1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Klikovky (25)
Hoda
4/2/2006 10:08:08
Mám tak.tel.:602 25 45 45.Ve své prodejně v Chrastavě je v pondělí,středu a pátek.
nsrx
4/2/2006 09:50:47
Nemáte někdo kntakt na toho pana Pince z Chrastavy u Liberce??
KARAS ZRH 20-65
25/4/2005 18:41:49
Nazdar panove, mam problem, chci si postavit ze starych dilu , ktere jsem nasel v garazi po dedovi dalsi motor, na kolik me tak muze vyjit vybrouseni a jeta klika ( byl to jeden z prvnich jeste s velkejma svickama, ktery prej odchazely (jakasi konstukcni vada nebo druha jakost)?
Vlasta
23/4/2005 12:36:20
Levnejsi reseni je zrepasovat starsi kliku. Dela to treba Muller v Roudnici nad Labem za cca 3000,-/ks. Kliku rozlisuje, vymeni loziska a opet slisuje a vyvazi. Tahle klika vydrzi pak v pohode i zavody, takze se seriovym vykonem nemuze mit zadne problemy.
 
Jinak rozebirani a skladani motoru neni zadna velka veda. Hlavne, co bylo na prvnim valci, dat na prvnim ne na druhy, spravne osadit soupatka, pist do puvodniho valce v puvodni poloze... Dulezite je pouze nezapomenout namontovat drobnosti, jako pruzinky pod soupatka, ty osadit spravne, pojistky na pistni cepy atd. Kdyz si budete pri prvnim rozlozeni delat poznamky a vse si oznacite je to v pohode. Hlavne je dulezite mit po ruce momentovy klic, aby se vsechny srouby a matky utahly spravnym momentem.
Libor
23/4/2005 01:03:20
>Michal M
Za kolik je tento motor?Koupím,spěchá.
Libor
23/4/2005 01:00:19
>Michal Mspan class="komentar"
>Mám doma motor myslím z prvních t601 číslo je nad karbecem.Chvíli jsem ho měl v trabiku šlapal docela dobře. Přenechám za lidovou cenu

Číslo toho motoru je:4160 887 00 a pod tímto číslem je Si 710 XVI <
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Michale M ,za jakou cenu prodáš motor?Koupím,spěchá.
Cahoun Profil uživatele + foto
21/4/2005 15:55:29
Pavel JHB> To je urcite vhodny zpusob, doporucuji.... taky se tim dobre pozna netesnost motoru.
Pavel JHB
20/4/2005 15:08:16
Cahoun> U ruznejch odstavenejch motoru je zakladni problem, ze nejsou po odstaveni namazany. Ja mam doma 5 kousku pro pripad nahle nouze, vsechny jsou naplnene olejem, zacpany sani, vejfuk, svicky. 2x do roka je protocim popr doplnim olej.
Jara 600
20/4/2005 14:08:01
> Číslo toho motoru je:4160 887 00 a pod tímto číslem je Si 710 XVI
 
Take mi to cislo vubec nesedi. Uplne souhlasim s Ivosem. Je mozne to nafotit? Stary motor s cislem nad karburatorem by se mi vcelku hodil do me T600.
Cahoun Profil uživatele + foto
20/4/2005 13:39:23
Jsem vlastnikem te klikovky od Kytky, zatim najeto 1500 a spokojenost. Nevim kolik z Vas melo moznost vyzkouset jete motory za 500,- ale po zkusenosti 3 motoru oddelanych za sezonu (upozornuji pri koupi, zadne vule na klice nebyli, proste slusne motory vcetne spotreby), jsem tu 10 do motoru vrazil. Ztraceny cas a odtahy odkudsi me uz prestaly bavit.
PS: pro stouraly - nejezdim zadne rallye sprinty. :-)
Ivosh Profil uživatele + foto
19/4/2005 15:32:07
> Číslo toho motoru je:4160 887 00 a pod tímto číslem je Si 710 XVI
 
To se mi nezdá být číslo motoru. Není to náhodou to číslo na druhé straně
motoru -- blíž ke kabině? Číslo motoru je nad karbecem a pod tím už žádné Si
není.
 
IJ
Michal M
18/4/2005 21:39:23
Číslo toho motoru je:4160 887 00 a pod tímto číslem je Si 710 XVI
Michal M
18/4/2005 21:34:42
Mám doma motor myslím z prvních t601 číslo je nad karbecem.Chvíli jsem ho měl v trabiku šlapal docela dobře. Přenechám za lidovou cenu
Vrbis Profil uživatele + foto
16/4/2005 20:27:30
Pan Pinc z Chrastavy u Liberce má DDR kliky za trochu lidovější ceny (kolem 4000)
Jaroslav_Tošer
12/10/2004 16:24:32
- Vecer mu budu volat, jestli vubec jeste nejake volne jsou.
 
Kdyztak dej vedet, jaky je stav. Když uz zadna nebude, tak mi to alespon ulehci rozhodovani.
 
- Vsichni jsme tady laici a pochybuji, ze nekdo z nas by se dal do
vymeny klikovky. Ja osobne bych to rozhodne neriskoval.
 
Ani ve snu jsem neuvazoval, ze bych to sam menil. Jen me zarazilo to lepeni...
 
- Tahle skrin se samozrejme montovala i do T600 kombi
vyrobenych v roce 1965 ;-)
 
Zřejmá vyhoda kombika z 65 :-)
 
Mejte se.
 
Jarda
VlaVla Profil uživatele + foto
12/10/2004 14:00:34
> docelá lákavá - nicméně cena opravdu není lidová.
 
Nicmene si myslim, ze nebude problem tech zbylych 8 kousku prodat. To
byl stav pred tydnem. Jak jsem psal, tak jich dovezl 20 a po tech
prvnich dvanacti se jenom zaprasilo a ja mam uz zajemce o dalsi dve.
Vecer mu budu volat, jestli vubec jeste nejake volne jsou.
 
> Teď budu mluvit
> jako naprostý laik (doufám, že na mě nezanevřete :-)) - vím, že
> kliková skříň je lepená,
 
Vsichni jsme tady laici a pochybuji, ze nekdo z nas by se dal do
vymeny klikovky. Ja osobne bych to rozhodne neriskoval.
 
> Co se týká mě, asi bych volil 3. Ivosovu variantu - tedy dobrá
> klikovka do první skrine z T601.
 
No on sice Ivos psal skrin z T601, ale to neni uplne presne
pojmenovani. Tahle skrin se samozrejme montovala i do T600 kombi
vyrobenych v roce 1965 ;-)
 
> Na Motortechnu do Brna bych docela jel taky. Jedete někdo z Prahy,
> ze bychom to spojili?
 
Ja pojedu taky z Prahy, ale jeste vubec netusim jak, zvazuju i
moznost, ze bych vyrazil uz v prubehu patka. Na pripadne spolecne
ceste se tedy domluvime pristi tyden.
 
Vlada
Jan Prager Profil uživatele
12/10/2004 13:12:05
Ahoj kluci,
 
i mne se zda ta cena vysoka. Nevim, jak moc lidi, kteri jeste bezne jezdi s T, by si nechalo opravit motor tim zpusobem, ze by do neho davali klikovku za 6 tis. S praci a vymenou dalsich dilu /uz to pak asi chce i nove pisty, valce, atd., aby to melo smysl/ by to pak prislo na 10 tis. minimalne. Takze se domnivam, ze se muze lehko stat, ze to bude Vita tezko prodavat. Ale kdo vi, treba se mylim:-)
 
Jinak ja novou nahradni klikovku mam, takze ja bych zajem nemel asi ani za 3 tis, coz bych povazoval za cenu tak nejak odpovidajici...
 
23/10 bych rad do Brna jel, ale vzhledem k tomu, ze svagrova ten den slavi 30. narozeniny a chysta nejakou megaoslavu, tak nevim, zda mi to vyjde. Jeste dam vedet, ale spis to nevidim.
 
H.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2004 13:12:01
> jakým způsobem se vymění klikovka.
 
Nikdy jsem to nedelal, ani bych to nedelal doma, ale zjednoduseny zakladni
postup je:
 
1) sudnas valce, pisty
2) sundas setrvak
3) povolis srouby, ktere spojuji horni a dolni pulku klikove skrine
4) oddelis od sebe obe pulky
5) vyndas kliku s remencici dynama, soupatky a lozisky ven
 
Montaz v opacnem poradi. Ale bacha, toto je strucny popis z hlavy. Musis dat
bacha na spoustu veci. Jsou ruzne tolerance pro ruzne pisty, valce, cepy,
soupatka atd. Jak rikam, sam bych to nedelal. Taky je dobre, kdyz uz to mas
rozebrane, vymenit gufera apod.
 
Vse je velmi dobre popsano v:
 
-- Slehofer
-- Dil. prirucka
-- WHIMS
 
IJ
Jaroslav_Tošer
12/10/2004 12:58:36
Ahoj kluci,
Tak jsem se zase dostal po delší době k diskuzi. Nová klikovka je docelá lákavá - nicméně cena opravdu není lidová. Teď budu mluvit jako naprostý laik (doufám, že na mě nezanevřete :-)) - vím, že kliková skříň je lepená, nikdy jsem to nedělal a ani nevím jakým způsobem se vymění klikovka. To se to musí rozlepit (jak?) a jakým způsobem zase dát dohromady? Můžete mi to nějak osvětlit? Díky.
 
Co se týká mě, asi bych volil 3. Ivosovu variantu - tedy dobrá klikovka do první skrine z T601. Asi si necham oba komiky, takze tu klikovku urcite zvazim.
 
Na Motortechnu do Brna bych docela jel taky. Jedete někdo z Prahy, ze bychom to spojili?
 
Jarda
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2004 10:33:20
> A do kdy? Dokud byly bronzovy pouzdra? Protoze to auto Viti Kytky co
> jsem s nim jel minuly vikend do Nemecka ma delany motor, ve kterem
> je original DDR repasovana klikovka s bronzovymi pouzdry. Tak by mne
> zajimalo, jestli si tedy Vita tu skrin upravoval, nebo se tam vejde
> libovolna stara klikovka do roku 74, kdy koncily bronzovy pouzdra.
 
Od IV. kvartálu 1964. Zmenil se prumer dolní hlavy ojnice z 33 na 37 mm. Je
to od císla motoru 60-112424. takze se týká u nás asi jen sestistovek.
Prakticky by asi stacilo sehnat motor ze sestsetjednicky, co má císlo nad
karbecem, a clovek má vyhráno. Pochybuju, ze nekdo dodává repase klikovek ze
starého typu. To bude asi jen na pozádání.
 
Já víceméne zvazuju tyto alternativy:
 
1) nebudu to zatím resit a budu jezdit na motor, co je v aute (císlo motoru
na skríni spojky)
2) sezenu novou nebo dobrou kliku (myslím, ze v aute mám dobrou) a najdu
nekoho, kdo presoustruzí starou skrín z T600 a dá ji tam
3) sezenu novou nebo dobrou kliku, sezenu skrín z prvních T601 a dám kliku
do ní, vnejsí efekt stejný, az na ten vnitrní pocit, ze skrín je ze 601, coz
jsou pro mne samozrejme body dolu :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
12/10/2004 10:21:26
>> To si nemyslim. Nemuzu to sice tvrdit, ale tipuju, ze by se dala do
>> stare skrine napasovat. Kdyby mel nekdo vazny zajem, tak to muzu
>> zjistit s urcitosti.
 
> Stopro, ver mi. Klikovky na T600 byly mensi prumerove, i prostor ve skrini
> byl mensi.
 
A do kdy? Dokud byly bronzovy pouzdra? Protoze to auto Viti Kytky co
jsem s nim jel minuly vikend do Nemecka ma delany motor, ve kterem
je original DDR repasovana klikovka s bronzovymi pouzdry. Tak by mne
zajimalo, jestli si tedy Vita tu skrin upravoval, nebo se tam vejde
libovolna stara klikovka do roku 74, kdy koncily bronzovy pouzdra.
 
Pochybuju, ze by sehnal DDR repasi sestistovkovy kliky (jestli neco
takovyho existuje).
 
V.V.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2004 10:09:08
> To si nemyslim. Nemuzu to sice tvrdit, ale tipuju, ze by se dala do
> stare skrine napasovat. Kdyby mel nekdo vazny zajem, tak to muzu
> zjistit s urcitosti.
 
Stopro, ver mi. Klikovky na T600 byly mensi prumerove, i prostor ve skrini
byl mensi. Viz Slehofer. Pak kliku zesilili a pokud montujes novou kliku do
stare skrine, musis ubrat ze skrine nejaky ten matros. Ted mam v aute novy
motor, tak je mi to jedno. Ale radsi bych jednou videl v aute starou skrin s
cislem nad karbecem, bohuzel klika v tym mym starym motoru je buhvi jaka.
Takze jednou stejne budu muset najit nekoho, kdo mi to usoustruzi, nebo cim
se to dela... Mozna by to Kytka umel udelat. Ani Grigar nemel o teto uprave
tuseni.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
12/10/2004 09:59:32
> Diky za nabidku. Za tuto cenu asi ne.
 
Uznavam, ze cena je pomerne vysoka. Taky jsem na ni mel zalusk, ale
jenom nez jsem slysel cenu ;-)
 
> Ale stejne by mi nepasovala do stare skrine na T600.
 
To si nemyslim. Nemuzu to sice tvrdit, ale tipuju, ze by se dala do
stare skrine napasovat. Kdyby mel nekdo vazny zajem, tak to muzu
zjistit s urcitosti.
 
>> Vy pojedete taky?
 
> No, ja urcite. :-)
 
S tebou pocitam ;-))
 
V.V.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2004 09:53:34
> novych klikovych hridely na nase milacky. Original DDR. Dovezl jich z
> nemecka par dni predtim dvacet. Cena sice neni lidova (6200,-Kc) ale
> rikam si jestli presto nema nekdo z Vas zajem.
 
Diky za nabidku. Za tuto cenu asi ne. Mam jine veci, do nichz potrebuju
investovat. I kdyz je to skoda, mozna by se mi hodila. Ale stejne by mi
nepasovala do stare skrine na T600.
 
> Ja pocitam, ze tam najisto pojedu 23.10. na tu Motortechnu do Brna. Co
> Vy pojedete taky?
 
No, ja urcite. :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
12/10/2004 09:48:10
Ahoj kluci,
 
pred tydnem mel Vita Kytka na sklade jeste osm kusu (slovy 8) fungl
novych klikovych hridely na nase milacky. Original DDR. Dovezl jich z
nemecka par dni predtim dvacet. Cena sice neni lidova (6200,-Kc) ale
rikam si jestli presto nema nekdo z Vas zajem.
Ja pocitam, ze tam najisto pojedu 23.10. na tu Motortechnu do Brna. Co
Vy pojedete taky?
 
Vlada
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Klikovky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist