1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Spínačka (11)
Letohradská kopretina
6/2/2011 21:42:01
Nelámej si hlavu se spínačkou,funguje-li Ti vše,dej tam samostatný tlačítko a je po parádě.Mám kombíka,původně na 6 V,chce to jen jiný držák na alternátor (dvoudrátový) a hotovo.Zdravím všechny Trabanťáky.
Ptak1
18/1/2011 13:58:09
To Jawa: Na odstraneni Chemoprenu existuje specialni redidlo, urcene jen na chemopren. A k te druhe otazce. Rozhodne bych neodmastoval nic vodou s jarem. Radsi bych vzal hadr namocenej v technickem benzinu
JawasakiCZ
17/1/2011 09:39:35
ještě slovo do pranice, jak (čím) nejlíp odstranit chemopren, nedestruktivní metodou? tzn nejlépe mokrou cestou, ředidlo, benzin, rozpouštedlo... je toho tenká ale velká plocha, snažil sem se to loupat ale bylo by to tak na měsíc práce... a podotázečka, brousil sem podlahu, stačí odmastit (před natíráním)normálně vodou s jarem, nebo máte někdo s něčím lepší zkušenost?
 
díky
Jaw
JawasakiCZ
12/1/2011 17:54:39
aha. mno já nemám na interiérové straně střechy naprosto nic. holej duroplast a zbytky lepidla. takže jestli jsem vás dobře pochopil udělám to takhle:
osmirkuju (případně jiným způsobem odstraním) zbytky toho lepidla, potřu chemoprenem (neb toho mám spousty) a polepím netkanou geotextílií (schvalujete ji? ta bílá srágora pod bazény) potom nejspíš přijde na řadu buď zátěžák, jekor a nebo jestli seženu koženku.
 
případné připomínky uvítám.
 
díky Jaw
Pavel JHB Profil uživatele
12/1/2011 17:41:52
Jeste lepsi nez chemopren, ktery posledni dobou nestoji slusne receno za nic je koupit si do sklenicky lepidlo od calounika. Na strop postaci prostredni od tatarky :-)
Jak na to vcetne vyroby tapecu jsem nafotil tady: [URL]
Je tam podklad vydoubanej z 601LX. Pokud nebude dal kozenka, lepil bych kombinaci molitan + takovy to sedivy igelitolino co bylo klasicky na strope. Bacha na vlastni lepeni, pokud je to v kuse je potreba delat s pomocnikem, aby to bylo rovne, protoze je potreba bezpodminecne pouzit technologii co popisuje Eda.
Eda Profil uživatele
12/1/2011 17:03:54
nesmíš lepit chemoprenem na starou koženku, pak teplem koženka rospustí lepidlo a odpadá to. Otrhal jsem koženku, zůstal tam jen takový tenký filc, spíše chlupy a nalepil chemoprenem čtverce koberce. Natři střechu chemoprenem, nechej klidně zaschnout a pak koberec - nejlíp jekor, nebo něco podobného - natřeš lepidlem, necháš mírně zaschnout, nasadiš bez mezery a dotlačíš. Já lepil čtverce 10x10 cm. Začal jsem od středu a kraje se dolepují až do rynky.
JawasakiCZ
12/1/2011 12:45:21
jeeště si dovolím kolegové svůj dotaz rozdvojit, at nezakládám nové vlákno.
 
moje limusinka má respektive nemá, zevnitř na střeše vubec nic. jen zbytky lepidla... poradíte co tam má být origo? případně co tam dáváte vy, a jakým lepidlem lepíte? viděl jsem totiž v jednom autě že majitel si nalepil na střechu nějakej tapec a v létě v horku mu to slezlo ptž se lepidlo teplem rozteklo... díky moc.
JawasakiCZ
10/1/2011 13:17:18
díky za osvětlení problému. dneska na to doma mrknu. ono to bude těžko říct který tip ptž trabi je podle papírů 1966, ale majitel udal že je to přivezený v roce 93 a postavený na starý papíry. Tvrdil že nový stroj z němec je 1985, ale vzadu jsou listy... Takže budu muset pod volant a hledat, popřípadě fotit ptž zas tak moc natrabantěno nemám..
habr Profil uživatele
10/1/2011 12:34:26
Podle popisu závady to bude zralé na výměnu celé spínačky včetně zámku řízení. V tom je totiž zlomená nebo unavená pružinka a nejde to dost dobře rozdělat. Někdy stačí vyměnit pouze spínačku bez zámku volantu (drží na dvou šroubcích) ale ten zámek bude beztak už opotřebený. Existují tři provedení spínacích skříněk (bez zámku volantu, se zámkem volantu a se zámkem volantu a jištěním proti nechtěnému startování) ale v popisu závady není uvedeno a kterou konkrétní skříňku se jedná, takže těžko radit konkrétněji.
JawasakiCZ
10/1/2011 10:23:39
Samozřejmě sem se upsal, měnit chci případně spínačku, ne starter ani motor jak to možná špatně vyplynulo..
JawasakiCZ
9/1/2011 12:40:48
Ahoj ve spolek, tak po dlouhých letech jsem si opět pořídil trabušáka, včera jsem ho na platu dotáhl domu. Vzhledově žádný zázrak, ale není shnilej atd. mno práce na něm je..
 
oč mi jde.. sundal jsem ho z podválu a první zásadní problém je, že když startuju, tak se nevrací klíček a trabi furt točí i když chytne motor. musím ho prostě vrátit ze startovací polohy.
 
mám vyměnit za jiný, nebo myslítě že je tam jen opravitelná mechanická závada? popřípadě jaká, jak na to..
 
díky moc
 
Jaw
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Spínačka

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist