1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Motor nedrží volnoběžné otáčky (8)
Jenda
6/3/2015 13:54:26
Neřekl bych, že je nějak extrémně choulostivé, jenom je potřeba se o něj čas od času postarat...
Stanislav Tyml Profil uživatele
5/3/2015 18:50:41
Díky za radu. To kladívkový zapalování je docela choulostivá záležitost. Asi ti necham na konec na nějakým odborníkovy, aby mi to seřídil. taky se mi nezdá ta vzdálenost mezi kladívky, co je předepsána v knížce(0.4mm). Není to moc?
habr Profil uživatele
5/3/2015 01:28:57
Pokud máte kladívkové zapalování, tak by to mohlo být tím, že jsou již opotřebená kladívka. Obvykle majitel nenamaže a neseřídí správně plst která je nad kontakty a má mazat vačku, pak se mnohem rychleji opotřebí "nos" kontaktu a v nízkých otáčkách pak neotvírá kladívka. Doporučuji kontrolu ale spíš seřízení a případně výměnu kladívek. Seřízení je potřeba udělat jak na odtrh, tak na předstih. Pokud máte některé z bezkontaktních zapalování, tak hledejte problém v seřízení zážehu. Kdyby seřízení nepomohlo, tak je poslední možnost - kontrola volnoběžné trysky karburátoru - dotažení a čistota.
Stanislav Tyml Profil uživatele
4/3/2015 19:13:52
Zdravím. Můj trabant jede slušně, si myslím, ale při volnoběhu někdy motor zhasne. i přesto, že otáčky jsou pravidelné. Poradí mi někdo jak ho vyladit? Děkuji
Stanislav Vysloužil Profil uživatele
13/7/2010 09:40:01
Volnoběžná tryska je pod zátkou(11 klíč) z boku na spodku plovákové komory pod číslem karbecu, hlavní tryska je v plovákové komoře. Doporučuju odmontovat karbec a pořádně vyčistit usazeniny v komoře a profouknout stlačeným vzduchem.
PepaN Profil uživatele
13/7/2010 08:35:12
Na gufera se podívám. Pořád by mě ale zajímalo, kde najdu volnoběžnou trysku? Než hned měnit gufero, přijde mi jednodušší nejdříve vyčistit tu trysku a zkusit jestli se to tím nevyřeší.
lil B.G.
12/7/2010 20:56:38
Je to úplně jednoduchý a to, co jsi udělal je úplně zbytečný. Odpověď - gufera. Buď pod zapalováním, nebo pod setrvákem ti přisává falešnej vzduch. Mrkni na ně :)
PepaN Profil uživatele
12/7/2010 13:10:33
Motor přestal držet volnoběžné otáčky. Snažil jsem se je upravit směšovacím šroubem (karburátor 28 H 1-1), ale bez úspěchu. Vyměnil jsem tedy jehlový ventil, protože ten původní protékal a myslel jsem si, že díky protékajícímu ventilu je přeplavená plováková komora a motor dostává příliš bohatou směs. Taktéž bez efektu. Nový jehlový ventil sice neprotéká, nicméně volnoběžné otáčky motor stále nedrží. Další možnost, která mě napadla je zanesená volnoběžná tryska. Vzal jsem tedy manuál ke karburátoru a snažil se najít, kde je volnoběžná tryska (tryska pro běh naprázdno). Podle obrázku jsem snad našel, ale když jsem vyšrouboval příslušný šroub na karburátoru, zjistil jsem, že je to pouhá záslepka. Kde prosím na karburátoru 28 H 1-1 najdu volnoběžnou trysku, abych ji mohl vyčistit? Případně, kde byste hledali problém, když motor nedrží volnoběžné otáčky?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Motor nedrží volnoběžné otáčky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist