1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

uprava motoru p60 (7)
Karl
22/7/2010 11:27:19
Tak díky za info, já jsem taky založením vrchař a přitom jezdím slalom (MČR Fordem a Trabim TWRC) a drifting (taky Fordem), legrační, že? Vždycky jsem chtěl jezdit vrchy, pocházím z Konice, tam se 20 let jezdilo MČSSR Březský vrch a Traboši z A2 700 to tam pěkně nandávali některým škodulím. pro Swipe ještě uvádím, že teď se jede 15.8.2010 jeden vrch v Šebetově a tam je třída " závodní auta do 1000", asi si to tím svým Trabošem střihnu, ať je sranda. Tak trabasi, ať se daří, přeji hodně bednových umístění. P.S. ten motor s podprsenkou byl můj ... :-)))
trabas Profil uživatele + foto
22/7/2010 11:08:17
To Swipe: Ještě jedno upozornění. V různých inzerátech na různých stránkách jsou nabídky různých a "zaručeně dobrých" již upravených součástí na trabiho. Pozor na vyhozené nemalé peníze. I to jsme měli na školení v Blatné s komentářem a vyobrazením. Ještě z našeho začátku v motokárách mám v garáži v regálu super upravený motor z pionýra. Má jednu chybu, nikdy nezavrčel, ale udělaný je to pěkně.
TO Karl: Máš pravdu. Doplnění: My jsme jeli v r. 2005 ještě mistrovství FMS a v r. 2006 Berg Cup a z finančních důvodů v r. 2007 už Carbonia cup (Na sever Čech je to blíž než na Moravu a Slovensko co 14 dnů.
Karl
22/7/2010 08:50:18
Podepisuji trabasovo "vyjádření", taky jsem chtěl jezdit KW Berg trophy s Trabim, ale tam na něho není třída, jak psal Trabas, pro zajímavost ještě uvádím, že minulý rok se tam třeba třída HA - historické automobily, ovšem bez rozdílu kubatury, tzn. ve třídě byl Medvěd 3.0, Fiat 128 a Fiat X1/bertone a na to, např. ve Šternberku fakt nemáme. Letos je tato třída rozdělena na HA do 1400 a nad 1400, takže taky asi nic. Rovněž doporučuji vzít seriové auto a jít třeba na slalom, zkusit jet jeden závod TWRC a když jsi nástrojař, můžeš si v první fázi udělat motor podle dle doporučení z knihy pana Šlehofra, na slalomy to funguje. Já jsem již jedno závodní auto postavil, resp. stavbu financoval, auto funguje. Stálo mě to fakt dost peněz, v podstatě jsem blázen.
honza bk
21/7/2010 21:56:31
Zkus se taky podívat na www.trabime.cz- KRT Racing Team
trabas Profil uživatele + foto
21/7/2010 20:44:19
Adresa stránek: www.oranzada.estranky.cz Zapomněl jsem je napsat. Zkus se obrátit na Habra, staví závodáka a hlavně o tom hodně ví (něco bylo i na školení letos v Blatné). Pak bude muset být úprava podvozku, uložení natvrdo, pořádné brzdy a nějaké to odlehčení, u speciálu ochranný rám (ale ne z novodurových trubek), závodní sedačka a nejlépe šestibodové bez. pásy, upravená převodovka (sladěno s mortorem) a pořádné pryže tzv. "lepidla" spíše nové, než nějaké ztvrdlé "puky" buhví z kolikáté ruky. Jinak z výplaty to rozhodně provozovat nejde. Chtělo by to, vydat se na nějaké závody a tzv. krást očima (foťákem), ptát se a vidět jak to chodí. Jak kdo má co uděláno. Neznamená, že když řve někomu výfuk, že mu to taky nejrychleji jede. Možná by to chtělo nejdříve se přihlásit do sériových aut a jeden závod si vyzkoušet a uvidíš. Přeji mnoho zdaru.
Letos na výletě TK Nesuchyně jsme navštívili muzeum závodních aut v Lánech a tam upravení trbíci jsou. Jeden dokonce s přeplňovaným opláckým dvoulitrem 16 ventilem. Vice fotek je na oranžádě.
Přílohy:  2010_05_22_nesuchyne066.jpg (104,8 kB)
trabas Profil uživatele + foto
21/7/2010 20:12:57
Přeji ti, aby se tvůj záměr podařil. Musela by být, ale samostatná třída pro Trabanty. Jinak jsi buď v "sérii-1150" anebo v závodních upravených "E-1150" a to se nechytáš. O finanční náročnosti úprav a i samotného závodění raději nepíši. Máme to již za sebou, ale s naším jedničkovým golfíkem tzv. "oranžádou" st.č. 315 (rozhodně jsme dedělali ostudu). Více o našem závodění na našich stránkách.
Přílohy:  nasedlovice406.jpg (34,0 kB)
Swipe
21/7/2010 18:38:23
Zdravím všechny příznivce dvoutaktních motorů. Jelikož se u nás jezdí každoročně pohár bergtrophy chtěl bych upravit svého trabika pro tento závod a tím vrátit dvoutakty do povědomí lidí. Jenže s úpravami motorů této kategorie nemám vůbec žádné zkušenosti. Proto bych chtěl požádat všechny příznivce těchto krasavců o rady na úpravu motoru pro co nejvyšší výkon. Jsem nástrojař takže by pro mě neměla být nějaká uprava hlavy ,bloku atd. problém. všem moc děkuji
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: uprava motoru p60

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist