru, ale výhradně u pojišťovny se kterou má leasingová společnost předem sjednané smlouvy a dokonce se Vám ani nezapočítává bonus, protože Vy nejste pojistníkem (tím je společnost), Vy jste jen plátcem pojistného jajich smlouvy. Kdo