1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Padání otáček volnoběhu. (4)
Petr Špryngl
5/6/2010 16:22:09
Zdravím. Díky za příspěvky. Nedalo mi to a pustil jsem se do demontáže karburátoru - když už jsem nevěděl co bych dál rozebral a všechny trysky byly čistý, sundal jsem ještě pro jistotu šroub - záslepku z boku nad hřídelkou přidávání plynu, kde se objevila drobná, ale zanesená tryska. Vyčistil jsem a jezdím jak drak. 12V ventil určitě namontuju - dík za nápad.
habr Profil uživatele
1/6/2010 03:36:50
Nezavřený palivový kohout pravděpodobně naplnil klikovou skříň benzínem. Při startování došlo k poškození a možná i zničení jednoho nebo obou gufer na klikové hřídeli, protože benzín je kapalina ta je nestlačitelná jako je směs, takže si někde cestu ven najít musela, a gufera kladou nejmenší odpor. Pravděpodobně hrozí rozebrání motoru a výměna gufer. Za snadnější a levnější považuji spíše zakoupení a montáž jiného jetého ale provozuschopného motoru. Nejlevnější ovšem bude benzín zavírat, pokud je tam napětí 12V tak benzínovou hadici vybavit elektroventilem co se používá na benzín u aut s LPG, který po vypnutí zapalování automaticky uzavře benzín. On tam výrobce nedal kohout pro legraci nebo aby mohl zdražit výrobu Trabantů.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
31/5/2010 22:37:26
ten olej Stihl, není do motorových pil ? Do trabíka by se měl používat jiný typ oleje. Ale to asi nebude ta příčina problemu. Jen tak na okraj.
Petr Špryngl Profil uživatele
31/5/2010 09:58:10
Zdravím všechny. Prosím poraďte mi někdo - nedávno jsem pořídil traktůrek s motorem z Trabanta - nejdřív jezdil jako víno, ale pak jsem nechal omylem puštěnej benzín přes noc, a následovala série závad. Nejdřív se zaneslo kladívko zapalování - vyčištěno, snad OK. Pak bouchlo těsnění pod hlavou - příčina ve vytrženém šroubu z válce - převrtáno na větší závit a snad OK. Zůstal ale problém padání otáček na volnoběh - po nastartování stáhnu sytič, a otáčky asi půl minuty drží, pak ale začnou padat až motor chcípne. Když mezitím přidám trochu plyn, motor se jako dusí a pak zase naskočí správné otáčky - zase ale třeba jen na minutu. Zkoušel jsem laborovat s tryskou na bohatost směsi - bez výsledku. Svíčky pálej, zdá se, dobře. Dávám do benzínu olej Stihl - tak jestli třeba nesednul tím nočním proplachováním do plovákové komory. Díky za pomoc.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Padání otáček volnoběhu.

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist