1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Barva podvozku (13)
andersson
9/12/2017 15:48:43
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement5.jpg (5,3 kB)
andersson
9/12/2017 15:48:15
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement.jpg (5,2 kB)
andersson
9/12/2017 15:47:57
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement.jpg (5,2 kB)
andersson
9/12/2017 15:47:42
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement.jpg (5,2 kB)
andersson
9/12/2017 15:47:30
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement.jpg (5,2 kB)
andersson
9/12/2017 15:46:56
Ponuka Peniaze úver
Dobrý deň, Máme kapitál vo výške 1000 do 10.000.000€ s úrokovou sadzbou 2%: anderssonhampus8@gmail.com
whatsapp: +19739878142
Přílohy:  telechargement.jpg (5,2 kB)
pastor Harry
10/3/2016 09:14:34
Helló,
 
Keres egy üzleti hitel, személyi kölcsön, jelzálog, autó hitel, hitelek, adósság konszolidációs hitelek, fedezetlen hitelek, kockázati tőke, stb .. Vagy van egy kölcsön, egy bank vagy pénzügyi konfiguráció volt elutasított vagy több okokból ne a hitel megoldások! Én lelkész Harry, egy privát hitelező, hitelezési a vállalkozások és magánszemélyek alacsony és megfizethető kamatláb 2%. Érdekelt? Fel velünk a kapcsolatot annak érdekében, hogy kezelje a hitel az áthelyezés után 48 órán belül. Kapcsolat: pastorharryloanfirm@outlook.com
Vlad
10/9/2010 00:36:02
Antikorozní nástřik pro ochranu karoserie vozidel---značka BOSNY jsem to koupil od www.bosny.eu v Aši ,je naprosto super
 
[URL] toto je popis
Pajka Profil uživatele + foto
29/3/2010 10:36:29
Na renovaci podvozku Wartburga jsem si koupil černý Tlumex plast. Kamarád mi říkal, že je ještě nějaký šedivý Tlumex, který je prý snad i lepší než ten "T. plast". Vzhledem k tomu, že při dokončování renovace Wartburga pomalu přecházím na renovaci Trabanta z roku 1971, tak by to kvůli té barvě taky bylo lepší...
Existuje tedy nějaký šedivý Tlumex, nebo je to jiný výrobek? Děkuji.
Kajda Profil uživatele
29/3/2010 10:07:35
Díky za informaci, nešlo mi ani tak o vlastní materiál, jako spíš právě o tu barvu. Začínám pracovat na Trabantu retro/veterán, chci na ochranu spodku auta použít současné materiály, ale zachovat vzhled, proto mě nejvíc zajímá právě barva roku 1971. Takže matně černá na ramena a podmotorový rám, šedivá na podlahu. Děkuji za reakci :-)
martin_100 Profil uživatele + foto
29/3/2010 03:07:07
Habr přesně tak. Kamarádky kombík 1980 je dosnes nevařenej .. sice ho plechotoč lehce nakousl ale pokud nebudeme jezdit v zimě tak to ještě dlouho vydrží.
Barva spodku byla též původní v podbězích modrá jako kastle zbytek černý.
habr Profil uživatele
29/3/2010 01:00:11
Podvozek nebyl ošetřen nijak vyjímečně. Pomocný rám a ramena byla černá, máčená, takový pololesk, jinak nic. Podlaha vozu byla zelenošedá matná základní a na tom plastisolový nástřik. Pokud se nemýlím, tak zprvu šedivý (pravděpodobně i v r. 1971), později černý. Ten plastisol byl mnoho let takový pružný a dost odolný proti průrazům kamínky a byl po celé podlaze až k podélníkům, podélníky pouze z vnitřní strany a částečně i ze spodní, tam již nedokonale. Nástřik byl prováděn ručně a v roce 1984 již na 100% černým materiálem. Ten plastisol ztvrdl až asi po 10ti letech a pak se u některých vozů odlupoval ve větších plástech od naprosto zdravé a nepoškozené barvy podlahy. Ty plásty byly třeba jako dlaň, ale ne u všech vozů, jen tam, kde se kousek odštípnul a dostala se pod plastisol voda. Pokud se spodek každé dva roky prohlédl a tahle napadená místa očistila a natřela Tlemexem, Tlemexem Speciál, Alunou nebo aspoň gumoasfaltem, tak byl klid. Proto také mnoho vozů z let 1970 až 1980 jezdí do dneška s původní vlaštovkou a plechařinou. Od výrobce nebyl nikdy nátěr stříbrný, to byl jen Tlumex, Aluna byla modrostříbrná nebo zelenostříbrná, Gumoasfalt hnědočerný.
Kajda Profil uživatele
28/3/2010 22:22:22
Ahoj, mám takový dotaz: jakou barvu povrchové úpravy měl podvozek Trabanta po vyjetí z fabriky? Černou? Stříbrnou? Byly nějak ošetřeny ramena a podmotorový rám (případně jak barevně?) jedná se mi zejména o rok 1971. Víte někdo?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Barva podvozku

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist