1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

nezávislé topení (15)
T
25/4/2019 11:43:52
Zdravím, měl bych na prodej nezávislé topení Sirokko na Trabant. Včetně nádrže, čerpadla,držáku a dvou ventilátorů
Martin
29/10/2015 12:40:35
Dobrý den,
mám bufíka, chybí m k němu výfuk, příruba pro přívod vzduchu do kabiny a držák s převlečnou maticí.
Pokud by byl někdo ochoten uvedené díly půjčit k oměření, oměřím je nakreslím výkresy dám je volně k dispozici.
 
Díky. Martin
Roman
28/10/2015 21:39:56
Zdravíčko,jen takovou drobnost pro kolegu wintreje,asi před měsícem jsem koupil bufika na trabanta,
mám 6V, rozebral jsem ho a vše co šlo vyčistil,sestavil a fungoval.Jen se mě stávalo že za jízdy třeba po 15
minutách zhasnul.Když jsem stál tak makal furt.Takže jsem ho seřídil právě tím červíkem ale asi na pětkrát.
V návodu píšou,seřídit ho maximálně o milimetr,takže jsem šteloval třeba jen o půl otáčky.Ze začátku moc netopil a bylo slyšet jak plamen hoří málo a přerušovaně.Takže nakonec jsem červíkem otočil snad o dvě otáčky a supr,Nezhasíná a topí jak blázen.
Karel
27/10/2015 17:39:27
Prosim nemám nekdo na prodej topení do trabanta.Děkuji
Eda Profil uživatele
18/7/2013 10:54:08
asi v rozmezí 500 - 5000 Kč, pokud je jeté, tak vrchní hranice nedošáhne. Ono taky záleží, zda je s kabeláži a funkční. Koupíš i za 200 Kč třeba bez čerpadla, vykuchaná elektrika, propálený výměník. Doma si s tím budeš 20 hodin hrát a stejně nepojede, možná budeš mít štěstí a za 200 získáš zdravý kus. Podívej se na Aukru, tam se občas něco oběví.
Daniel
17/7/2013 21:36:20
Koľko je cena zánovného kúrenia t-613, typ BN 4/1 licencia Eberspächer?
Jaro
23/1/2011 15:00:45
Zdravím, už dlho zháňam palivové čerpadlo bufiku BN 4/1 z tatry 613. Tatrovacke forum je mrtve... Nenašiel som žiadny vhodny zohnatelny ekvivalent, preto Vas prosim o radu, cim by to slo nahradit. Vymenil by som hoci cely bufik za trabantovy, len aby to islo spojazdnit v Skode 105. Za rady a postrehy Dakujem!
Charlie
27/12/2010 10:25:48
Když by jste někdo věděl o bufíku na prodej, byl bych rád, na stavu až tak nezáleží. Díky
antenka
25/12/2010 22:55:53
To all:Dneska jsem se vrátil z Č.Lípy,kde mi Trabik promrzl tzv.na kost.Okna byly potaženy 0,5cm ledu.Nahodil jsem "bufika" a šel snídat.Po 30min.jsem přišel a led už roztával.Trochu jsem mu pomohl abych viděl a vyjel.Topení stále fachčilo a za dalších 0,5hod jsem byl čistý.Neměl jsem dlouho topení,ale nyní po složení a seřízení podle dokumentace nedám na BUFIKA dopustit.Je to žůžo!!!Ovšem při seřizování jsem se vyvstekal,to teda ano!!!Ale ono se mi odměňuje spolehlivostí.Pracuje za jízdy i v klidu.Jen jednou jsem cítil splodiny z jeho výfuku,ale to bylo způsobeno tím že stál čumákem z koopce.
wintrej
23/12/2010 08:04:13
zaujímave je že okrem teba to nikomu nefunguje.ebersprecher montujeme vo firme okrem opráv nakladných a osobných aut.Ale ked mi to prideš zoštelovať to kurenie budem rád.A máš metál u mňa.
Pavel JHB Profil uživatele
23/12/2010 03:09:18
"Myslím si že to nemá cenu dalej ladiť nevedie to k ničomu proste je to nedokonalé zariadenie a priliš zastaralé" To je usmevne mas nejakou predstavu jak vypada soudobe topeni napr od Webasta? Asi ne, protoze ono je stejny, akorat v jine "bedynce" Jak se natoci ventilator je uplne jedno. Pokud topeni zhasina je necistota nebo voda v palivovem okruhu, pokud ne, tak je spatne serizen spinaci kontakt. Topeni, pokud jiz neni zasazeno kutilem neni problem za par minut seridit tak, aby slo spolehlive. Jak na to jsem jiz nekolikrat popsal na trabime.
wintrej Profil uživatele
22/12/2010 08:53:38
ja som bufiku venoval teraz tri dni pri stojacom vozidle ide krasne nedymi chyta pekne bezproblémov. Ale počas jazedy zhasne. Mám dva tie bufiky a so zmesou som u jedneho šteloval ale bez vysledku stale to zhasne aj ventilator som otočil tak aby do neho nefukalo.Nakoniec som prehodil tu klapku na vzduch s origo nastavením z toho druheho bufika a tak isto zhasne. Myslím si že to nemá cenu dalej ladiť nevedie to k ničomu proste je to nedokonalé zariadenie a priliš zastaralé.
Petr Chramosta Profil uživatele
18/12/2010 11:37:51
Děkuji antenko!! Vyzkouším a dám vědět.
antenka
17/12/2010 21:14:11
Ventilátor musí chodit-odcházejí uhlíky a ložiska OBĚ.Zalehnou(ložiska)a po promazání se stane ventilátor nesnesitelně hlučným.Pak je dobré vyčistit celou cestu paliva,včetně nádržky,smotek síťoviny-je vložen za tryskou před vstupem paliva do spalovací komory.V žádném případě NEKROUTIT ČERVÍKEM ZA PROTIZÁŠLEHOVÝM SÍTKEM-je umístěno na vstupu do sp.komory.Též by bylo dobré zkontrolovat napájení i žhav.svíčku.Musí být na žh.sv. 6V-v pracovní poloze/2.poloha tahov.vypinače +benzin.čerpadlo musí dávat benzin-po vytažení hadičky přepadu musí kapat benzin-pumpa cvaká/1 x za 2 vteřiny/.
Jinak se o všem dočteš na stránkách o údržbě topení.
Petr Chramosta Profil uživatele
17/12/2010 20:08:40
Zdravím všechny trabantáře!!! Mám problém, koupil jsem trabíka (asi už čtvrtého), ale poprvé s bufíkem. Předchozí majitel se ho bál používat, takže asi tři roky neběžel. Já do něj natankoval, ale nefunguje. Vlastně ani pořádně nevím jak ho obsluhovat. Vím že, na panelu instalovaném v kabině, je vypínač zapnout/vypnout a pak tahový spínač. První vytažení zapíná větráček a druhé asi zážeh se spouštěním čerpadýlka na benzín? Pak to má zřejmě chytnout a začít topit, avšak to se právě nestalo. Jen v tom něco jako škube. Ze začátku běžel větráček normálně, ale ten už také asi umřel. Poradíte někdo?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: nezávislé topení

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist